Οδηγούμε το νέο MG4 στην Ελλάδα - Αμιγώς ηλεκτρικό από 24.450 ευρώ
18.520 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2023)
Στα πλαίσια της παρουσίασης της μάρκας MG στην Ελλάδα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε όλη την γκάμα των μοντέλων, παρακάτω θα εστιάσουμε στο αμιγώς ηλεκτρικό MG4 EV που ξεκινάει από τα 24.450 ευρώ με επιδότηση.
Θετικές είναι οι πρώτες μας εντυπώσεις από το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 που είχαμε την ευκαιρία να το «δοκιμάσουμε» για κάποια χιλιόμετρα στα πλαίσια του λανσαρίσματος της μάρκας στην Ελλάδα.
Για την εμφάνισή του θα αφήσουμε τις φωτογραφίες να μιλήσουν από μόνες τους αλλά θα σχολιάσουμε πως είναι αρκετά ενδιαφέρον, προσωπικά μου άρεσε περισσότερο το πίσω μέρος, ενώ το μπροστά είναι λίγο επιθετικό.
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό η αίσθηση απτής ποιότητας είναι αρκετά καλύτερη από αυτό που αναμένεις από την τιμή (οδηγήσαμε την πλούσια έκδοση 64 kW Exclusive στα 28.750 ευρώ με επιδότηση). Όμορφο design στο ταμπλό, λογικό μενού έχει το infotainment, καλή η εργονομία και τα υλικά. Για παράδειγμα μόνο τα μπουτόν κάτω από την οθόνη και αυτών των παραθύρων θα ήθελα πιο «στιβαρά» ή πιο προσεγμένες τις ραφές των καθισμάτων. Από την άλλη, εξαιρετική σε ευκρίνεια και φωτεινότητα τόσο η οθόνη αφής στο κέντρο, όσο και αυτή του πίνακα οργάνων ο οποίος δίνει όλες τις πληροφορίες.
Στο κομμάτι των χώρων κάθεσαι άνετα αν και δεν έχει την αίσθηση της άπλας στο πίσω κάθισμα (σ.σ. θα μιλήσουν σύντομα οι μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center), ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι στα 363 λίτρα, νούμερο μικρότερο από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Στο δρόμο τώρα πάλι οι πρώτες εντυπώσεις στην καλή άσφαλτο του Σουνίου είναι καλές. Στην πίεση φαίνεται να κρατάει (βοηθούν και τα PremiumContact που φόραγε το μοντέλο της δοκιμής), το τιμόνι είναι αρκούντως βαρύ και πολύ καλό σε πληροφόρηση τόσο γύρω από την ευθεία όσο και στην επαναφορά, η ανάρτηση προς το σφικτή χαρακτηρίζεται αλλά δεν κοπανάει στις λίγες ανωμαλίες που βρήκα στη διαδρομή. Τέλος, καλή συνολικά η ποιότητα κύλισης και ο θόρυβος μέχρι τα 120 χλμ./ώρα, αν και πάλι αυτά θα αναλυθούν από το Test Center του AutoΤρίτη που υποβάλλει σε δοκιμασίες κάθε μοντέλο που έρχεται στην ελληνική αγορά.
Κλείνοντας, για την κατανάλωση θα πούμε ότι δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα (πριν τουλάχιστον υποβληθεί το μοντέλο στο κύκλο μέτρησης κατανάλωσης του AutoΤρίτη, για τη φόρτιση θα πούμε ότι γίνεται στα 6,6 και 11 kW σε ρεύμα AC, και στα 135 kW σε ρεύμα DC.
Τιμές για όλα τα μοντέλα της MG στην Ελλάδα (πάτησε πάνω στην εικόνα)