Στα ίδια λεφτά, ποιο μικρό SUV; Suzuki Vitara ή το νέο VW T-Cross;
- Το T-Cross έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό & ψηφιακό πίνακα οργάνων που δεν έχει το Suzuki
- Με 13 λιγότερα άλογα το turbo T-Cross προσπερνά το ίδιο γρήγορα με το Vitara
- Το ήπια υβριδικό Suzuki έχει καλύτερη κατανάλωση (250 ευρώ λιγότερα/έτος)
- Κερδίζει 3-0 στους χώρους το T-Cross, που έχει και πίσω κάθισμα που σέρνεις εμπρός-πίσω
Αν και έχει 13 λιγότερα άλογα, το Volkswagen προσπερνά το ίδιο γρήγορα με το Vitara
Συγκρίνουμε σε μετρήσεις και εξοπλισμό δύο δημοφιλή μικρά SUV στην βασική έκδοση κινητήρα με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Από τη μία πλευρά λοιπόν έχουμε το ήπια υβριδικό Suzuki Vitara των 129 ίππων, ένα μοντέλο ψηλά σε πωλήσεις στην κατηγορία του, το οποίο στην δημοφιλή έκδοση εξοπλισμού GLX κοστίζει 24.930 ευρώ. Στην έτερη πλευρά του δρόμου βρίσκουμε το VW T-Cross, το οποίο επέστρεψε στη... δράση ανανεωμένο και αναβαθμισμένο (από 24.950 ευρώ στην «βασική» Life). Στο πλαίσιο αυτής της αναβάθμισης έχει, πλέον, ισχυρότερο μοτέρ (1,0 TSI 116 ίππων) το οποίο αν και με 13 λιγότερα άλογα σε σχέση με το Vitara, καταφέρνει και προσπερνά το ίδιο γρήγορα (7 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και κοντά στα 10 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα).
Σημερινή τιμή |
23.400 ευρώ: Volkswagen T-cross 1.0 TSI 116 PS |
22.030 ευρώ: Suzuki Vitara 1.4 HYBRID 48V 2WD |
Το ήπια υβριδικό Suzuki έχει καλύτερη κατανάλωση, θα γλιτώσεις 250€/χρόνο από καύσιμα
Όσον αφορά την κατανάλωση, το Suzuki Vitara είναι μισό λίτρο πιο οικονομικό ανά 100 χλμ. λόγω της ήπια υβριδικής τεχνολογίας (48V) που δίνει ένα μικρό boost στις χαμηλές στροφές. Έτσι, συνολικά, σε βάθος 1 χρόνου θα γλιτώσεις 250 ευρώ από καύσιμα οδηγώντας 80-20% (πόλη-ταξίδι) με το ιαπωνικό SUVάκι (2.650 ευρώ έναντι 3.000 ευρώ με το T-Cross).
Κερδίζει 3-0 στους χώρους το T-Cross, που έχει και πίσω κάθισμα που σέρνεις εμπρός-πίσω
Συνεχίζουμε την ανάλυση με την αξιολόγηση των χώρων. Εδώ κερδίζει το Volkswagen με σκορ 3-0 (χώρο αποσκευών, «αέρα» για γόνατα και πόδια), έχοντας το πρακτικό πλεονέκτημα των συρόμενων πίσω καθισμάτων. Ισοπαλία, πάλι, έχουμε στο φάρδος του πίσω καθίσματος, με τα δύο SUVάκια να φιλοξενούν 2 ενήλικες και 1 παιδί.
Το T-Cross έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό & ψηφιακό πίνακα οργάνων που δεν έχει το Suzuki
Από εξοπλιστικής πλευράς υπάρχει ισορροπία, με κάθε αυτοκίνητο να έχει τα δικά του «συν και πλην». Στην περίπτωση του Suzuki αρέσουν τα extra θερμαινόμενα καθίσματα και η λειτουργία αυτόματης εναλλαγής μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων. Στον αντίποδα το Volkswagen έχει στάνταρ όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών (χωρίς digital καντράν σε καμία έκδοση το Vitara), στοιχείο που προσδίδει hi-tech ύφος στην γενικότερα πιο ποιοτική και προσεγμένη καμπίνα του T-Cross.
Διαβάστε στη συνέχεια του άρθρου την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των δύο μοντέλων
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & Χώροι: Μικρή & basic η οθόνη του Suzuki, στο Volkswagen χωρά επιβάτης 5 πόντους πιο ψηλός |
Σελίδα 3 | Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |