Η ανανέωση του Auris δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την υβριδική του έκδοση.

Το εσωτερικό έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, ενώ διακρίνεται η μεγάλη οθόνη αφής στη κεντρική κονσόλα.

Ο οδηγός έχει μπροστά του το όργανο του συστήματος Eco Drive Support, που έχει αντικαταστήσει το στροφόμετρο.

Με τον ηλεκτροκινητήρα, το Auris μπορεί να κινηθεί χωρίς να καταναλώνει βενζίνη μέχρι 2-3 χλμ. μέσα στην πόλη.

Στρίβει με άνεση και ασφάλεια, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι περιορισμένες.

Test: Auris HSD

62.767 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2015

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Toyota Auris HSD, με αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα, μειωμένες εκπομπές CO2, που αγγίζουν τα 79 γρ./χλμ. και πολύ καλές επιδόσεις.

 
+ Κατανάλωση, ρύποι, πάγια έξοδα, ποιότητα κατασκευής – κύλισης, φρένα
- Ορατότητα προς τα πίσω, χώροι πίσω επιβατών

Στα γρήγορα: 
• Από 19.730 ευρώ
• Είναι 1,8 υβριδικό με 136 άλογα
• Καίει 3,5 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Οι Ιάπωνες έχουν μια έκφραση για τη συνεχή εξέλιξη. Kaizen τη λένε αυτή τη συνεχή εξέλιξη. Αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία εφάρμοσαν και στο νέο Toyota Auris, το οποίο κι έκαναν καλύτερο από το προ ανανέωσης μοντέλο, μια εξέλιξη που πέρασε και στην υβριδική έκδοση του μοντέλου. Σε αυτή, οι μηχανικοί αναβάθμισαν το υβριδικό σύστημα κίνησης, «ρίχνοντας» τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, από 87 γρ./χλμ που είχε το προηγούμενο, σε 79 γρ./χλμ. 

Tags: TOYOTA AURIS
 
  • Thod

    Υ.Γ, Λάβετε σοβαρά τα like των σχόλιων των ηλ. αναγνωστών !!! μάλλον έχετε καταντήσει το κατεστημένο που προσπαθεί να κατευθύνει τις πωλήσεις αυτοκινήτων βάσει των διαφημιστικών σας πελατών, λοιπάμαι που το λέω...έχετε χάσει την διαδρομή σας, και εύλογα θα μου πείτε γιατί σας αναγνώσκω??? απλά για να ευθυμώ!!!

      73