• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική δοκιμή του νέου Toyota C-HR με τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.

Πρώτη δοκιμή: Toyota C-HR

Διαβάστηκε από 19743 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/12/2016

Merry CH-Ristmas με… «δώρα» την προχωρημένη σχεδίαση, τον high-tech χαρακτήρα και τη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα, το Toyota C-HR φέρνει χαρμόσυνα νέα ανατρέποντας τα δεδομένα στην κατηγορία των crossover.

 
Κακά τα ψέματα, το νέο C-HR που σημαίνει Coupe High Rider, δεν ήρθε απλά για να… έρθει. Αν και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην μικρομεσαία κατηγορία των crossovers, το C-HR «ξεφεύγει» σχεδιαστικά ανοίγοντας νέα μονοπάτια αισθητικής και προκαλώντας τους υπόλοιπους παίκτες της κατηγορίας.

Φουτουριστικό και ανατρεπτικό
Το C-HR ξεχωρίζει και μπράβο στην Toyota, που τόλμησε να βγάλει στην παραγωγή κάτι που απέχει ελάχιστα από το πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 2014. 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένη λειτουργία, αλλά «χλιαρές» επιδόσεις
O 4κύλινδρος 1,2 λτ. turbo κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler, προέρχεται από το Auris και αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm στις 1.500-4.000 σ.α.λ.

Eσωτερικό: Mοντέρνο, ποιοτικό και high-tech
Στην «προχωρημένη» καμπίνα του Toyota C-HR ξεχωρίζει το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, με σχετικά απλή διάταξη και ελάχιστους διακόπτες.

Χώροι: `Aνετοι χώροι, αλλά έντονη κουπέ αίσθηση στους πίσω
Η θέση οδήγησης του C-HR είναι εξαιρετική συνδυάζοντας την πανοραμική ορατότητα (προς τα μπροστά τουλάχιστον) των crossover με την αίσθηση ότι «φοράς» το αυτοκίνητο των coupe.

Tεχνολογία: Στο πνεύμα της εποχής
Η νέα πλατφόρμα είναι, σύμφωνα με την Toyota, 65% πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από αυτή που χρησιμοποιεί το Auris σήμερα.

Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική πρώτη δοκιμή του νέου Toyota C-HR με τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 116 ίππων, όπως και την πρώτη δοκιμή του Ford Edge στο τεύχος του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 27 Δεκεμβρίου.

 
  • Πειραιωτης

    Κινητηρας διαμαντι για τα σημερινα δεδομενα της χωρας μας,σχεδιαση που απλα δεν εχει αντιπαλο ποιοτικα στανταρ toyota που οπωσδηποτε θα συνοδευονται απο την ιδια γνωστη αξιοπιστια και οχι υπερβολικη τιμη φτιαχνουν το ιδανικο πακετο. Μοναδικο και αξεπεραστο!

      49
  • giorgos

    προτοτυπο και ενδιαφερον εμφανισιακά και επιτελους ενα ωραίο toyota σε αντιθεση με τα yaris και auris που είναι ασχημα.. Αλλά πολλά αρνητικά: Χαμηλή απόσταση από το έδαφος, μη υπαρξη diesel κινητηρα, απογοητευτικοί χώροι για το μέγεθος του... Και σε ποια κατηγορία ανηκει? Σε μήκος είναι σαν το qashqai και ateca και ελάχιστα μικρότερο από τα 3008, kadjar, tiguan... Αλλά σε χώρους είναι στην καλύτερη περιπτωση σαν το 2008, captur, cactus κλπ.. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα SUV (λέμε τώρα) με τέτοιο μήκος έχει μόλις 377 λίτρα για αποσκεύες χωρις ρεζέρβα.. δηλαδη με ρεζέρβα πόσο θα είχε 320? εδω το 3008 έχει 520 - 590 λίτρα και 22εκ απόσταση απο το εδαφος.. Το chr με 14,5 εκ απόσταση δεν ξέρω κατά πόσο είναι SUV

      28
  • Φίλιππος

    Εξαιρετικό απ έξω, που όμως για κάποιο λόγο αν μου έλεγαν οτι είναι το καινούργιο SUV της HONDA(τεράστια ομοιότητα με το απερχόμενο CIVIC). Aπο μέσα κάτι δεν μου αρέσει...μμμμ...κάτι γυαλιστερα πλαστικά ταμπλό και τιμόνι αν δεν κάνω λάθος. Λυπαμαι παίδες αλλά αυτοκινητο της χρονιάς θα γίνει το νέο MICRA

      12
  • ΠΑΥΛΟΣ

    Ειναι η 3η φορα που το γραφω. Δεν θα αντεξει στο χρονο. Απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο (ζευγαρια, νεολαια η μονογονεικες οικογενοιες). - Υπερ του δεοντος εκκεντρικο, ανευ χωρων, κουραστικο στο ματι. + ΤΟΥΟΤΑ τιποτα αλλο. Ξερετε το λογοτυπο σιδερωνει ατελειες κ ειδικα το συγκεκριμενο οχι αδικα. ΠροBλεπω το QASHQAI, να μην επηρεαζεται ιδιαιτερα κ δεν ειναι τυχαιο. Για τους τυχον προκατειλημμένους, Κατοχος ΥΑRΙS K QASHQAI k moto HONDA. (μονο JAPAN) Συμφωνω με giorgos.

      10
  • Μιχάλης

    Το οδήγησα, το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο. Μοναδική σχεδίαση, ποιοτική κατασκευή και εξαιρετικό πάτημα στο δρόμο. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο αλλά... Το σκάφος απαιτεί έναν σαφώς πιο δυνατό κινητήρα!

      9
  • Μάνος

    Σούπερ δυναμικό design, ξεχωριστό από τα συνηθισμένα, μοντέρνο μέσα κι έξω και πολύ ποιοτικό, το νέο Toyota C-HR είναι εντυπωσιακό και πολύ ωραίο. Like!!!

      7
  • pan

    Με τιμή 20.000€ + και 1.2 cc , με κατανάλωση σύμφωνα με τα τέστ 8+λιτ/100χλμ δεν θα έκανα τον κόπο ούτε να το κοιτάξω την στιγμή που υπάρχουν αντίστοιχα diesel με κόστος αγοράς 2000-3000€ λιγότερα!!!!!Δεν θα πάρω ευχαριστώ!!!!

      4
  • σπυρος

    Πλακα μας κανουν εκει στην τογιοτα.το δικο μου αυτοκινητο ειναι 22 ποντους ποιο κοντο και εχει το ιδιο μεταξονιο,και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.απο χωρους φανταζομαι θα ειναι αστα να πανε.

      3
  • kyr

    Μπαίνοντας στο εκθεσιακό μοντέλο έχω να πω τα εξής: To C-HR μπορεί να συγκριθεί άμεσα με το Juke και ίσως με τα 2008, Pajero, Captur. Δεν είχει τους χώρους των Qashqai, HRV (αυτά είναι ένα κλικ ποιο πάνω. Στα θετικά... Μπαίνοντας στο εκθεσιακό μοντέλο το C-HR είναι πολύ ποιοτικό, καλoφτιαγμένο, ο οδηγός έχει την αίσθηση της ασφάλειας και ότι όλα είναι φτιαγμένα γι αυτόν(οδηγοκεντρικό). Το αυτοκίνητο σου δίνει την εντύπωση για σπορ οδήγηση και ότι πατάει καλά στον δρόμο. Στα αρνητικά... Όταν ο οδηγός είναι από 1,85 και πάνω για να βολευτεί σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτη και το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Τα μικρά παράθυρα πίσω δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι θετικό. Εμένα προσωπικά μου δημιούργησε ένα αίσθημα ανασφάλειας. Γενικά ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Toyota!

      3
  • σπυρος

    Το ειδα σημερα απο κοντα.να ρωτησω κατι τους χωρους που τους ειδατε;μηπως μπηκα σε λαθος αυτοκινητο;επιεικος απαραδεκτοι.οι χωροι.οχι εσεις.

      1