Η αισθητική ιδιαιτερότητα δεν έλειψε ποτέ από αυτή τη γενιά Civic.

Στο πίσω μέρος δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σχεδιαστικά.

Οι αλλαγές επικεντρώνονται στο εμπρόσθιο τμήμα, εκεί όπου τα φωτιστικά μεγαλώνουν ελαφρώς και γίνονται πιο «αιχμηρά»

Πίσω, την όλη εικόνα αναβαθμίζει ο νέος προφυλακτήρας, τα ραφιναρισμένα φωτιστικά, αλλά και η εξ ολοκλήρου βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος χαρακτηριστική αεροτομή.

Ο θάλαμος επιβατών του ανανεωμένου Civic αλλάζει στο ελάχιστο, διατηρώντας τις ιδιαίτερες γραμμές του και την πολύ καλή ποιότητα.

Ο 1.600άρης diesel του Civic με όπλο του την άφθονη ροπή, είναι σε θέση να συνδυάσει με επιτυχία τις επιδόσεις με την οικονομία κίνησης.

Test:Civic 1,6 i-DTEC

48.602 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/8/2015

Το Honda Civic ανανεώνεται στα σημεία και αποκτά νέα Sport έκδοση που συνδυάζεται με τον ροπάτο 1.600άρη diesel για να προσφέρει ακόμη περισσότερο δυναμισμό, με πολύ καλή οικονομία κίνησης.

 
Στα γρήγορα

- Είναι 1.600 diesel με 120 άλογα
- «Καίει» 3,7 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 24.520 ευρώ (έκδοση Sport)
- Δεν πληρώνει τέλη

Συν & πλην

+ Εμφάνιση, ποιότητα-φινίρισμα, κινητήρας, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα, χώρος αποσκευών
- Τιμή, εργονομία, ορατότητα προς τα πίσω



Η Honda ανανεώνει την 9η γενιά Civic στοχεύοντας περισσότερο στην περαιτέρω τόνωση της εξωτερικής εμφάνισης του έτσι κι αλλιώς ιδιαίτερου αισθητικά μικρομεσαίου μοντέλου, αλλά και παράλληλα, δημιουργώντας μια ακόμη πιο διευρυμένη γκάμα επιλογών κυρίως εξοπλιστικού χαρακτήρα. Κάπως έτσι δημιουργείται η νέα έκδοση της δοκιμής μας Civic Sport, η οποία μέσω περαιτέρω σχεδιαστικών αλλαγών, έρχεται για να εκφράσει ένα ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα. Στο τιμολογιακό κομμάτι από την άλλη, το ανανεωμένο Civic έρχεται με ακόμη πιο «τσιμπημένες» τιμές, αφού η αρχική, αλλά πλήρης εξοπλιστικά, έκδοση 1,6 i-DTEC (diesel) Comfort κοστίζει 21.670 ευρώ (+500 ευρώ σε σχέση με πριν). Για την επιλογή 1,6 i-DTEC Sport της δοκιμής μας το κόστος ανεβαίνει αρκετά και φθάνει στα 24.520 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Honda Civic 1,6 i-DTEC Sport
Κινητήρας 1.6
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.597
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία turbodiesel common rail
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000
Start/Stop ΝΑΙ
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,3/10,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,2/13,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 207
Βάρος (κιλά) 1.378
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 3,7
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 5,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 98
Εξοπλισμός - τιμή
VSA *
Αερόσακοι 6
Ηχοσύστημα *
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας *
Eξοπλιστική έκδοση *
Τιμή από (ευρώ) 25.950
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 24.520
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι Δίσκοι 293 χλστ.
Πίσω φρένα Δισκοι 276 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 11,9
Διάσταση ελαστικών 225/45 R17
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 78
Κεφάλι πίσω 6
Πλάτος εμπρός 1.441
Πλάτος πίσω 1.354
Πόδια πίσω 83
Χώρος αποσκευών (λτ.) 407
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.370x1.770x1.470
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.595