Σήμερα, είμαι ακόμα περισσότερο σίγουρος ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου θέλω να είναι ντίζελ, επειδή:
Η οικονομία του ντίζελ είναι θέμα θερμοδυναμικής, και πάντα θα είναι καλύτερη από του βενζινοκινητήρα όσο και αν βελτιωθεί ο τελευταίος (το ίδιο κάνει εξάλλου και ο ντίζελ).
Εχει φανεί, ότι προσέχοντας λίγο τις εταιρίες και τα πρατήρια, μπορεί να εξασφαλιστεί η καλή ποιότητα του ντίζελ, ενώ οι τιμές του δεν κινδυνεύουν να "ξεφύγουν", επειδή στο ντίζελ στηρίζονται οι βαριές μεταφορές.
Χάρη στα τεστ των περιοδικών και την εμπειρία, γνωρίζουμε πλέον με σιγουριά τους καλούς ντίζελ της αγοράς
Προσωπικά μου αρέσουν τα SUV, και τα χαρακτηριστικά του ντίζελ τους ταιριάζουν καλύτερα, όπως και στο στυλ οδήγησής μου.
πηρα το πρωτο μου diesel το 2007 οταν ακομη υπηρχε απαγορευση στην Αθηνα,κυκλοφορουσα παρανομα και ρισκαρα ενα μικρο προστιμο,αλλαξα πριν 2 μηνες με καινουργιο diesel και δεν διανοηθηκα να παω σε βενζινα,οι ροπες ,οι χαμηλες στροφες στο ταξιδη,η καταναλωση,τα χαμηλα κοστολογια service ειναι πολυ μεγαλα πλεονεκτηματα του diesel που αν το ζησεις δεν ξαναλλαζεις...
πληροφοριακα βαζοντας shell vpower diesel το φιλτρο πετρελαιου μετα απο 60.000km ηταν σαν καινουργιο,στο αλλο θεμα με την αναγεννηση του dpf αν καθε 500-600km πολης βγαινει λιγο εθνικη για 15-30 λεπτα προλαβαινει και καθαριζει μια χαρα,ακομη και αν δεν βγαινει καποιος καθολου εκτος πολης γινεται αυτοματα αναγεννηση του dpf μεσα σε 15 λεπτα....
αν βαλουμε στη ζυγαρια και την καλυτερη τιμη που πιανει το μεταχειρισμενο diesel συκριτικα με το αντιστοιχο βενζινοκινητο,δειτε οποιο μεταχειρισμενο μοντελο θελεται ιδιας χρονολογιας στα δυο καυσιμα,η διαφορα στην τιμη αγορας δεν ειναι και τοσο μεγαλη....
Προσωπικά προτιμώ βενζίνη και μόνον βενζίνη, σε κάποιες περιπτώσεις πετρέλαιο και τα έχουμε ξαναπεί σε ανάλογο θέμα. Ότι βολεύει, κ.τ.λ. την κάθεμια και τον καθένα μας.
Στα σημερινά ντίζελ απαιτείται αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων διότι μπουκώνει στην χρήση εντός πόλης. Να πάρω ένα αυτοκίνητο που χρειάζεται συχνά πυκνά ξεμπούκωμα όχι ευχαριστώ κρατάω αυτό που έχω με κινητήρα που διαθέτη μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και είμαι μια χαρά.
Kάποια από τα συμπεράσματα που αναφέρετε έχουν αλήθειες και σίγουρα κάποια diesel υπερτιμήθηκαν ενώ και οι αξιες της ντιζελοκίνησης μυθοποιήθηκν. ΟΜΩΣ ΤΑ DIESEL συνεχώς εξελίσσονται και ΠΑΝΤΑ θα καινε λιγότερο σε συνθήκες πόλης ή συνθήκες αυτοκινητικώς ζωής με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΙΑΙΑ χιλιομετρα οποτε καποια στιγμή ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ενός diesel. Από κει και περα ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ θα εξελλίσσονται οπως για παραδειγμα βλέπεις τις BENZ και τις BMW να διαθετουν πλέον ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ βενζινικίνητα μοντέλα με αστειες καταναλωσεις αν συγκριθουν αντίστοιχα μοντελα τους πριν μια 7ετία.Γενικά αν δε σου αρέσει ο τροπος αποδοσης ενός diesel με πολύ μικρό φάσμα αποδοτικής λειτουργίας, την όποια τραχυτητα χροιας ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚM πιθανόν να ΜΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ένα diesel που θα ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ. Όμως πρατηρώντας ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανιες όπως BENZ BMW AUDI κλπ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ ΜΕΓΑΛΑ DIESEL Π.Χ ΒMW 550d με 400ΗΡ KAI ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ AΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1.300 cc ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ SUPERCARS...
Σήμερα, είμαι ακόμα περισσότερο σίγουρος ότι το επόμενο αυτοκίνητό μου θέλω να είναι ντίζελ, επειδή:
Η οικονομία του ντίζελ είναι θέμα θερμοδυναμικής, και πάντα θα είναι καλύτερη από του βενζινοκινητήρα όσο και αν βελτιωθεί ο τελευταίος (το ίδιο κάνει εξάλλου και ο ντίζελ).
Εχει φανεί, ότι προσέχοντας λίγο τις εταιρίες και τα πρατήρια, μπορεί να εξασφαλιστεί η καλή ποιότητα του ντίζελ, ενώ οι τιμές του δεν κινδυνεύουν να "ξεφύγουν", επειδή στο ντίζελ στηρίζονται οι βαριές μεταφορές.
Χάρη στα τεστ των περιοδικών και την εμπειρία, γνωρίζουμε πλέον με σιγουριά τους καλούς ντίζελ της αγοράς
Προσωπικά μου αρέσουν τα SUV, και τα χαρακτηριστικά του ντίζελ τους ταιριάζουν καλύτερα, όπως και στο στυλ οδήγησής μου.
πηρα το πρωτο μου diesel το 2007 οταν ακομη υπηρχε απαγορευση στην Αθηνα,κυκλοφορουσα παρανομα και ρισκαρα ενα μικρο προστιμο,αλλαξα πριν 2 μηνες με καινουργιο diesel και δεν διανοηθηκα να παω σε βενζινα,οι ροπες ,οι χαμηλες στροφες στο ταξιδη,η καταναλωση,τα χαμηλα κοστολογια service ειναι πολυ μεγαλα πλεονεκτηματα του diesel που αν το ζησεις δεν ξαναλλαζεις...
πληροφοριακα βαζοντας shell vpower diesel το φιλτρο πετρελαιου μετα απο 60.000km ηταν σαν καινουργιο,στο αλλο θεμα με την αναγεννηση του dpf αν καθε 500-600km πολης βγαινει λιγο εθνικη για 15-30 λεπτα προλαβαινει και καθαριζει μια χαρα,ακομη και αν δεν βγαινει καποιος καθολου εκτος πολης γινεται αυτοματα αναγεννηση του dpf μεσα σε 15 λεπτα....
αν βαλουμε στη ζυγαρια και την καλυτερη τιμη που πιανει το μεταχειρισμενο diesel συκριτικα με το αντιστοιχο βενζινοκινητο,δειτε οποιο μεταχειρισμενο μοντελο θελεται ιδιας χρονολογιας στα δυο καυσιμα,η διαφορα στην τιμη αγορας δεν ειναι και τοσο μεγαλη....
Προσωπικά προτιμώ βενζίνη και μόνον βενζίνη, σε κάποιες περιπτώσεις πετρέλαιο και τα έχουμε ξαναπεί σε ανάλογο θέμα.
Ότι βολεύει, κ.τ.λ. την κάθεμια και τον καθένα μας.
Στα σημερινά ντίζελ απαιτείται αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων διότι μπουκώνει στην χρήση εντός πόλης. Να πάρω ένα αυτοκίνητο που χρειάζεται συχνά πυκνά ξεμπούκωμα όχι ευχαριστώ κρατάω αυτό που έχω με κινητήρα που διαθέτη μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και είμαι μια χαρά.
Kάποια από τα συμπεράσματα που αναφέρετε έχουν αλήθειες και σίγουρα κάποια diesel υπερτιμήθηκαν ενώ και οι αξιες της ντιζελοκίνησης μυθοποιήθηκν. ΟΜΩΣ ΤΑ DIESEL συνεχώς εξελίσσονται και ΠΑΝΤΑ θα καινε λιγότερο σε συνθήκες πόλης ή συνθήκες αυτοκινητικώς ζωής με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΙΑΙΑ χιλιομετρα οποτε καποια στιγμή ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ενός diesel. Από κει και περα ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ θα εξελλίσσονται οπως για παραδειγμα βλέπεις τις BENZ και τις BMW να διαθετουν πλέον ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ βενζινικίνητα μοντέλα με αστειες καταναλωσεις αν συγκριθουν αντίστοιχα μοντελα τους πριν μια 7ετία.Γενικά αν δε σου αρέσει ο τροπος αποδοσης ενός diesel με πολύ μικρό φάσμα αποδοτικής λειτουργίας, την όποια τραχυτητα χροιας ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚM πιθανόν να ΜΗ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ένα diesel που θα ειναι ΑΠΟ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ. Όμως πρατηρώντας ότι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανιες όπως BENZ BMW AUDI κλπ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΑ ΜΕΓΑΛΑ DIESEL Π.Χ ΒMW 550d με 400ΗΡ KAI ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ AΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 1.300 cc ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ DIESEL ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ SUPERCARS...
Κανενας βενζινοκινητηρας δε πιανει σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ καταναλωση αντιστοιχο Diesel (hp , ροπη) . Αλλο τα νουμερα και αλλο η πραγματικοτητα..