Ειναι λάθος να λέμε ότι με το υγραέριο μπορούμε να πετύχουμε οικονομία μέχρι 50%. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνον όταν έχουμε ίδια κατανάλωση καυσίμου είτε κινηθούμε με αμόλυβδη είτε με υγραέριο. Στην πράξη όμως αυτό δεν γίνεται διότι έχουμε αυξημένη κατά περίπου 15% κατανάλωση με το υγραέριο, όπως σωστά επισημαίνεται στο άρθρο. Επιπλέον λόγος είναι το ότι στα ξεκινήματα καίμε βενζίνη για τουλάχιστον μισό λεπτό. Αυτό σημαίνει αύξηση της κατανάλωσης σε υγραέριο που συνήθως είναι +0,5 -1λ./100χιλ. ανάλογα τα πιο πολλά χιλιόμετρα αν είναι εκτός ή εντός πόλεως. Τελικά η μέγιστη οικονομία που μπορούμε να πετύχουμε δύσκολα υπερβαίνει το 35%.
Κώστας
9 χρόνια υγραεριοκινηση
Ειναι λάθος να λέμε ότι με το υγραέριο μπορούμε να πετύχουμε οικονομία μέχρι 50%. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί μόνον όταν έχουμε ίδια κατανάλωση καυσίμου είτε κινηθούμε με αμόλυβδη είτε με υγραέριο. Στην πράξη όμως αυτό δεν γίνεται διότι έχουμε αυξημένη κατά περίπου 15% κατανάλωση με το υγραέριο, όπως σωστά επισημαίνεται στο άρθρο. Επιπλέον λόγος είναι το ότι στα ξεκινήματα καίμε βενζίνη για τουλάχιστον μισό λεπτό. Αυτό σημαίνει αύξηση της κατανάλωσης σε υγραέριο που συνήθως είναι +0,5 -1λ./100χιλ. ανάλογα τα πιο πολλά χιλιόμετρα αν είναι εκτός ή εντός πόλεως. Τελικά η μέγιστη οικονομία που μπορούμε να πετύχουμε δύσκολα υπερβαίνει το 35%. Κώστας 9 χρόνια υγραεριοκινηση