Επιτέλους πότε θα κυκλοφορήσει στην Ψωροκώσταινα η Skoda το Fabia που έχει κυκλοφορήσει σ'όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Μάλλον ξέρουν ότι στην Ελλάδα θα πρέπει
να κατεβάσουν τα βρακιά τους για να το πουλήσουν οπότε μάλλον είναι λιγότερο κερδοφόρα
η περίπτωση της Ελλάδας. Αν δείτε τις τιμές στην Αγγλία θα καταλάβετε τι εννοώ.
Άντε να δούμε πότε θα το ξεκινήσουν και στην Ελλάδα.
Oι πετρελαιοκινητήρες της είναι αυτοί που διαβάσαμε στο autotriti ότι έχουν πρόβλημα (σβήνουν) στα POLO; Αν είναι έτσι τα πράγματα δυσκολεύουν επιπλέον
Ακριβώς!! Μετά το πέσιμο της Ελλάδας την 28η Ιούνη, το τσακωμό του Πανόπουλου με τη SKODA και το σβήσιμο των κινητήρων του polo να δούμε πόσα fabia θα πουληθούν..
Επιτελους καταργηστε το,το πιο αποτυχημενο μοντελο της skoda,μια κοπια απο polo και rapid,μονο οι κινητηρες δεν το σωζουν,καλυτερα ibiza fr style με το ανανεωμενο τιμονι/εσωτερικο.
Επιτέλους πότε θα κυκλοφορήσει στην Ψωροκώσταινα η Skoda το Fabia που έχει κυκλοφορήσει σ'όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Μάλλον ξέρουν ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να κατεβάσουν τα βρακιά τους για να το πουλήσουν οπότε μάλλον είναι λιγότερο κερδοφόρα η περίπτωση της Ελλάδας. Αν δείτε τις τιμές στην Αγγλία θα καταλάβετε τι εννοώ. Άντε να δούμε πότε θα το ξεκινήσουν και στην Ελλάδα.
Oι πετρελαιοκινητήρες της είναι αυτοί που διαβάσαμε στο autotriti ότι έχουν πρόβλημα (σβήνουν) στα POLO; Αν είναι έτσι τα πράγματα δυσκολεύουν επιπλέον
S £10,600 - 14,327.93 EUR SE £12,760 - 17,247.58 EUR SE L £13,610 - 18,396.52 EUR Αν έρθει με αυτές τις τιμές Αγγλίας θα πάει άπατο.
Ακριβώς!! Μετά το πέσιμο της Ελλάδας την 28η Ιούνη, το τσακωμό του Πανόπουλου με τη SKODA και το σβήσιμο των κινητήρων του polo να δούμε πόσα fabia θα πουληθούν..
Επιτελους καταργηστε το,το πιο αποτυχημενο μοντελο της skoda,μια κοπια απο polo και rapid,μονο οι κινητηρες δεν το σωζουν,καλυτερα ibiza fr style με το ανανεωμενο τιμονι/εσωτερικο.