Η Maserati Ghibli II GT ήδη από το 1992, μέχρι το 1997 που έβγαινε, έβγαζε από κινητήρα V6 με 2 turbo και 1996cc, 306 ίππους, με επιτάχυνση 0-100: 5,7 δευτερόλεπτα και τελική 270 kmh. Σήμερα μετά από τόσα χρόνια, θα περίμενε κανείς οι κινητήρες των 2000 cc, να βγάζουν πάνω από 500 ίππους. Στη φωτογραφία η Μaserati που προανέφερα.
Ειναι αληθεια οτι εχουν ξεφυγει..Η διαφορα ομως εινα πως,οτι και να βγαλει η Γερμανια (GROUP VAG ειδικα) δεν θα ειναι ποτε μα ποτε αξιοπιστο!Επειδη μια ζωη ηταν πισω απο επιδοσεις,σημερα τα δινουν ολα για ολα στο <<ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ>> και στο <<ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ>> φτιαχνοντας αναξιοπιστο,χωρις ουσια προιον.
Δεν είναι και άσχημα για ένα μικρό μοτέρ να "βγάζει" τόσα άλογα (εννοείτε και με το ανάλογο στήσιμο). Απλά είναι πιστεύω πιο "παιχνιδιάρικο" και σπιρτόζο το αμάξι σε σχέση με ένα άλλο με περισσότερα κυβικά αλλά που είναι πολύ πιο ξεκούραστο και αθόρυβο στο ταξίδι. Τώρα αν είσαι 25άρης, πώς να το κάνουμε τα νιάτα θέλουν δύναμη,τρέλα αλλά και σύνεση, ενώ αν είσαι 60άρης ένας ροπάτος κινητήρας και αθόρυβος πιστεύω είναι η χρυσή τομή.
ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗ BMW M4 ΚΑΙ ΤΟ LEXUS RC-F ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ LEXUS ΜΕ ΤΑ 5000 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ 467 ΑΛΟΓΑ ΑΠ ΌΤΙ ΤΟ DOWNSIZING M4. ΚΟΙΤΑΞΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ LEXUS ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΑΧΟΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠ ΟΤΙ Η BMW. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΟ DOWNSIZING ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Η Α45 AMG ΑΠΟ 2000 KYBIKA ΚΑΙ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ EXEI 381 ΙΠΠΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η BMW M4 ΑΠΟ 3000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 431 ΙΠΠΟΥΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΚΑΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Η Maserati Ghibli II GT ήδη από το 1992, μέχρι το 1997 που έβγαινε, έβγαζε από κινητήρα V6 με 2 turbo και 1996cc, 306 ίππους, με επιτάχυνση 0-100: 5,7 δευτερόλεπτα και τελική 270 kmh. Σήμερα μετά από τόσα χρόνια, θα περίμενε κανείς οι κινητήρες των 2000 cc, να βγάζουν πάνω από 500 ίππους. Στη φωτογραφία η Μaserati που προανέφερα.
Ειναι αληθεια οτι εχουν ξεφυγει..Η διαφορα ομως εινα πως,οτι και να βγαλει η Γερμανια (GROUP VAG ειδικα) δεν θα ειναι ποτε μα ποτε αξιοπιστο!Επειδη μια ζωη ηταν πισω απο επιδοσεις,σημερα τα δινουν ολα για ολα στο <<ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ>> και στο <<ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΤΕ>> φτιαχνοντας αναξιοπιστο,χωρις ουσια προιον.
Δεν είναι και άσχημα για ένα μικρό μοτέρ να "βγάζει" τόσα άλογα (εννοείτε και με το ανάλογο στήσιμο). Απλά είναι πιστεύω πιο "παιχνιδιάρικο" και σπιρτόζο το αμάξι σε σχέση με ένα άλλο με περισσότερα κυβικά αλλά που είναι πολύ πιο ξεκούραστο και αθόρυβο στο ταξίδι. Τώρα αν είσαι 25άρης, πώς να το κάνουμε τα νιάτα θέλουν δύναμη,τρέλα αλλά και σύνεση, ενώ αν είσαι 60άρης ένας ροπάτος κινητήρας και αθόρυβος πιστεύω είναι η χρυσή τομή.
ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗ BMW M4 ΚΑΙ ΤΟ LEXUS RC-F ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΙΑΠΩΝΙΚΟ LEXUS ΜΕ ΤΑ 5000 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ 467 ΑΛΟΓΑ ΑΠ ΌΤΙ ΤΟ DOWNSIZING M4. ΚΟΙΤΑΞΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟ LEXUS ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΑΧΟΣ ΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠ ΟΤΙ Η BMW. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΤΟ DOWNSIZING ΚΑΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. Η Α45 AMG ΑΠΟ 2000 KYBIKA ΚΑΙ 4 ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ EXEI 381 ΙΠΠΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η BMW M4 ΑΠΟ 3000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ 431 ΙΠΠΟΥΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΚΑΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.