Δυστυχώς ελάχιστα πράγματα είναι στο χέρι μας, προκειμένου να μειώσουμε την κατανάλωση τώρα που οι καιροί είναι οικονομικά δύσκολοι και η βενζίνη ακριβή!
Ολα τα παλιά βενζινοκίνητα (όχι turbo) καίνε το λιγότερο 9-10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα!
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα! Μπορούμε να οδηγούμε με 4η ή 5η ταχύτητα αντί για 1η 2η όπου αυτό είναι εφικτό έτσι έχουμε μια πολυ μικρή οικονομία!
Τίποτα άλλο δεν γίνεται, και αν κάνουμε πολύσυχνά service σε παλιά αυτοκίνητα τότε απλά κλαίμε τα λεφτά μας! Καμία διαφορά, το παλιό δεν γίνεται καινούργιο!
Τώρα γιατί γράφονται όλα αυτά μα γιατί άλλο να δουλεψουν λίγι και οι αντιπροσωπείες (συνεργεία)! Αφoύ ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια θα πληρώνει σε επισκευές και service!
Για τα καινούργια είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα ειδικά στα diesel turbo (4-5 λίτρα) και τα βενζίνης turbo 5-7.
Αν έχεις παλιό δεν γίνεται τίποτα μιας και πριν 10 χρόνια κανένας κατασκευαστής δεν εστίαζε στην κατανάλωση
Απλά φροντίζεις τα στοιχειώδη και δεν δίνεις επιπλέον χρήματα σε συχνά service (κάνουν ζημιά στην τσέπη) Παρακαλάς να μην σου τύχει βλάβη και περιορίζεις τις μετακινήσεις σου ... παίρνοντας ένα ...παπάκι!
Παιδιά ότι και να κάνεις ,μέχρι να περάσεις το κωλοφαναρο της Γυμναστικής Ακαδημίας και να ανέβεις την Φιλολαου έχεις κάψει μισό ντεπόζιτο,ξέρετε εσείς, δυστυχώς
Σχετικά με τη λειτουργία του κινητήρα κοντά στις στροφές, στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή, για να έχουμε την ελάχιστη κατανάλωση, αυτό είναι σωστό, αλλά μόνο αν οι στροφές αυτές, βρίσκονται σχετικά χαμηλά. Αν έχουμε έναν κινητήρα με τη μέγιστη ροπή σε πολύ υψηλές στροφές, είμαστε υποχρεωμένοι να τρέχουμε πολύ, χρησσιμοποιώντας τη μεγαλύτερη σχέση, στο κιβώτιο, όπως 5η ή 6η, οπότε η αντίσταση του αέρα αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας και έτσι η κατανάλωση θα αυξάνει, αντί να μειώνεται. Άσε που τα υφιστάμενα όρια ταχύτητας δεν μας το επιτρέπουν αυτό.
Ειναι γεγονός οτι όλα τα παραπάνω συνδυαστικά βοηθάνε στη μείωση της κατανάλωσης .Κάτι ακόμη και ίσω ς το σημαντικότερο όλων που δέν αναφέρθηκε είναι να χρησιμοποιούμε λιπαντικα ημισυνθετικά και ακόμη καλύτερα φούλ συνθετικά .Προσωπικά με τα δεύτερα έχω δεί διαφορά στην κατανάλωση , και ο κινητήρας δέν το συζητώ οτι δουλεύει με χαμηλότερες τριβές και άρα οικονομικότερα και καλύτερα ,ενώ θα έχει και μεγαλύτερη μακροζωία .
Δυστυχώς ελάχιστα πράγματα είναι στο χέρι μας, προκειμένου να μειώσουμε την κατανάλωση τώρα που οι καιροί είναι οικονομικά δύσκολοι και η βενζίνη ακριβή! Ολα τα παλιά βενζινοκίνητα (όχι turbo) καίνε το λιγότερο 9-10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα! Μπορούμε να οδηγούμε με 4η ή 5η ταχύτητα αντί για 1η 2η όπου αυτό είναι εφικτό έτσι έχουμε μια πολυ μικρή οικονομία! Τίποτα άλλο δεν γίνεται, και αν κάνουμε πολύσυχνά service σε παλιά αυτοκίνητα τότε απλά κλαίμε τα λεφτά μας! Καμία διαφορά, το παλιό δεν γίνεται καινούργιο! Τώρα γιατί γράφονται όλα αυτά μα γιατί άλλο να δουλεψουν λίγι και οι αντιπροσωπείες (συνεργεία)! Αφoύ ο κόσμος δεν μπορεί να αγοράσει καινούργια θα πληρώνει σε επισκευές και service! Για τα καινούργια είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα ειδικά στα diesel turbo (4-5 λίτρα) και τα βενζίνης turbo 5-7. Αν έχεις παλιό δεν γίνεται τίποτα μιας και πριν 10 χρόνια κανένας κατασκευαστής δεν εστίαζε στην κατανάλωση Απλά φροντίζεις τα στοιχειώδη και δεν δίνεις επιπλέον χρήματα σε συχνά service (κάνουν ζημιά στην τσέπη) Παρακαλάς να μην σου τύχει βλάβη και περιορίζεις τις μετακινήσεις σου ... παίρνοντας ένα ...παπάκι!
Παιδιά ότι και να κάνεις ,μέχρι να περάσεις το κωλοφαναρο της Γυμναστικής Ακαδημίας και να ανέβεις την Φιλολαου έχεις κάψει μισό ντεπόζιτο,ξέρετε εσείς, δυστυχώς
Σχετικά με τη λειτουργία του κινητήρα κοντά στις στροφές, στις οποίες αποδίδεται η μέγιστη ροπή, για να έχουμε την ελάχιστη κατανάλωση, αυτό είναι σωστό, αλλά μόνο αν οι στροφές αυτές, βρίσκονται σχετικά χαμηλά. Αν έχουμε έναν κινητήρα με τη μέγιστη ροπή σε πολύ υψηλές στροφές, είμαστε υποχρεωμένοι να τρέχουμε πολύ, χρησσιμοποιώντας τη μεγαλύτερη σχέση, στο κιβώτιο, όπως 5η ή 6η, οπότε η αντίσταση του αέρα αυξάνει με το τετράγωνο της ταχύτητας και έτσι η κατανάλωση θα αυξάνει, αντί να μειώνεται. Άσε που τα υφιστάμενα όρια ταχύτητας δεν μας το επιτρέπουν αυτό.
Ειναι γεγονός οτι όλα τα παραπάνω συνδυαστικά βοηθάνε στη μείωση της κατανάλωσης .Κάτι ακόμη και ίσω ς το σημαντικότερο όλων που δέν αναφέρθηκε είναι να χρησιμοποιούμε λιπαντικα ημισυνθετικά και ακόμη καλύτερα φούλ συνθετικά .Προσωπικά με τα δεύτερα έχω δεί διαφορά στην κατανάλωση , και ο κινητήρας δέν το συζητώ οτι δουλεύει με χαμηλότερες τριβές και άρα οικονομικότερα και καλύτερα ,ενώ θα έχει και μεγαλύτερη μακροζωία .