Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Επειδή έχω κάνει ταξίδι 1000 χλμ με το Suzuki 1.6 diesel 4x4, θα τολμήσω να πω ότι είναι ότι καλύτερο στα λεφτά του. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση δε στην άσφαλτο, μπορείς να πεις ότι έχει και σπόρτιφ συμπεριφορά, και εκτός δρόμου ικανοποιητικό και χώρους και οικονομία. Βέβαια τα άλλα δύο δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά με την τετρακίνηση νομίζω ξεφεύγουν πολύ σε τιμή. Και η τετρακίνηση ανεβάζει ο επίπεδο ασφάλειας και κίνησης εκτός δρόμου αρκετά.
Ti pantou bre paidia...xalarwste mhn ta isopedwnoume ola. Pantou paei to land cruiser, to defender, to wrangler.
Να συμπληρώσω στο @Νικο οτι εκτός απο το 3008 σε λίγο καιρό θα έρθει και το Skoda Karoq και αν κρίνω απο τις τιμές και τον εξοπλισμό του Kodiaq θα είναι και αυτό με πολύ ανταγωνιστικές τιμές και πλούσιο εξοπλισμό. Επειδή όμως στην Ελλάδα προτιμάμε το όνομα και οχι την χάρη το Nissan θα συνεχίσει να έχει τις καλύτερες πωλήσεις παρά τα ποιοτικά και μηχανικά προβλήματα(τριγμούς και οχι μόνο) που έχει.
Γι' αυτό παίρνεις 3008 και ξεχνάς τα αρνητικά και των 3 μοντέλων...