"Δικό του είναι ότι θέλει το κάνει";;; Σοβαρά μιλάτε ρε παιδιά;
Φυσικά και δεν δικαιούται ο οδηγός να αφήνει το αμάξι αναμμένο και να φεύγει.
Ο οδηγός πρέπει πρώτα απ'όλα να σέβεται τους συμπολίτες του και να μην έχει αντικοινωνική συμπεριφορά.
Εκτός από τους λόγους που ανάφερε ο αστυνόμος, το να αφήνεις το αμάξι αναμμένο με τις ώρες για "να ζεσταθεί" είναι σπατάλη πολύτιμων ενεργειακών πόρων, μόλυνση του περιβάλλοντος, όχληση για τους περίοικους και θάνατος για τον κινητήρα.
Κι επειδή γράφετε και οτι "το ζέστανε σαν σωστός οδηγός" σας προτρέπω να το ψάξετε λίγο παραπάνω και θα δείτε: Το ζέσταμα σε στάση είναι θάνατος για τον κινητήρα!
Άλλο είναι να κρατάς σε λειτουργία τον κινητήρα, για να ζεστάνεις τη μηχανή, πριν ξεκινήσεις και άλλο είναι να αφήνεις αναμμένη τη μηχανή και να φεύγεις μακρυά από το αυτοκίνητο. Ο αστυνομικός δεν τον έγραψε, επειδή προθέρμαινε τη μηχανή, αλλά επειδή εγκατέλειψε το αυτοκίνητο του, με αναμμένη τη μηχανή, επειδή έτσι θα διευκόλυνε έναν κλέφτη να το πάρει και μετά να θέσει σε κίνδυνο πολλούς άλλους χρήστες των δρόμων. Ο λόγος λοιπόν που τον έγραψε, ο αστυνομικός, είναι απόλυτα δικαιολογημένος και απορώ γιατί δεν ισχύει και σε μας κάτι ανάλογο. Δηλαδή δεν προβλέπεται και στο δικό μας ΚΟΚ, η παράβαση αυτή. Τώρα όσο αφορά τη ρύπανση του περιβάλλοντος και την ηχορρύπανση που προκαλεί μια αναμμένη μηχανή, αυτό δεν προβλέπεται ως παράβαση από το νόμο. Πέρα όμως από αυτά, η σωστή κίνηση του οδηγού, το πρωί, είναι να ξεκινάει αμέσως μόλις βάλει μπροστά τη μηχανή και απλά να κινείται για λίγη ώρα πιό αργά από το κανονικό, μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή και μετά να αυξήσει την ταχύτητα του. Έτσι από τη μια ζεσταίνεται η μηχανή και από την άλλη ζεσταίνονται σταδιακά και όλα τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη του οχήματος.
"Δικό του είναι ότι θέλει το κάνει";;; Σοβαρά μιλάτε ρε παιδιά; Φυσικά και δεν δικαιούται ο οδηγός να αφήνει το αμάξι αναμμένο και να φεύγει. Ο οδηγός πρέπει πρώτα απ'όλα να σέβεται τους συμπολίτες του και να μην έχει αντικοινωνική συμπεριφορά. Εκτός από τους λόγους που ανάφερε ο αστυνόμος, το να αφήνεις το αμάξι αναμμένο με τις ώρες για "να ζεσταθεί" είναι σπατάλη πολύτιμων ενεργειακών πόρων, μόλυνση του περιβάλλοντος, όχληση για τους περίοικους και θάνατος για τον κινητήρα. Κι επειδή γράφετε και οτι "το ζέστανε σαν σωστός οδηγός" σας προτρέπω να το ψάξετε λίγο παραπάνω και θα δείτε: Το ζέσταμα σε στάση είναι θάνατος για τον κινητήρα!
Άλλο είναι να κρατάς σε λειτουργία τον κινητήρα, για να ζεστάνεις τη μηχανή, πριν ξεκινήσεις και άλλο είναι να αφήνεις αναμμένη τη μηχανή και να φεύγεις μακρυά από το αυτοκίνητο. Ο αστυνομικός δεν τον έγραψε, επειδή προθέρμαινε τη μηχανή, αλλά επειδή εγκατέλειψε το αυτοκίνητο του, με αναμμένη τη μηχανή, επειδή έτσι θα διευκόλυνε έναν κλέφτη να το πάρει και μετά να θέσει σε κίνδυνο πολλούς άλλους χρήστες των δρόμων. Ο λόγος λοιπόν που τον έγραψε, ο αστυνομικός, είναι απόλυτα δικαιολογημένος και απορώ γιατί δεν ισχύει και σε μας κάτι ανάλογο. Δηλαδή δεν προβλέπεται και στο δικό μας ΚΟΚ, η παράβαση αυτή. Τώρα όσο αφορά τη ρύπανση του περιβάλλοντος και την ηχορρύπανση που προκαλεί μια αναμμένη μηχανή, αυτό δεν προβλέπεται ως παράβαση από το νόμο. Πέρα όμως από αυτά, η σωστή κίνηση του οδηγού, το πρωί, είναι να ξεκινάει αμέσως μόλις βάλει μπροστά τη μηχανή και απλά να κινείται για λίγη ώρα πιό αργά από το κανονικό, μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή και μετά να αυξήσει την ταχύτητα του. Έτσι από τη μια ζεσταίνεται η μηχανή και από την άλλη ζεσταίνονται σταδιακά και όλα τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη του οχήματος.
...και μετά λένε τους Έλληνες ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥΣ!!!