Θα πονοκεφαλιασει τον ανταγωνισμο και βλεπω να ανταγωνιζεται ευρωπαϊκες μαρκες "κυρους" ;) Αρκει να μην ανεβασει και τις τιμες σε ...γερμανικα επιπεδα.
Απάντηση: Στην Ελλάδα ωστόσο, είχε σταματήσει να διατίθεται. Η Hyundai μιλάει για παγκόσμια παρουσίαση, που σημαίνει ότι μπορεί να έχουμε και εξελίξεις στο θέμα και για την ελληνική αγορά.
Πανέμορφο επιτέλους επιστρέφει, -ευχόμαστε και εδώ στη χώρα μας που με το i30 παρόν δεν διατίθεται, ελπίζουμε να επιστρέψει εδώ, είναι ένα όνομα βαρύ σε μας το Accent τόσο δημοφιλές που μας έχει λείψει!
Αδικαιολογήτως πριν απο 10 περίπου χρόνια, και ενώ υπήρχαν υψηλά νούμερα πωλήσεων, σταμάτησε η διάθεση μοντέλων όπως:coupe, elantra, sonata , τα οποία με διαφορετική ονομασία διατίθενται στις υπόλοιπες αγορές.
Μία άλλη επισήμανση είναι, ενω οι πρώτες γενιές των,excel,scoupe, sonata πουλήσαν σαν το φρέσκο ψωμί, πλέον μόνο απο συμπτωση θα βρείς πλέον κάποιο να υπάρχει....
Αντ αυτου, τα αντιστοίχου εποχής σάνι, κορόλα, σιβίκ, πριμέρα, καρίνα βλέπεις παντού...!!
Με την οικονομικη κριση,με τους μισθους -στην κυριολεξια πλεον- πεινας και τα συναφη,ουτε για accent δεν ειμαστε.Εχουμε το 15 ετιας του πατερα στην οικογενεια.Αλλα 15 χρονακια αντεχει το σκυλι.Θελω να δω σε δεκα χρονια απο τωρα,ποσο γερος θα ναι ο στολος μας.Το accent υπηρξε νουμερο ενα σε πωλησεις.Αν ο κοσμακης δεν εχει δουλεια,αν δεν πληρωνεται οσο πρεπει να πληρωθει ποιο accent?Αντε να πουληθουν σε ολη την Ελλαδα 1000 συνολικα hyundai σε μια διετια.Αν βγαινει κ 1600 το συγκεκριμενο ζητω που καηκαμε.Ο Ελληνας το επαιρνε και για τον χαμηλο του κυβισμο.Παντως συγκριτικα με κατι lanos κλπ καμια σχεση η ποιοτητα.Και οσοι κατηγορουσαν την hyundai γελαστηκαν οικτρα.Οταν ενα αμαξι με 180.000km του 2001 εχει αλλαξει ενα δισκο πλατο ολο κι ολο (70 ευρω) και εχει κανει μια επισκευη στα τσιμουχακια (100 ευρω) γιατι κλασικα τσιμπανε λαδι μετα τα 100.000 plus km τι να λεμε.Και δεν ειχε την καλυτερη δυνατη χρηση.Ολα τ'αλλα ειναι λεπτομερειες.
Ενα μοντελο σταθμος για την εταιρεια.Η θεια μου ειχε τη πρωτη γενια και τωρα εχει τη τριτη και τελευταια που κυκλοφορησε στην Ελλαδα. Αψογο αυτοκιντο. Κακως και σταματησε η κυκλοφορια του αλλα μαλλον αυτο συνδεεται με την εμφανιση του i30. Στην αμερικη που λεει και ο φιλος κυκλοφορει κανονικα αλλα εκει δεν υπαρχει το i30. Δε ξερω σε τι ωφελει την εταιρεια να εχει και τα δυο μοντελα σε κυκλοφορια εκτος και αν καταργησει το ι20 πραγμα δυσκολο!!
Θα πονοκεφαλιασει τον ανταγωνισμο και βλεπω να ανταγωνιζεται ευρωπαϊκες μαρκες "κυρους" ;) Αρκει να μην ανεβασει και τις τιμες σε ...γερμανικα επιπεδα.
μα δεν σταματισε ποτε να βγαινει . στην αμερικη υπαρχει ακομα οπως και το elantra
Απάντηση: Στην Ελλάδα ωστόσο, είχε σταματήσει να διατίθεται. Η Hyundai μιλάει για παγκόσμια παρουσίαση, που σημαίνει ότι μπορεί να έχουμε και εξελίξεις στο θέμα και για την ελληνική αγορά.
Επιτελους η κουρσαρα επιστρεφει
Πανέμορφο επιτέλους επιστρέφει, -ευχόμαστε και εδώ στη χώρα μας που με το i30 παρόν δεν διατίθεται, ελπίζουμε να επιστρέψει εδώ, είναι ένα όνομα βαρύ σε μας το Accent τόσο δημοφιλές που μας έχει λείψει!
Έπρεπε...έχει βαρύ όνομα στην Ελλάδα...1η και 2η γενιά είχαν κάνει πάταγο στην χώρα μας...
Αδικαιολογήτως πριν απο 10 περίπου χρόνια, και ενώ υπήρχαν υψηλά νούμερα πωλήσεων, σταμάτησε η διάθεση μοντέλων όπως:coupe, elantra, sonata , τα οποία με διαφορετική ονομασία διατίθενται στις υπόλοιπες αγορές. Μία άλλη επισήμανση είναι, ενω οι πρώτες γενιές των,excel,scoupe, sonata πουλήσαν σαν το φρέσκο ψωμί, πλέον μόνο απο συμπτωση θα βρείς πλέον κάποιο να υπάρχει.... Αντ αυτου, τα αντιστοίχου εποχής σάνι, κορόλα, σιβίκ, πριμέρα, καρίνα βλέπεις παντού...!!
Με την οικονομικη κριση,με τους μισθους -στην κυριολεξια πλεον- πεινας και τα συναφη,ουτε για accent δεν ειμαστε.Εχουμε το 15 ετιας του πατερα στην οικογενεια.Αλλα 15 χρονακια αντεχει το σκυλι.Θελω να δω σε δεκα χρονια απο τωρα,ποσο γερος θα ναι ο στολος μας.Το accent υπηρξε νουμερο ενα σε πωλησεις.Αν ο κοσμακης δεν εχει δουλεια,αν δεν πληρωνεται οσο πρεπει να πληρωθει ποιο accent?Αντε να πουληθουν σε ολη την Ελλαδα 1000 συνολικα hyundai σε μια διετια.Αν βγαινει κ 1600 το συγκεκριμενο ζητω που καηκαμε.Ο Ελληνας το επαιρνε και για τον χαμηλο του κυβισμο.Παντως συγκριτικα με κατι lanos κλπ καμια σχεση η ποιοτητα.Και οσοι κατηγορουσαν την hyundai γελαστηκαν οικτρα.Οταν ενα αμαξι με 180.000km του 2001 εχει αλλαξει ενα δισκο πλατο ολο κι ολο (70 ευρω) και εχει κανει μια επισκευη στα τσιμουχακια (100 ευρω) γιατι κλασικα τσιμπανε λαδι μετα τα 100.000 plus km τι να λεμε.Και δεν ειχε την καλυτερη δυνατη χρηση.Ολα τ'αλλα ειναι λεπτομερειες.
Ενα μοντελο σταθμος για την εταιρεια.Η θεια μου ειχε τη πρωτη γενια και τωρα εχει τη τριτη και τελευταια που κυκλοφορησε στην Ελλαδα. Αψογο αυτοκιντο. Κακως και σταματησε η κυκλοφορια του αλλα μαλλον αυτο συνδεεται με την εμφανιση του i30. Στην αμερικη που λεει και ο φιλος κυκλοφορει κανονικα αλλα εκει δεν υπαρχει το i30. Δε ξερω σε τι ωφελει την εταιρεια να εχει και τα δυο μοντελα σε κυκλοφορια εκτος και αν καταργησει το ι20 πραγμα δυσκολο!!
Πολύ όμορφο, όμως να μην έχει την οδηγική αίσθηση των προκατόχων του όμως πολύ πιο καλύτερη.-