Εγώ δεν παρκάρω ποτέ όπου δεν επιτρέπεται, αλλά επιπλέον προσέχω πολύ, που θα παρκάρω, και ελέγχω όσο είναι δυνατό, αν εκεί που θα παρκάρω ενδεχομένως να κινδυνέψει το αυτοκίνητο μου, από οποιοδήποτε κίνδυνο, όσο μπορώ να προβλέψω, αλλά και δεν θα ενοχλήσει κανέναν. Αν δεν βρω μια θέση, που να με ικανοποιεί, θα ψάξω πιό μακρυά και θα περπατήσω όσο χρειαστεί, για να φθάσω στο σημείο του προορισμού μου. Πέρα όμως από αυτό, θα ήθελα να επισημάνω ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πληρώνουν τόσους φόρους, για τα αυτοκίνητα τους, ώστε απαιτούν να βρίσκουν θέσεις στάθμευσης. Δεν είναι δυνατό να μας παίρνει τόσα χρήματα το κράτος και να μην μας παρέχει νόμιμες θέσεις στάθμευσης, σε κάθε πόλη. Για όσους δεν το ξέρουν θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι πριν πολλά χρόνια, τα τέλη κυκλοφορίας, αποτελούνταν από δύο μέρη, τα κυρίως τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη στάθμευσης, που αποτελούσαν το 10% των κυρίως τελών κυκλοφορίας. Κάποια στιγμή όμως, κάπου στη δεκαετία του 1970 τα τέλη στάθμευσης, ενσωματώθηκαν με τα τέλη κυκλοφορίας και έπαψαν να αναφέρονται ως ξεχωριστό ποσό. Κατά τη γνώμη μου, αφού δεν καταργήθηκαν και δεν αφαιρέθηκαν, από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά παρέμειναν ενσωματωμένα, χωρίς να αναφέρονται, αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε να τα πληρώνουμε χωρίς να φαίνονται, σαν να καταργήθηκαν, πράγμα όμως που δεν έγινε. Άρα το κράτος συνεχίζει να μας τα παίρνει υπογείως, ενώ δεν μας προσφέρει θέσεις στάθμευσης.
Όταν κατεβαίνω κέντρο πάω με το σαραβαλάκι και δε με νοιάζει ούτε ποιός θα με γρατζουνίσει ούτε ποιον θα γρατζουνίσω. Επιπλέον με το σαραβαλάκι κερδίζω άνεση διότι σπάνια το ρισκάρει κάποιος να παρκάρει κολλητά πάνω μου.
Το πρόβλημα της στάθμευσης, λύνεται πάρα πολύ εύκολα, αρκεί να υπάρχει βούληση. Βάζεις μερικά συνεργεία της τροχαίας κάθε μέρα επί ένα χρόνο να ξυλωνουν πινακίδες και να σηκώνουν αμάξια, και θα σου πω εγώ για πότε τους κόβεται το συνήθειο. Όσο για τα τέλη κυκλοφορίας που έχει γίνει καραμέλα, δεν είναι δυνατόν να φτιαχτουν 3 εκατομμύρια θέσεις πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας.....η οπουδήποτε μέσα στην πόλη....να είμαστε και λίγο λογικοι...Εμείς που αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο, εμείς είμαστε και υπεύθυνοι για το που θα το παρκαρουμε....Δλδ αν εγώ θέλω να πάρω 4 αυτοκίνητα για να έχουν όλοι στην οικογένειά μου από ένα, θα απαιτήσω από το κράτος να μου εξασφαλίσει θέσεις parking, επειδή θα πληρώνω τέλη? Να είμαστε και λίγο σοβαροί.....
Εγώ δεν παρκάρω ποτέ όπου δεν επιτρέπεται, αλλά επιπλέον προσέχω πολύ, που θα παρκάρω, και ελέγχω όσο είναι δυνατό, αν εκεί που θα παρκάρω ενδεχομένως να κινδυνέψει το αυτοκίνητο μου, από οποιοδήποτε κίνδυνο, όσο μπορώ να προβλέψω, αλλά και δεν θα ενοχλήσει κανέναν. Αν δεν βρω μια θέση, που να με ικανοποιεί, θα ψάξω πιό μακρυά και θα περπατήσω όσο χρειαστεί, για να φθάσω στο σημείο του προορισμού μου. Πέρα όμως από αυτό, θα ήθελα να επισημάνω ότι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων πληρώνουν τόσους φόρους, για τα αυτοκίνητα τους, ώστε απαιτούν να βρίσκουν θέσεις στάθμευσης. Δεν είναι δυνατό να μας παίρνει τόσα χρήματα το κράτος και να μην μας παρέχει νόμιμες θέσεις στάθμευσης, σε κάθε πόλη. Για όσους δεν το ξέρουν θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι πριν πολλά χρόνια, τα τέλη κυκλοφορίας, αποτελούνταν από δύο μέρη, τα κυρίως τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη στάθμευσης, που αποτελούσαν το 10% των κυρίως τελών κυκλοφορίας. Κάποια στιγμή όμως, κάπου στη δεκαετία του 1970 τα τέλη στάθμευσης, ενσωματώθηκαν με τα τέλη κυκλοφορίας και έπαψαν να αναφέρονται ως ξεχωριστό ποσό. Κατά τη γνώμη μου, αφού δεν καταργήθηκαν και δεν αφαιρέθηκαν, από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά παρέμειναν ενσωματωμένα, χωρίς να αναφέρονται, αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε να τα πληρώνουμε χωρίς να φαίνονται, σαν να καταργήθηκαν, πράγμα όμως που δεν έγινε. Άρα το κράτος συνεχίζει να μας τα παίρνει υπογείως, ενώ δεν μας προσφέρει θέσεις στάθμευσης.
Όταν κατεβαίνω κέντρο πάω με το σαραβαλάκι και δε με νοιάζει ούτε ποιός θα με γρατζουνίσει ούτε ποιον θα γρατζουνίσω. Επιπλέον με το σαραβαλάκι κερδίζω άνεση διότι σπάνια το ρισκάρει κάποιος να παρκάρει κολλητά πάνω μου.
Το πρόβλημα της στάθμευσης, λύνεται πάρα πολύ εύκολα, αρκεί να υπάρχει βούληση. Βάζεις μερικά συνεργεία της τροχαίας κάθε μέρα επί ένα χρόνο να ξυλωνουν πινακίδες και να σηκώνουν αμάξια, και θα σου πω εγώ για πότε τους κόβεται το συνήθειο. Όσο για τα τέλη κυκλοφορίας που έχει γίνει καραμέλα, δεν είναι δυνατόν να φτιαχτουν 3 εκατομμύρια θέσεις πάρκινγκ στο κέντρο της Αθήνας.....η οπουδήποτε μέσα στην πόλη....να είμαστε και λίγο λογικοι...Εμείς που αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο, εμείς είμαστε και υπεύθυνοι για το που θα το παρκαρουμε....Δλδ αν εγώ θέλω να πάρω 4 αυτοκίνητα για να έχουν όλοι στην οικογένειά μου από ένα, θα απαιτήσω από το κράτος να μου εξασφαλίσει θέσεις parking, επειδή θα πληρώνω τέλη? Να είμαστε και λίγο σοβαροί.....