Κατοχος ενος vw passat cc 1.8tsi ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την καταναλωση του που κυμαινεται γυρω στο 6,8 με 7,2 λιτρα. Το συγκεκριμενο μοντελο με τον κινητηρα των 1,4 οπως εχει βγει στην αγορα δεν νομιζω οτι θα καψει το ιδιο δεδομενου του βαρους του αμαξωματος και των δυνατοτητων του αυτοκινητου. Εκτος ομως απο την καταναλωση αυτο που μπαινει στο τραπεζι ε τετοιου ειδους αυτοκινητα ειναι και η διαρκεια ζωης του κινητηρα καθως και η ψυχη που εχει κατα την καθημερινη χρηση. Η δικη μου εμπειρια αναμεσα στους δυο κινητηρες ειναι οτι καμια σχεση δεν εχει ο 1,4 οσον αφορα τα αποθεματα σε δυναμη και ψυχη με τον 1,8. Οποτε 1,8 δαγκωτο.
Ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα, από ένα άλλο με μικρότερο, πάντα θα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, διότι ακόμα και στο ρελαντί, ο μεγαλύτερος κινητήρας θα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, από το μικρότερο, διότι έχει να κινήσει μεγαλύτερα έμβολα, στρόφαλο, εκκεντροφόρο και όλα τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα, έχει και μεγαλύτερο βάρος, σε σχέση με ένα ίδιο με μικρότερο κινητήρα. Επίσης έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και άλλα διάφορα, εξαρτήματα. Έτσι ακόμα και μόνο το επιπλέον αυτό βάρος, θα έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση. Ο πιό σημαντικός λοιπόν παράγοντας στην κατανάλωση, είναι ο τρόπος οδήγησης του κάθε οδηγού.
Μεγάλη ανηφόρα πάτημα Βριλησσίων με Matrix 1600 αυτόματο 2η ταχύτητα με 3500 στροφές.
Ίδια ανηφόρα με Tiguan 2000 TDI αυτόματο 3η ταχύτητα με 1400 στροφές και με περιθώρια επιτάχυνσης . . . .
Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι οι κινητήρες μεγάλων κυβικών δεν γερνάνε τόσο γρήγορα όσο τα μικρά πιεσμένα που αγωνίζονται να αποδώσουν με υψηλές στροφές..... 2000 κυβικά πετρέλαιο δαγκωτό λοιπόν
Κατοχος ενος vw passat cc 1.8tsi ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την καταναλωση του που κυμαινεται γυρω στο 6,8 με 7,2 λιτρα. Το συγκεκριμενο μοντελο με τον κινητηρα των 1,4 οπως εχει βγει στην αγορα δεν νομιζω οτι θα καψει το ιδιο δεδομενου του βαρους του αμαξωματος και των δυνατοτητων του αυτοκινητου. Εκτος ομως απο την καταναλωση αυτο που μπαινει στο τραπεζι ε τετοιου ειδους αυτοκινητα ειναι και η διαρκεια ζωης του κινητηρα καθως και η ψυχη που εχει κατα την καθημερινη χρηση. Η δικη μου εμπειρια αναμεσα στους δυο κινητηρες ειναι οτι καμια σχεση δεν εχει ο 1,4 οσον αφορα τα αποθεματα σε δυναμη και ψυχη με τον 1,8. Οποτε 1,8 δαγκωτο.
Ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα, από ένα άλλο με μικρότερο, πάντα θα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, διότι ακόμα και στο ρελαντί, ο μεγαλύτερος κινητήρας θα καταναλώνει περισσότερο καύσιμο, από το μικρότερο, διότι έχει να κινήσει μεγαλύτερα έμβολα, στρόφαλο, εκκεντροφόρο και όλα τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη του. Επίσης ένα αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα, έχει και μεγαλύτερο βάρος, σε σχέση με ένα ίδιο με μικρότερο κινητήρα. Επίσης έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και άλλα διάφορα, εξαρτήματα. Έτσι ακόμα και μόνο το επιπλέον αυτό βάρος, θα έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση. Ο πιό σημαντικός λοιπόν παράγοντας στην κατανάλωση, είναι ο τρόπος οδήγησης του κάθε οδηγού.
Μεγάλη ανηφόρα πάτημα Βριλησσίων με Matrix 1600 αυτόματο 2η ταχύτητα με 3500 στροφές. Ίδια ανηφόρα με Tiguan 2000 TDI αυτόματο 3η ταχύτητα με 1400 στροφές και με περιθώρια επιτάχυνσης . . . . Επίσης όλοι γνωρίζουμε ότι οι κινητήρες μεγάλων κυβικών δεν γερνάνε τόσο γρήγορα όσο τα μικρά πιεσμένα που αγωνίζονται να αποδώσουν με υψηλές στροφές..... 2000 κυβικά πετρέλαιο δαγκωτό λοιπόν
Προφανώς μεγάλο και άνετο αλλά είναι ανούσιο το ερώτημα. Η εύστοχη ερώτηση θα ήταν "μεγάλο και ακριβό" ή "πιεσμένο και φτηνό"?
Μεσαίο που δεν πιέζεται...
Χίλιες φορές μεγάλο. Τα μικρά και πιεσμένα δεν έχουν την ίδια αξιοπιστία
YΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΤΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.