Τα 2 «Χ» που χρειάζονται After-Sales Intelligence
Όλοι μας δίνουμε σημασία σε 2 σημαντικές παραμέτρους αξιολόγησης της κάθε μάρκας, στα «2Χ» - Χρήμα και Χρόνο. Ψάχνουμε οικονομία και ευκολία, χωρίς να έχουμε χρόνο για χάσιμο!

Όλοι μας δίνουμε σημασία σε 2 σημαντικές παραμέτρους αξιολόγησης της κάθε μάρκας, στα «2Χ» - Χρήμα και Χρόνο. Ψάχνουμε οικονομία και ευκολία, χωρίς να έχουμε χρόνο για χάσιμο!

  • Τα 2 «Χ» που χρειάζονται After-Sales Intelligence
  • Όλοι μας δίνουμε σημασία σε 2 σημαντικές παραμέτρους αξιολόγησης της κάθε μάρκας, στα «2Χ» - Χρήμα και Χρόνο. Ψάχνουμε οικονομία και ευκολία, χωρίς να έχουμε χρόνο για χάσιμο!

Τα 2 «Χ» που χρειάζονται After-Sales Intelligence

20667 Επισκέψεις στο άρθρο

Πολλά λόγια, πολλές υποσχέσεις. Από κάθε μάρκα, η οποία για να προσελκύσει νέους πελάτες υπόσχεται και ένα «after» ταξίδι σε εμπειρία εξυπηρέτησης. Στο τέλος όμως; Κάνουν απλά τα αυτονόητα, τα βασικά ή πάνε πάντα κι ένα βήμα παρακάτω; Ας δούμε!

Βροχίδης - Χατζής Α.Ε.