Το νέο Civic είναι εξαιρετικό στο δρόμο, με σωστές κλίσεις στις στροφές και καθόλου πλεύσεις στις αλλαγές πορείας.

Tο στιβαρό πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και η λειτουργία της ανάρτησης, δίνουν θετικό πρόσημο στη συμπεριφορά του Megane.

Στη βάση της γκάμας ο 1,4 i-VTEC είναι επαρκής για τις ανάγκες του μοντέλου.

Με turbo και άμεσο ψεκασμό, ο 1.2 TCe, είναι το highlight του ανανεωμένου Megane.

Δύο μικρομεσαία... οικονομικής κλάσης

25.896 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2012

Honda Civic, Renault Megane. Δύο από τους κορυφαίους εκπρόσωπους της δημοφιλούς μικρομεσαίας κατηγορίας, επιβεβαιώνουν ότι το κόστος χρήσης είναι αντιστρόφως ανάλογο των προσόντων τους.

 
Τα μικρομεσαία μοντέλα αποτελούν μία από τις κυριότερες κατηγορίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα και την σημαντικότερη στην Ευρώπη. Αυτό όχι τυχαία, αφού πρόκειται για οχήματα με ολοκληρωμένο χαρακτήρα και μέγεθος ικανό να καλύψει τις ανάγκες μίας οικογένειας, χωρίς παράλληλα να ξεφεύγουν οικονομικά. 

Διατηρώντας χαμηλού κυβισμού κινητήρες, προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις με λογική κατανάλωση. Αντίστοιχα, το επίπεδο εξοπλισμού τους –ανάλογα με την έκδοση- καλύπτει επαρκώς κάθε ανάγκη. Το ίδιο ισχύει και για το τεχνολογικό υπόβαθρο, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αρκετά μεγαλύτερες προτάσεις. 

Ένα επιπλέον κίνητρο, για τον υποψήφιο αγοραστή είναι και το λογικό ετήσιο κόστος  χρήσης, όπως το υπολογίσαμε - για το Honda Civic 1,4 i-VTEC και το Renault Megane 1,2 TCe- αθροίζοντας τα έξοδα βενζίνης (για ένα μέσο όρο 15.000 χιλιομέτρων), τα ασφάλιστρα, το service και τα τέλη κυκλοφορίας.