|
Η 4η γενιά Clio ξεκινά μια νέα εποχή για τη Renault, εκεί όπου το ελκυστικό design και οι μικρού κυβισμού κινητήρες θα παντρευτούν με την παραδοσιακή άνεση και ασφάλεια των δημιουργημάτων της μάρκας. Το Clio 4ης γενιάς είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουριο 3κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας. Πρόκειται για κινητήρα με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κύλινδρο με στόχο τη μέγιστη απόδοση και την οικονομία καυσίμου από μόλις το 0,9 λίτρο. Το μοτέρ αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm, νούμερα που κρίνονται εξαιρετικά για τη χωρητικότητα των κυλίνδρων, η μέση κατανάλωση είναι 4,3 λτ./100 χλμ και οι εκπομπές CO2, μόνο 99 γρ./χλμ. Έτσι, το Clio απαλλάσσεται των τελών κυκλοφορίας, οι αρετές του, όμως δεν περιορίζονται εκεί...
Το εσωτερικό του είναι εξίσου αναζωογονητικό με το εξωτερικό. Η σχεδίαση του είναι φρέσκια και διαφορετική από κάθε τι άλλο που κυκλοφορεί στην κατηγορία. Οι καθήμενοι μπροστά έχουν άνετα και φαρδιά καθίσματα στη διάθεσή τους, ενώ ο διαθέσιμος χώρος είναι άνετος, όσον αφορά στο πλάτος και στον αέρα στα κεφάλια τους, παρότι το εσωτερικό πλάτος είναι ελαφρώς μικρότερο από το παλιό μοντέλο. Αυτοί που κάθονται πίσω έχουν καλό χώρο για το κεφάλι τους (μεγαλύτερο του παλιού μοντέλου, παρά το μικρότερο εξωτερικό ύψος), αλλά το εσωτερικό πλάτος θα επιτρέψει σε δύο επιβάτες να βολευτούν καλύτερα από τρεις στο πίσω κάθισμα. Παράλληλα, ο χώρος για τα γόνατα είναι ικανοποιητικός. Στο εσωτερικό, καλοί είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα περισσότερο μπροστά παρά πίσω, από όπου απουσιάζουν οι θήκες στις πόρτες. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι πολύ βαθύς και με μεγάλη χωρητικότητα που φτάνει τα 300 λίτρα, ενώ μεγαλώνει κι άλλο με τη τμηματική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος στα 1.147 λίτρα.
Τιμή: από 13.350 ευρώ για τις εκδόσεις με τον κινητήρα 0,9TCe
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - autotriti.gr