facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

11 MONTELAPOLYS

Διαβάστηκε από 38791 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2013

Δοκιμάζουμε 10 αυτοκίνητα που αρέσκονται να κινούνται στο περιβάλλον της πόλης έχοντας ως προτερήματα τις ευέλικτες διαστάσεις τους, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου καθώς και την προσιτή τιμή απόκτησης.

Λίγο η οικονομική κρίση, λίγο οι αυξημένες ανάγκες για μετακίνηση στο κλεινόν άστυ, λίγο το γεγονός ότι, ένα δεύτερο αυτοκίνητο χρειάζεται πάντα σε μια οικογένεια, όλα αυτά λοιπόν οδήγησαν σε αγοραστική άνθηση, την κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων. Η άνθηση αυτή δεν οφείλεται μόνο στις παραπάνω ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αλλά και στη βελτίωση που έχει επιτελεστεί στα αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας, τα οποία και πιο ποιοτικά έχουν γίνει, προσφέροντας παράλληλα αυξημένους χώρους στο εσωτερικό, αλλά και ικανοποιητικές επιδόσεις.

Η κατηγορία των μίνι 3η σε πωλήσεις
Όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων μίνι έχει οδηγήσει την κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων στην 3η θέση των πωλήσεων (Πρώτα είναι τα μικρά και δεύτερα τα μικρομεσαία). 
Αυτή η αγοραστική ανάκαμψη οφείλεται στο γεγονός πως τα μίνι αυτοκίνητα αναβαθμίστηκαν εκ βάθρων, σε όλους τους σημαντικούς τομείς που κρίνει και θέλει ένας υποψήφιος αγοραστής να πληρούν τα θέλω του. Πλέον τα μίνι έχουν γίνει πιο ολοκληρωμένα δημιουργήματα, διαθέτοντας στο έπακρο στιλ κι άποψη. Αναμφίβολα ένας σημαντικός εκπρόσωπος του στιλ και της άποψης είναι το Fiat 500. Ρετρό σχεδιασμός, ο οποίος έχει αγαπηθεί από την μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Επίσης στα ίδια επίπεδα κυμαίνεται και το Smart fortwo που όσα χρόνια κι αν περάσουν πάντα θα είναι συνώνυμο του πρεστιζάτου αυτοκινήτου το οποίο κινείται παντού και πάντα εντός των τειχών της πόλης. 
Όμως δεν είναι μόνο το στιλ που έχει οδηγήσει σε αύξηση τις πωλήσεις, αλλά και μερικοί ακόμα παράγοντες. Πλέον τα μίνι αυτοκίνητα δεν υπολείπονται έναντι των μεγαλύτερων αυτοκινήτων, μιας κι έχουν γίνει σαφώς πιο άνετα, πιο ασφαλή, ενώ φέρουν πάνω τους μερικές από τις τεχνολογίες που κουβαλούν τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους. 
Κι αυτές οι τεχνολογίες πέρα από επιδόσεις, έχουν συνδράμει αρκετά στο να κατέβει αισθητά το κόστος χρήσης των μοντέλων, μιας και με τις χαμηλές καταναλώσεις που επιτυγχάνουν, αλλά και με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που στην πλειοψηφία τους τα μοντέλα δεν καταβάλλουν, καθιστούν τα μίνι μιας πρώτης τάξεως αγοραστική ευκαιρία, τόσο για τον καταναλωτή που θέλει ένα αυτοκίνητο που θα καλύπτει το πλήθος των αναγκών του στις μετακινήσεις, όσο και για εκείνον που θέλει ένα δεύτερο οικονομικό αυτοκίνητο. 
Όλα αυτά λοιπόν συνετέλεσαν στην τελική επιλογή μας για τα αυτοκίνητα που θα συμμετείχαν στη μεγάλη αυτή συγκριτική δοκιμή. Αυτοκίνητα που με την ίδια άνεση που θα παρκάρουν στο πολύβουο κέντρο της πόλης, με την ίδια άνεση θα σε πάνε και στις καλοκαιρινές σου διακοπές. Έτσι λοιπόν συγκεντρώσαμε δέκα μοντέλα της μίνι κατηγορίας που πληρούσαν τα κριτήρια που είχαμε θέσει και τα οποία θέλει ο μέσος οδηγός να έχει το όχημα που θα χρησιμοποιεί για αστική χρήση, ως επί το πλείστον. 
Έτσι λοιπόν, συγκρίναμε τα μοντέλα μας σε τομείς όπως είναι η κατανάλωση που έχουν εντός πόλης, η τιμή απόκτησής τους, η ευελιξία που παρουσιάζουν καθώς και η οδική συμπεριφορά, οι επιδόσεις αλλά και οι προσφερόμενοι χώροι του εσωτερικού. 
Όλοι οι ανωτέρω είναι καθοριστικοί παράγοντες που οδηγούν την πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών στην αγορά ενός μοντέλου που διαθέτει (τηρουμένων των αναλογιών) τις παραπάνω ιδιότητες. 

Bonus συμμετοχές
Στη δοκιμή αυτή συμπεριλάβαμε και μερικές έξτρα συμμετοχές. Αυτή όμως που κεντρίζει το ενδιαφέρον, είναι του φρέσκου Fiat Panda 4x4. Το ιταλικό μοντέλο είναι απλά το μόνο 4κινητο αυτοκίνητο πόλης. Χάρη στο σύστημα 4κινησης που φέρει πάνω του, μπορεί με την ίδια άνεση που κινείται στο κέντρο της πόλης, με την ίδια άνεση να πάρει και τα βουνά και να σας χαρίσει μεγάλες δόσεις περιπέτειας. 
Από μηχανικής άποψης, η ειδοποιός διαφορά του είναι το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης “Torque on Demand”, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό συμπλέκτη που κατανέμει τη ροπή στον εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες πρόσφυσης – και το κάνει εντελώς αυτόματα και χωρίς να απαιτεί συντήρηση.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Δεν πίνουν δράμι!
Ο,τι (δεν) πληρώνεις, παίρνεις!
Μανιτζέβελα!
Και μίνι και σβέλτα…
Εξαιρετικά καλά
Ευρύχωρα κι άνετα
Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω
Οι πρωταθλητές της πόλης
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT 500 | FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | NISSAN PIXO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SMART EQ FORTWO | SUZUKI SPLASH | TOYOTA AYGO X | VOLKSWAGEN UP |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr