facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Δεν πίνουν δράμι!

Διαβάστηκε από 38793 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/4/2013

Κινούμενα στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον, τα μοντέλα της δοκιμής μας αποδεικνύονται αρκετά ολιγαρκή σε καύσιμο, χαρακτηριστικό που θέλγει ακόμα περισσότερο τον υποψήφιο αγοραστή.

Επειδή οι εποχές είναι δύσκολες για τα πορτοφόλια όλων μας, το τελευταίο που θέλει ο καθένας από εμάς, είναι το αυτοκίνητο που τον κινεί να καίει καύσιμο όσο ένα τάνκερ. Το καλό για εμάς, είναι πως, πλέον, η τεχνολογία που ενσωματώνουν πάνω τους τα μίνι αυτοκίνητα, τα βοηθά να πετυχαίνουν τον ιδανικό συνδυασμό εξοικονόμησης καυσίμου και καλών επιδόσεων. 

Μόλις 4,9 λτ/100 χλμ.
… καταναλώνει το Kia Picanto. O 3κύλινδρος κινητήρας του αποδίδει 69 ίππους, απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας μιας και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι μόλις 99 γρ./χλμ κι είναι εξαιρετικά οικονομικός σε καύσιμο, μιας και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας χρειάστηκε 4,9 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ που διανύει, νούμερο με το οποίο κερδίζει την πρώτη θέση στη συγκεκριμένη δοκιμασία. Δεύτερο και μάλιστα με ελάχιστη διαφορά είναι το Nissan Pixo που κι αυτό διαθέτει ένα 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο 68 ίππων (προέρχεται από την Suzuki). Τα 5 λτ./100 χλμ χαρακτηρίζονται ως ικανοποιητικό νούμερο, που σε συνδυασμό με τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, σας υπόσχεται πως το κόστος χρήσης μαζί του θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Τρία αυτοκίνητα μοιράζονται την τρίτη θέση, με την κατανάλωση τους να ανέρχεται σε 5,1 λτ/100 χλμ. Αυτά είναι τα VW up!, το Toyota Aygo, καθώς και το Fiat 500 TwinAir. Τα Toyota Aygo καθώς και το Fiat 500 TwinAir, προσφέρουν ακόμα ένα συν στον υποψήφιο αγοραστή τους, αυτό των μηδενικών τελών, μιας κι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 99 και 95 γρ./χλμ αντίστοιχα. 

Μικρές οι διαφορές
Και με μικρή διαφορά ακολουθούν τα Hyundai i10, Smart Fortwo καθώς και το Peugeot 107. Οι καταναλώσεις τους είναι αντίστοιχα 5,2 και 5,4 λτ./100 χλμ αντίστοιχα (fortwo και 107 έχουν την ίδια κατανάλωση), με τα δυο τελευταία μοντέλα να έχουν και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Η κατανάλωση που επιτυγχάνει το i10 κρίνεται πολύ καλή, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως το κορεάτικο μίνι, εξοπλίζεται με κινητήρα 1.200 κ.εκ. 
Αυτό που «τσίμπησε» λίγο παραπάνω καύσιμο ήταν το Suzuki Splash που εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος όμως αποδίδει 94 ίππους κι αποτελεί έτσι, το δυνατότερο κινητήρα της δοκιμής μας. 

Κάτω από 6 λτ./100 χλμ
Κανένα από τα μοντέλα της δοκιμής μας δεν είχε κατανάλωση η οποία να ξεπέρασε τα 6 λτ./100 χλμ, δείχνοντας έτσι ότι, παρά την κίνηση τους σε αστικό περιβάλλον (με ό,τι αυτό συνεπάγεται), μπορούν να προστατέψουν αρκετά την τσέπη του οδηγού τους. 
Ορισμένα εξ αυτών πετυχαίνουν κι εξαιρετικό value for money, μιας κι απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Όλα τα παραπάνω καλύπτουν πλήρως τις ολοένα κι αυξανόμενες αγοραστικές ανάγκες, με την οικονομία σε βάθος χρόνου να είναι δεδομένη. 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Δεν πίνουν δράμι!
Ο,τι (δεν) πληρώνεις, παίρνεις!
Μανιτζέβελα!
Και μίνι και σβέλτα…
Εξαιρετικά καλά
Ευρύχωρα κι άνετα
Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω
Οι πρωταθλητές της πόλης
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT 500 | FIAT PANDA | HYUNDAI I10 | KIA PICANTO | NISSAN PIXO | PEUGEOT 107 | RENAULT CLIO | SMART EQ FORTWO | SUZUKI SPLASH | TOYOTA AYGO X | VOLKSWAGEN UP |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr