• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πως γίνεται η τροφοδοσία του καυσίμου μέσα στον θάλαμο καύσης του μοτέρ σου;

Αμεσος Vs έμμεσος ψεκασμός

Διαβάστηκε από 20780 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2019
 

Οι ανάγκες για αύξηση της αποδοτικότητας και μείωσης των εκπομπών ρύπων, οδήγησαν στη συνεχή εξέλιξη των συστημάτων τροφοδοσίας. Ποιες είναι οι τεχνολογίες που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα; Αμεσος ή έμμεσος ψεκασμός; Ας βρούμε την απάντηση!

Ποιος είναι ο ένας από τους σημαντικότερους στόχους κάθε ομάδας μηχανικών κατά τη σχεδίαση και δημιουργία ενός κινητήρα; Ασφαλώς η αποδοτικότητα, που με απλά λόγια σημαίνει να δίνεις το λιγότερο καύσιμο και να παίρνεις όσο το δυνατόν περισσότερο μηχανικό έργο. Ο μηχανισμός που αναλαμβάνει την παροχή καυσίμου στους κινητήρες ονομάζεται σύστημα τροφοδοσίας και σε αυτό το κείμενο θα αναφερθούμε στους δύο τρόπους με τους οποίους γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία σε σύγχρονους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τον άμεσο ψεκασμό και τον ψεκασμό πολλαπλών σημείων.

Ασφαλώς, πριν από αυτές τις δύο τεχνολογίες που αναφέραμε, είχαμε το καρμπιρατέρ και το σύστημα ψεκασμού μονού σημείου, άλλους τρόπους τροφοδοσίας που σήμερα έχουν αντικατασταθεί από τα ηλεκτρονικά συστήματα ψεκασμού. Πώς γίνεται η έγχυση του καυσίμου όμως στον κινητήρα του οχήματος μας; Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε άμεση έγχυση και ψεκασμό πολλαπλών σημείων; Ήρθε η στιγμή να τους αναλύσουμε, να εξετάσουμε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, αλλά και να δούμε τη συνεισφορά της κάθε τεχνολογίας στο «downsizing» και την οικολογική λειτουργία. Πριν από όλα αυτά, βέβαια, ας θυμηθούμε πως λειτουργεί ένα σύγχρονο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τροφοδοσίας!

@info
Το σύστημα άμεσου ψεκασμού ήταν γνωστό σαν τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δύο εμπόδια το κράτησαν μακριά από τις γραμμές παραγωγής για αρκετά χρόνια. Το ένα ήταν το κόστος, μιας και απαιτούνται ανθεκτικά υλικά για την κατασκευή των εγχυτήρων, οι οποίοι είναι εκτεθειμένοι σε ακραίες συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας μέσα στον θάλαμο καύσης, καθώς και έξτρα κόστος για το σύστημα υψηλής πίεσης. Το δεύτερο εμπόδιο ήταν η παραγωγή υψηλότερων ποσοστών αιθάλης, λόγω υψηλής πίεσης και μη ικανοποιητικής ανάμιξης του μίγματος κατά τη διάρκεια της καύσης, αλλά και οξειδίων του αζώτου (NOx), τα οποία δεν μπορούσαν να διασπαστούν σε καταλύτες προηγούμενων γενεών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Η κίνηση στους δρόμους

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »