• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αν δείτε λάδια κάτω από το αυτοκίνητο πρέπει να γίνει άμεσος έλεγχος από πού προέρχονται και κατόπιν να επισκευαστεί.

Ο άσπρος καπνός από την εξάτμιση σημαίνει πως ο κινητήρας καίει λάδια.

Το δυναμό παίρνει κίνηση μέσω του ιμάντα και τη μετατρέπει σε ηλεκτρικό ρεύμα.

Η πεσμένη απόδοση των φώτων είναι ένδειξη για πιθανό πρόβλημα του δυναμό ή της μπαταρίας.

Ένα κατεστραμμένο μπουζί μπορεί να είναι ο λόγος που κάποιος κύλινδρος στον κινητήρα δε δουλεύει.

Βρες τη βλάβη μόνος σου

Διαβάστηκε από 14074 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/8/2017

Μην ακούς όποιον να ΅ναι, μάθε να βρίσκεις τις βλάβες μόνος σου και βάλτου «χέρι» όπου σε παίρνει. Δες τώρα 6 κλασικές περιπτώσεις που μπορείς να βρεις μόνος σου τι έχει και να μην τρέχεις χωρίς λόγο στα συνεργεία.

 
Ο κινητήρας αποτελεί την καρδιά του αυτοκινήτου μας για αυτό και η έγκαιρη αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος παρουσιαστεί είναι υψίστης σημασίας. Για αυτό μάθετε να αντιλαμβάνεστε τα σημάδια και να τα αντιμετωπίζετε, ακολουθώντας τις συμβουλές μας, που όχι μόνο θα γλιτώσουν τον κινητήρα από την καταστροφή, αλλά πιθανώς και από έξοδα εκατοντάδων ευρώ.
 
Διαρροή λαδιού
Δεν είναι λίγες φορές που κάτω από τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας σχηματίζονται κηλίδες από λάδια. Παρόλο που αυτό το φαινόμενο είναι συνηθισμένο, κυρίως στα παλιά αυτοκίνητα και δεν προκαλεί πια την περιέργεια των περισσοτέρων μας, καλό είναι να γίνει άμεσος έλεγχος και να επισκευαστεί -αν χρειάζεται. Η πρώτη κίνηση για να διαπιστώσετε το μέγεθος του προβλήματος, είναι να ελέγχετε συστηματικά τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα και αν δείτε να πέφτει, έστω και λίγο, τότε το πρόβλημα πρέπει να λυθεί σύντομα.
 
«Ύποπτα» καυσαέρια
Παρατηρείτε την εξάτμιση του αυτοκινήτου σας να εκπέμπει καυσαέρια που έχουν «παράξενο» χρώμα. Για να εντοπίσετε από πού προέρχεται το πρόβλημα αυτό, θα πρέπει να δείτε ποιο είναι το χρώμα αυτό. Αν, λοιπόν, είναι μαύρο, σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την καύση του μείγματος του κινητήρα, ενώ αν είναι άσπρο, σημαίνει πως ο κινητήρας καίει λάδια, το οποίο σημαίνει ότι είναι πιθανό να υπάρχει σημαντική βλάβη στα μέταλλα του χώρου καύσης. Και στις δύο περιπτώσεις επιβάλλεται μία επίσκεψη στο μηχανικό του αυτοκινήτου σας.
 
Ιμάντας
Εάν παρατηρήσετε ότι ανάβει το λαμπάκι του δυναμό και, συγχρόνως, ακούγεται κάποιο σφύριγμα, που προέρχεται από το χώρο του κινητήρα, το πιο πιθανό είναι να έχει φθαρεί ο ιμάντας του δυναμό ή να έχει «χαλαρώσει». Αντικατάσταση ή τέντωμα είναι αντιστοίχως δύο ενέργειες, στις οποίες πρέπει εσείς να προβείτε.
 
Ένταση φώτων
Σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει τα φώτα του αυτοκινήτου σας και κάθε φορά που πατάτε φρένο, οπότε και ανάβουν τα φώτα STOP, πέφτει η έντασή τους, πιθανότατα να αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με το δυναμό ή με την μπαταρία του αυτοκινήτου σας. Όπως και προηγουμένως, θα πρέπει να επισκεφθείτε έγκαιρα το μηχανικό σας, διότι σύντομα το αυτοκίνητό σας θα ακινητοποιηθεί πλήρως.
 
Κομπιάσματα κινητήρα
Συνήθως αυτό το φαινόμενο παρατηρείται όταν ο οδηγός πατάει το πεντάλ του γκαζιού, ώστε να επιταχύνει το αυτοκίνητο από χαμηλές στροφές. Αυτή η δυσλειτουργία συνήθως εμφανίζεται λόγω κάποιου προβλήματος καύσης του κινητήρα, το οποίο μπορεί να οφείλεται σε νοθευμένο καύσιμο ή κάποιο χαλασμένο ηλεκτρικό σύστημα. Καλό θα είναι να επισκεφθείτε έγκαιρα κάποιο συνεργείο, διότι κατά ένα μεγάλο ποσοστό το πρόβλημα αυτό μπορεί να χειροτερέψει και να θέσει εκτός λειτουργίας τον κινητήρα.
 
Ρετάρισμα κινητήρα 
Είναι το φαινόμενο, όπου για συγκεκριμένους λόγους κάποιος κύλινδρος στον κινητήρα δε δουλεύει. Το καταλαβαίνουμε, καθώς το αυτοκίνητό μας έχει πολύ λιγότερη δύναμη από τη συνηθισμένη, ενώ συχνά μπορεί να συνοδεύεται και από έντονο θόρυβο και τρέμουλο του κινητήρα. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω ενός κατεστραμμένου μπουζί. Για να εντοπίσετε ποιο είναι, θα πρέπει να τραβήξετε ένα - ένα τα μπουζοκαλώδια και σε όποιο δεν παρατηρηθεί επιπλέον ρετάρισμα, ανήκει το μπουζί που χρειάζεται αντικατάσταση.