Επιλέγοντας το ECO πρόγραμμα οδήγησης το Citroen C5 Aircross έχει μέση τιμή κατανάλωσης τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Καλό νούμερο για το μέγεθός του.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιλέγοντας το ECO πρόγραμμα οδήγησης το Citroen C5 Aircross έχει μέση τιμή κατανάλωσης τα 7,3 λτ./100 χλμ.. Καλό νούμερο για το μέγεθός του.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Citroen C5 Aircross και Renault Arkana

30.797 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2023)

Citroen C5 Aircross Vs Renault Arkana: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρες: «Καίνε» τα μισά, παίρνεις C5 Aircross σε ταξίδι & Arkana στην πόλη

Ξεκινάμε με μία κοινή παραδοχή. Όποιο SUV της σύγκρισης κι αν επιλέξεις, θα διαπιστώσεις μεγάλη οικονομία στην τσέπη σου. Διότι είναι οι κατεξοχήν επιλογές του «Καίω τα μισά», γύρω στα 2.000 ευρώ ετησίως, για έναν μέσο οδηγό των 15.000 χλμ..
 
Από εκεί και πέρα, αναπόφευκτα και λόγω καυσίμου, κάθε μοντέλο συμφέρει περισσότερο σε συγκεκριμένες οδηγικές συνθήκες. Δεν χρειάζεται και πολλή ανάλυση για να πούμε πως το diesel Citroen C5 Aircross σε καλύπτει και με το παραπάνω αν κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο πηγαίνεις στο εξοχικό σου ή κάποιο άλλο ταξίδι. «Καίει» σκάρτα 5 λτ./100 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο, έχει πολύ μεγάλο ρεζερβουάρ (53 λτ.), για αυτό και η αυτονομία του σε ταξίδι ξεπερνά τα 1.000 χλμ.. Σε όλα τα παραπάνω να επισημάνουμε πως ο 1,5 BlueHDi των 130 ίππων αποδεικνύεται πολιτισμένος, χωρίς θόρυβο και αισθητό κραδασμό, «τραβώντας» από χαμηλά και χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο.
 
Κατά τι πιο «φειδωλό» σε μέση κατανάλωση, με την υποσημείωση της ακριβότερης σε τιμή βενζίνης, είναι το full υβριδικό Renault Arkana (6,7 λτ./100 χλμ.). Ένα μοντέλο με συνολική ιπποδύναμη 145 ίππων, το οποίο έχει ένα «βασικό» θερμικό μοτέρ και δύο ηλεκτροκινητήρες. Το ξεχωριστό με την περίπτωσή του είναι το σοφιστικέ κιβώτιο multi-mode dog gearbox το οποίο δεν έχει συμπλέκτη ούτε συγχρονιζέ γρανάζια, για αυτό και επιτρέπει την εκκίνηση του μοτέρ με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Μία τεχνολογία που εμπνέεται από την Formula 1, υπόσχεται αποδοτικότερη χρήση ενέργειας, για αυτό και διαπιστώσαμε κατανάλωση εντός αστικού ιστού στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Στα θετικά του Arkana η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη κίνηση εντός Δακτυλίου.
 
Όσον αφορά τις επιδόσεις, το ισχυρότερο μηχανικό σύνολο του Renault Arkana E-TECH εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και σε ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.). Αρκετά εύχρηστο, βέβαια, είναι και το Citroen C5 Aircross, στο οποίο το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο EAT8 έχει σωστά ρυθμισμένο βήμα και ομαλές, γρήγορες αλλαγές σχέσεων.


Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος του Renault Arkana E-TECH, με την EV επιλογή να επιλέγει για κίνηση την ενέργεια της μπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα.

Σε φουλ γκάζι, τίθενται σε λειτουργία και οι 3 πηγές ισχύος του Renault Arkana E-TECH, με την EV επιλογή να επιλέγει για κίνηση την ενέργεια της μπαταρίας αποκλειστικά έως τα 70 χλµ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χώροι: Citroen C5 Aircross, o ορισμός του οικογενειακού SUV

Έχει πορτ-μπαγκάζ έως τα 720 λτ., έχει στάνταρ συρόμενα καθίσματα, έχει πίσω καμπίνα που χωράει άνετα και... 4 επιβάτες. Το Citroen C5 Aircross είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, παράμετρος που πρέπει να υπολογίσουμε όταν αναφερόμαστε σε ένα C-SUV. Με εξαίρεση τον «αέρα» για τα πόδια, παράμετρος στην οποία υπερτερεί το Renault Arkana (17,5 εκ.), το C5 Aircross είναι μία επιλογή που εξυπηρετεί και με το παραπάνω τις ανάγκες και μίας 5-μελούς οικογένειας.
 
Μάρκα/Μοντέλο Citroen C5 Aircross Renault Arkana
Εγγύηση (χρόνια) 5 5
Έκδοση εξοπλισμού FEEL EXPRESSION
Τιμή    
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα MICHELIN KUMHO
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,5 11,1
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,3 37,3
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,5 5,5
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 8,5 7,9
Θόρυβος στα 100 (db) 66,9 65,7
Θόρυβος στα 120 (db) 68,9 67,7
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 8,1 5,2
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
4,9 7,3
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,3 6,7
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
1082 685
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,42 1,38
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,46 1,4
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 16,2 17,5
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 3,8 2,5
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
580 480
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
  18
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
64 56
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
104 100
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
116 120,5
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
990 1070
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
410 570
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
191 195
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
106 103

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
GOOEYEAR FUEL MAX
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel