• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
7 φωτογραφίες »

Το δικίνητο Duster καταφέρνει να κρατήσει σε χαμηλότερα επίπεδα την μέση τιμή της κατανάλωσης.

Που διαφέρουν οι δύο εκδόσεις

67.700 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2021

Ας δούμε όμως και που διαφέρουν οι δύο εκδόσεις, με την ουσιαστική διαφορά φυσικά να είναι το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο θα αναλύσουμε παρακάτω και στην ύπαρξη hill descent control. Από εκεί και πέρα ξεψαχνίζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων, θα δούμε πως το τετρακίνητο είναι –αναμενόμενα- βαρύτερο κατά 90 κιλά και διαθέτει κατά 1 χλστ. μικρότερο πρόβολο μπροστά (841 έναντι 842 χλστ.) και κατά δύο πίσω (824 έναντι 826 χλστ.), ενώ επιπλέον, το τετρακίνητο διαθέτει μεγαλύτερη ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα κατά 50 κιλά.

Παρά το γεγονός πως εφοδιάζονται με τον ίδιο κινητήρα, υπάρχει μια πιο σφιχτή κλιμάκωση στο τετρακίνητο, ειδικά στις μεγάλες σχέσεις. Αυτό στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δίνει πολύ καλύτερες ρεπρίζ στο τετρακίνητο και αντίστοιχα χαμηλότερη κατανάλωση στο δικίνητο (σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος), όπως βλέπετε και στον πίνακα. Τέλος μια ακόμη διαφορά είναι πως ο οδηγός έχει και την έξτρα βοήθεια που προσφέρουν οι ενδείξεις του κλισιόμετρου κατά το διαμήκη/εγκάρσιο άξονα και την πυξίδα στην οθόνη του infotainment.

Διαφορά υπάρχει και στην τιμή, με τη δικίνητη έκδοση να είναι διαθέσιμη από 19.400 ευρώ στην μεσαία έκδοση Sportive και το τετρακίνητο από 21.260 ευρώ στη βασική Ambiance (από 22.570 στην Sportive).

Πως δουλεύει η τετρακίνηση του Duster
Το σύστημα τετρακίνησης του Duster λειτουργεί χωρίς κεντρικό διαφορικό, αλλά με έναν ηλεκτρομαγνητικό πολύδισκο συμπλέκτη ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο διαφορικό και μεταφέρει ένα ποσοστό ροπής από τους μπροστά στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός μέσα από ένα μπουτόν μπροστά από τον επιλογέα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες.

Την «2WD», όπου η κίνηση γίνεται από τους μπροστά τροχούς. Ωστόσο σε ακραίες περιπτώσεις το σύστημα «αυτόνομα» μπορεί να μεταφέρει ένα μικρό ποσοστό ροπής. Η δεύτερη επιλογή είναι η «AUTO», όπου ο συμπλέκτης μεταφέρει αυτόματα κάποιο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς ανάλογα την κατάσταση, ενώ απενεργοποιείται αν ξεχαστείτε στα 85 χλμ./ώρα. Τέλος έχουμε την επιλογή «LOCK», η οποία είναι ιδανική για δύσκολες off-road διαδρομές. Εδώ η ροπή μοιράζεται 50-50 στους δύο άξονες, ωστόσο αν ξεπεράσετε τα 40 χλμ./ώρα επιστρέφει στην κατάσταση «ΑUTO». 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)