• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Στις διαδοχικές αλλαγές πορείας, το τετρακίνητο Duster πραγματοποίησε την όλη διαδικασία με πολύ γρήγορους ρυθμούς και επί της ουσίας μόνο με διορθώσεις από το τιμόνι.

Επιταχύνει καλύτερα, χωρίς διαφορά σε φρενάρισμα & χειρισμό

67.703 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2021

Πέρα από τον χειρισμό και την πρόσφυση η τετρακίνηση σε τόσο ολισθηρά εδάφη, όπως το πατημένο χιόνι, συνεισφέρει και στην καλύτερη επιτάχυνση, καθώς το αυτοκίνητο σπινάρει λιγότερο, συγκριτικά με ένα δικίνητο. Από την άλλη στο φρενάρισμα όχι απλά δεν βοηθάει η τετρακίνηση, αλλά το έξτρα βάρος όταν χαθεί η πρόσφυση δημιουργεί και μεγαλύτερη αδράνεια. 

Τέλος ας αναφερθούμε στην συμπεριφορά της τετρακίνησης στην άσφαλτο στο κομμάτι της δοκιμής μας στην ορεινή Αχαΐα. Η συμβολή της σε SUV οχήματα είναι μικρή και σε οριακές καταστάσεις προσφέρει ελάχιστα καλύτερη πρόσφυση στην έξοδο της στροφής. Θα λέγαμε ότι είναι χρήσιμη μόνο σε περιπτώσεις ολισθηρότητας, αλλιώς «τζάμπα» ταλαιπωρείτε το συμπλέκτη και ανεβάζετε την κατανάλωση. 

Η γνώμη μας
Σαφέστατα το τετρακίνητο Duster στο snow test πλεονεκτεί σε σχέση με τη δικίνητη έκδοση. Η κατευθυντικότητα του είναι αισθητά καλύτερη και η βελτιωμένη πρόσφυση επιτρέπει τον καλύτερο χειρισμό του οχήματος. Η πιο διακριτική λειτουργία του ESP δίνει μια ομαλότερη πορεία στο τετρακίνητο μοντέλο και συνολικά όλα τα παραπάνω σου δίνουν και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Σε κάθε περίπτωση πάντως κρίσιμο ρόλο παίζουν και τα ελαστικά, όπου διαφοροποιούν σε μέγιστο βαθμό την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, σε σημείο που σε ορισμένα σημεία είναι προτιμότερο το σωστό ελαστικό από την τετρακίνηση.  

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)