Dacia Duster LPG ή Jogger LPG στα ίδια λεφτά και άλογα;
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Duster LPG ή Jogger LPG στα ίδια λεφτά και άλογα;

7.356 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2022)

Το ανανεωμένο Dacia Duster μπαίνει απέναντι από το ολοκαίνουργιο Dacia Jogger σε ένα… οικογενειακό διπλό όπου το κόστος απόκτησης αλλά και η ιπποδύναμη βρίσκονται σε απόλυτη ισορροπία. Ποιος θα είναι ο νικητής;

Έχουν 10 ευρώ διαφορά σε τιμή!

Ο ερχομός του Dacia Jogger στην ελληνική αγορά έβαλε έναν ακόμα δυνατό παίκτη ανάμεσα στα αυτοκίνητα που προορίζονται για τη μεταφορά μίας οικογένειας. Μάλιστα η μετακίνηση μπορεί να γίνει οικονομικά χάρη στην ύπαρξη του γνώριμου 1.000άρη κινητήρα της Renault, που «καίει» υγραέριο, όπως ακριβώς ισχύει και για το γνώριμο στο ελληνικό κοινό C-SUV της μάρκας, το Duster. Το ερώτημα λοιπόν είναι το εξής: Οικογενειακό SUV ή wagon crossover με LPG στα ίδια λεφτά και άλογα;
 
Όταν λέμε στα ίδια λεφτά και άλογα το εννοούμε, αφού αυτό ισχύει στην πράξη, μιλώντας πάντα για τις βασικές εκδόσεις των μοντέλων. Συγκεκριμένα το Duster με LPG και 100 ίππους ισχύ στη βασική έκδοση Ambiance προσφέρεται από 18.890 ευρώ, την ίδια ώρα που το Jogger στη βασική έκδοση Essential με 5θέσια διάταξη (υπάρχει και η επιλογή των 7 θέσεων) και 100 ίππους, κοστίζει 10 ευρώ λιγότερα, δηλαδή από 18.880 ευρώ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση: Μοντέρνα και περιπετειώδη αμφότερα

Το Jogger σχεδιαστικά συνδυάζει στοιχεία από διαφορετικούς κόσμους και αυτό είναι ίσως το σήμα κατατεθέν του νέου ρουμανικού μοντέλου. Το μήκος των 4.547 χλστ. συνδυάζεται με μοντέρνα σχεδίαση, που μπροστά θυμίζει Sandero και πίσω station wagon-πολυμορφικό. Παράλληλα, τα 20 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, το φέρνουν σε θέση να κοντράρει SUV/Crossover μοντέλα, ενώ εξασφαλίζει την μετακίνησή του και σε διαδρομές εκτός ασφάλτου.
 
Από την μεριά του το ανανεωμένο Duster ξεκαθαρίζει εξ όψεως πως πρόκειται για ένα καθαρόαιμο SUV. Η τρισδιάστατη μάσκα με λεπτομέρειες χρωμίου και τα φώτα ημέρας που κατά την ανανέωση απέκτησαν σχήμα «Υ», δίνουν μία νότα φρεσκάδας. Ίδιο σχέδιο θα συναντήσουμε και στα πίσω φωτιστικά σώματα, με το συνολικό αποτέλεσμα να προβάλλει  άμεσα την εκτός δρόμου φιλοσοφία του μέσω της αυξημένης του απόστασης από το έδαφος (210 χλστ.), τους κοντούς του προβόλους και το μυώδες παρουσιαστικό του.   

Εσωτερικό: Χώρους και πορτμπαγκάζ «γήπεδο» το Jogger

Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων της Dacia δεν θα βρεις μαλακό πλαστικό καθώς αμφότερα κάνουν χρήση σκληρού αλλά καλοφτιαγμένου πλαστικού. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί αφού έτσι και τα δύο διατηρούν τον value for money χαρακτήρα τους. Εξοπλιστικά οι βασικές εκδόσεις έχουν αυτό ακριβώς που λέει η ονομασία τους, τα βασικά. Για να βρει κάποιος περισσότερα χαρακτηριστικά άνεσης, όπως για παράδειγμα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, οθόνη για το infotainment ή cruise control θα επιλέξει μια πιο πλούσια έκδοση.
 
Σε ότι αφορά τους χώρους, τόσο το Jogger όσο και το Duster δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Το Jogger βέβαια παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο, καθώς έρχεται με χώρο αποσκευών που θυμίζει γήπεδο και φτάνει τα 607 λίτρα (565 λίτρα στην 7θεσια έκδοση), κάνοντας έτσι τα 455 λίτρα του πορτμπαγκάζ του Duster να φαίνονται λίγα, ακόμη και αν δεν είναι. Πέντε επιβάτες θα μπορέσουν να ταξιδέψουν με άνεση είτε με το Duster είτε με το Jogger, με τα 12,6 εκατοστά για τα γόνατα των πίσω επιβατών του Duster να είναι ένα αρκετά καλό νούμερο.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Πώς λειτουργεί τo υβριδικό σύστημα του Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel