ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3κύλινδρος ο κινητήρας του SEAT Ibiza, 12βάλβιδος, 1,2 λίτρων, με απόδοση 75 ίππων στις 4.200 σ.α.λ. και 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ικανοποιεί με την απόδοσή του.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

3κύλινδρος ο κινητήρας του SEAT Ibiza, 12βάλβιδος, 1,2 λίτρων, με απόδοση 75 ίππων στις 4.200 σ.α.λ. και 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ., ικανοποιεί με την απόδοσή του.

Κινητήρας: Κοινός παρανομαστής το πετρέλαιο

63.447 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2014)

Τα τρία μοντέλα που εξετάζουμε έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό, πως κινούνται από οικονομικούς πετρελαιοκινητήρας. Αρχικά, κάτω από το καπό του 
Dacia Sandero, υπάρχει ο γνωστός κινητήρας του group Renault – Dacia, 1,5 dCi, με ελαφρώς μειωμένη απόδοση 75 ίππων (90 ίππους αποδίδει ο ίδιος κινητήρας στο Renault Clio) και 200 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι γεμάτη, προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις, αλλά και αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου, που δεν ξεπερνάει τα 3,9 λτ./100 χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,3 δλ., ενώ τα 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η σε 10,6 και 20,4 δλ. Πέρα από τα νούμερα, ο κινητήρας τραβάει καλά και μόνο μετά τις 3.500 σ.α.λ. αρχίζει να κρεμάει. Έτσι, αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο κινείται παραπάνω από ικανοποιητικά. Μόνο ο θόρυβος που παράγει ο 1,5 dCi και οι κραδασμοί του, γίνονται αισθητοί στην καμπίνα, όμως δεν μπορείς να τους χαρακτηρίσεις και ενοχλητικούς, ενώ μειονέκτημα είναι και η απουσία του συστήματος Start&Stop, που έχει ως αποτέλεσμα να πληρώνει 93 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. 


Το Hyundai i20 διαθέτει έναν 3κύλινδρο, 12άλβιδο πετρελαιοκινητήρα, άμεσου ψεκασμού common rail με απόδοση 75 ίππων. Το σημαντικότερο όμως είναι η προσφορά 180 Nm ροπής από τις 1.750 μέχρι τις 2.500 σ.α.λ.. 
Στην πράξη ο κινητήρας κινεί ικανοποιητικά το i20, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 10,0/12,0 δλ και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 13,6/16,5 δλ.). Πολιτισμένος, χωρίς κραδασμούς και σχετικά ήσυχος, ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός, με θετικό τράβηγμα ακόμα και με μεγάλη σχέση στο 6τάχυτο κιβώτιο και χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Το μεγάλο πλεονέκτημα φυσικά είναι η αξιοπρόσεκτα χαμηλή κατανάλωση των 3,6 λτ./100 χλμ., τη στιγμή που οι -κάτω των 100 γρ./χλμ.- εκπομπές CO2 εξασφαλίζουν στον ιδιοκτήτη απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Τρεις κυλίνδρους έχει κι ο κινητήρας του SEAT Ibiza, που προέρχεται από το VW Group. 12βάλβιδος, 1,2 λίτρων, που αποδίδει 75 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο ικανοποιεί περισσότερο με την απόδοσή του πάνω από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας του, αλλά οι επιδόσεις που προσδίδει κρίνονται μέτριες για τα δεδομένα της κατηγορίας (0-100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ, 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 11,4 δλ και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 21,1 δλ.). Όταν πιεστεί, παράγει αρκετό θόρυβο, αλλά μεγάλο του ατού είναι η οικονομία καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ) και η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ).

Ο 1,5 dCi των 75 ίππων του Sandero, τα καταφέρνει περίφημα, αφού τραβάει από χαμηλά και είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

Ο 1,5 dCi των 75 ίππων του Sandero, τα καταφέρνει περίφημα, αφού τραβάει από χαμηλά και είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ALFA ROMEO