
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Dacia Duster έχει τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και έχει τη μεγαλύτερη ευχέρεια να είναι σκληροτράχηλο εκτός δρόμου.
Αναρτήσεις- Ανεση- Οδική συμπεριφορά: ¶νετα εντός και εκτός πόλης
60.827 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2013)
Σχεδιασμένα για κίνηση κυρίως σε άσφαλτο, αλλά και παράλληλα, έτοιμα να αντιμετωπίσουν τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, τις λακκούβες και τα «σαμαράκια», τα Crossover είναι σε θέση να τα βγάλουν πέρα με όλα τα εμπόδια τις καθημερινότητας. Σε συνδυασμό και με το μεγαλύτερο μεταξόνιό τους, το Ford Kuga, το Dacia Duster, και το Mitsubishi ASX αντιμετωπίζουν με περισσότερη άνεση τα… εμπόδια της ασφάλτου. Παρά τις πληθωρικές τους διαστάσεις, τα crossover παραμένουν αρκετά ευέλικτα και σε αστικές συνθήκες κίνησης.
Χωρίς τετρακίνηση αλλά με χωμάτινες «ανέσεις»
Τα Crossover μπορεί να μοιάζουν με SUV, αλλά δεν τα υποκαθιστούν. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος επιτρέπει τη βόλτα σε βατό χωματόδρομο κι αυτό με προσοχή. Η τετρακίνηση και, ακόμα περισσότερο, τα μπλοκέ διαφορικά παραμένουν αναντικατάστατα. Οι γωνίες αναρρίχησης (γωνία προσέγγισης, ράμπας και φυγής) είναι παρόμοιες με αυτές των τετρακίνητων μοντέλων. Το Dacia Duster βασισμένο στην μεγάλη του απόσταση από το έδαφος (205 χλστ.) και την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησής του, δε φοβάται καθόλου να σκονιστεί. Το Ford Kuga έχει εξίσου μεγάλη απόσταση από το έδαφος (197 χλστ.) και μαλακή ανάρτηση που μπορεί και καταπίνει τις όποιες χωμάτινες ανωμαλίες. Τα Mitsubishi ASX έχει και αυτό ελαστικά με μεγάλο προφίλ και ανάρτηση με έμφαση στην άνεση, οπότε μπορεί και «μασάει» τα χαλίκια εύκολα.
Υψηλότερα επίπεδα άνεσης από τα μικρομεσαία
Στον τομέα της άνεσης, τα Crossover μοντέλα με τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεών τους, τα καταφέρνουν καλύτερα από τα «συμβατικά» μικρομεσαία. Και αυτό συμβαίνει, παρότι η ανάρτηση δεν είναι τόσο μαλακά ρυθμισμένη, αλλά αντίθετα, συχνά η ρύθμιση είναι πιο σφιχτή, ώστε να προσφέρονται καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά. Σημαντικό ρόλο στην προσφερόμενη άνεση παίζει και η επιλογή της ανάρτησης, αφού στις περισσότερες των περιπτώσεων, η πίσω ανάρτηση διαθέτει άξονα πολλαπλών συνδέσμων (π.χ.Kuga, ASX), ενώ και στην περίπτωση του Duster με τον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης κάνει τη διαφορά.

Τo Kuga άλλαξε χαρακτήρα, σε σχέση με την 1η γενιά του και έχει γίνει περισσότερο άνετο στο δρόμο, κάτι που πλαισιώνει εύστοχα τις πληθωρικές του διαστάσεις.