• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας του Kuga έχει turbo, άμεσο ψεκασμό και 150 ίππους, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις.

Κινητήρες: Με τούρμπο ή «ατμόσφαιρα» και καλές επιδόσεις

55.807 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/5/2013

Ο all around χαρακτήρας των crossover αποκαλύπτεται και στην υψηλή τεχνολογία που συνοδεύει τις περισσότερες προτάσεις. Η τεχνολογία αυτή μεταφράζεται σε ό,τι αφορά στην οικονομία, σε κινητήρες μικρού σχετικά κυβισμού, αλλά υψηλής απόδοσης και σε συστήματα start/stop.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για ένα τέτοιο σύνολο βενζίνης, είναι ο 1,6 EcoBoost κινητήρας του Ford Kuga που διαθέτει τούρμπο και άμεσο ψεκασμό και αποδίδει 150 ίππους. ¶λλωστε, το Ford είναι διαθέσιμο και με προηγμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, για ευκολία στην οδήγηση. 

Το Dacia Duster προσφέρεται με έναν αρκετά αποδοτικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. που αποδίδει 105 ίππους. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προσδίδει αρκετά σπιρτόζες επιδόσεις στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Ωστόσο, όταν λειτουργεί στις ψηλές στροφές ακούγεται λίγο τραχύ, ενώ σΆ αυτό συνηγορεί και η σφιχτή κλιμάκωση του κιβωτίου.

Ένα 1.600άρη κινητήρα ανάλογης λογικής έχει και το Mitsubishi ASX που αποδίδει 117 ίππους και 154 Nm ροπής, στις 6.000 σ.α.λ. και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο κινητήρας αυτός είναι αρκετά ικανός και πολιτισμένος στη λειτουργία του, ενώ συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 0-100 χλμ./ώρα του ASX είναι πολύ καλό για τα δεδομένα ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.