• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Renault Clio στην έκδοση με τον turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 0,9 λτ. απόδοσης 90 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει»;

Η οδική συμπεριφορά του Clio 0,9 ΤCe είναι εστιασμένη στην άνεση και την ασφάλεια, ωστόσο με αρωγό του τον ικανό κινητήρα των 90 ίππων δεν ξεχνά την καταγωγή του.

Το Clio συνεχίζει την πορεία του ως ένα από τα πιο ικανά μικρά αυτοκίνητα της αγοράς και στην ανανεωμένη του έκδοση με τον 900άρι κινητήρα TCe.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Renault Clio.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Renault Clio.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου Renault Clio.

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Clio 0,9 λτ. με 90 PS

Διαβάστηκε από 27512 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/6/2017

Mε σπιρτόζικο και οικονομικό κινητήρα 90 ίππων, ελκυστικότερη εμφάνιση στην ανανεωμένη του μορφή και με κόστος που ξεκινά από τα 14.380 ευρώ, το Renault Clio 0,9 ΤCe αποτελεί την καλύτερη επιλογή στην γκάμα του αυτή τη στιγμή.

 
What is new
- Με 0,9 turbo κινητήρα 90 ίππων
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 14.380 ευρώ
 
Το Renault Clio συνεχίζει και στην ανανεωμένη του εκδοχή να αποτελεί ένα από τα ικανότερα σε όλους τους τομείς, αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας. Αφήνοντας την βασικότερη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων η οποία λανσάρεται με εξαιρετικά χαμηλή τιμή (μόλις 10.990 ευρώ), η αμέσως επόμενη έκδοση με τον 0,9 λίτρων TCe κινητήρα που σαφέστατα ικανοποιεί περισσότερο σε επιδόσεις, ποιότητα και εξοπλισμό, αποδεικνύεται η καλύτερη σε value for money έκδοσή του. Αυτό γιατί με κόστος 14.380 ευρώ, παίρνεις ένα πλούσια εξοπλισμένο, όμορφο, ικανό στο δρόμο και οικονομικό στη χρήση μικρό.  
 
Εμφάνιση: Αξεπέραστη γαλλική φινέτσα
Παρά την περιορισμένη έκταση της ανανέωσης, το Clio αποκτά πιο φρέσκο προφίλ και συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο όμορφα και ξεχωριστά αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Οι αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, εστιάζονται στο εμπρόσθιο μέρος που διαθέτει πλέον εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερη γρίλια στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος τις εντυπώσεις κερδίζουν και πάλι τα όμορφα φωτιστικά σώματα και εκείνα LED τεχνολογίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • IMAGINOS

    Τα όσα γράφετε περί οικονομίας και καλών επιδόσεων δεν ανταποκρίνονται στην αληθεια. Ο κινητήρας του είναι σχεδόν ψόφιος εάν θέλεις να μη καις πολύ γιατί αν θελήσεις να κινηθείς αξιοπρεπώς η κατανάλωση εκτοξεύεται κοντά στα 10 λίτρα!!! Και στον αυτοκινητόδρομο εάν είσαι και φορτωμένος, το αμάξι σέρνεται σε ελαφρές ανωφέρειες και σε τυχόν μία προσπέραση όπου χρειάζεσαι δύναμη αλλά τελικά διαπιστώνεις πως πάνω από τις 4.000 στροφές ψοφάει και το μόνο που κάνει είναι να καίει τον αγλέουρα χωρίς λόγο... Χίλιες φορές λοιπόν ο παλιός 1.2 ατμοσφαιρικός που στην πράξη δεν υπολείπεται πολύ και μάλιστα καίει και λιγότερο και κοστίζει και η αγορά του αμαξιού μόλις 11 χιλιάρικα...

      17
  • Νίκος

    Το diesel καίει 5 λίτρα και έχει μόνο 1600€ παραπάνω. Κάποιος δηλαδή που κάνει 15.000km/έτος θα δώσει 1000€ για το diesel και 1600€ για βενζίνη. Σε λιγότερο από 3 χρόνια θα έχει αποσβέσει το επιπλέον κόστος κτήσης. Από κει και πέρα όλα πάνε στην τσέπη του και θα του μείνει και ένα αμάξι με καλύτερη μεταπωλητική αξία. Ακόμη και 10.000km/έτος θα χρειαστεί απλώς 4 χρόνια.

      13
  • l.

    Ποιότητα πολύ χάλια, ταμπούρα πίσω και πάλι 90 άλογα με 140 ροπή. Νομίζω ότι όλοι θα προτιμήσουν τον 1500 diesel που έχει τουλάχιστον μεγαλύτερη ροπή.

      5
  • Νίκος

    @Jimmys μην ακούς τι λένε οι φήμες... Ακόμη και να βάλουν τέλη, δεν νομίζω να αφορούν αυτοκίνητα με EURO 6 κινητήρες στο άμεσο μέλλον. Σε 8-10 χρόνια μπορεί να επηρεαστούν και αυτοί αλλά μέχρι τότε τα τέλη που ίσως έχουν παραπάνω θα είναι το μικρότερο από τα μείον της μεταπώλησης.

      3
  • FRANKY

    Μολις αποκτηθηκε το full extra Dynamic σε αυτοματο και diesel...Αυτα που λεει ο πινακας περι 1364 χιλιομετρων με ενα ρεζερβουαρ πως τα συμπερανατε ??? αντε το πολυ 880-900 με ενα γεμισμα και μαλιστα με ECO οδηγηση και πολυ απαλο ποδι και χωρις κλιματισμο...Σε γενικες γραμμες το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο ,αλλα αυτες οι αναφορες περι αριθμων που αναφερονται ειναι απιστευτα παραπλανητικες.

      2
  • St

    στον καιρό της παγκοσμιοποίησης.. δεν έχει νόημα να μιλάμε για ευρωπαϊκά προιόντα.... να προτιμούμε αυτά που μας αρέσουν . και πάντα σε σχέση τιμή-απόδοση , ειδικά στα αυτοκ'ινητα!!! Υπάρχουν και οι Κορεάτες..ΚΙΑ ΡΙΟ με πανταχόθεν ανεξάρτητες αναρτήσεις και δισκόφρενα και με κινητήρες διαμάντια......Χιουντάι ι30..έρχεται οσονούπω!!!!! Η Σουασάνγκ...αν ήταν λιγακι πιο φτηνή! επίσης Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία το νέο Σουίφτ..τέλειο !!!!

      2
  • Jimmys

    Το Clio αξίζει μόνο με τον 1.2 βενζίνη. Το diesel, αν αληθεύουν οι φήμες περί "τέλους", δεν πρόκειται να το πουλήσεις ως μεταχειρησμένο σε καλή τιμή, με τίποτα...

      2
  • Τάσος

    Πολύ βαρετό εσωτερικό για να δώσεις τόσα χρήματα οπότε το micra αν έχει και τους ίδιους χώρους υπερέχει καθαρά με την φρέσκια και ομορφη σχεδίαση μέσα-έξω. Σαν νέο μοντελο όμως θα βγαλει παιδικές ασθένειες, εδω διαβαζω σε γνωστό forum για pulsar και Qasqai πρόβληματα που δεν θα περίμενες από την μάρκα που θεωρείται διαχρονικά αξιόπιστη.

      1
  • anastas

    @Imaginos: αυτό για την κατανάλωση είναι από ιδία πείρα; το 'χεις δηλαδή το αμάξι ; (ρωτάω γιατί κι εγώ το έχω ακούσει ... ). Αλλά ρε παιδιά, δεν ισχύει για όλους τους τρικύλινδρους ότι αν τους πιέζεις, καίνε πολύ παραπάνω;

     
  • FRANKY

    @anastas δεν εχω προσεξει κατι τετοιο...θα το παρατηρησω αν δυναμωνουν οι εξωτερικοι ηχοι μετα τα 90 και θα σου πω...

     
  • anastas

    @autotriti: Λένε οτι πανω απο 90χμ την ωρα οι αεροδυναμικοι κ άλλοι θόρυβοι γινοντσι πο λύ αισθητοι στην καμπινα ισχύει;

     
    • autotriti

      Απάντηση: Πράγματι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αντιληπτοί αλλά σε ταχύτητες πάνω από 120χλμ/ω.