
51 διαθέσιμα άρθρα για DACIA DUSTER
Στην Ελλάδα η αρχαιότερη ελιά του κόσμου
Kodiaq κορυφαία τεχνολογία και χώροι από 25.900€
Ισπανικό roadster με βάση το Mazda MX-5
Citroen C3 Aircross με 17.500€ & 5 χρόνια εγγύηση
Ford bonus με επιτόκιο 0.99% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Αποκτήστε το Opel Crossland από 16.700€
Jeep Renegade 4xe Vs Renault Captur E-Tech
Δοκιμή: Νέο Citroen C4 C-Cross
«Όνειρο» το CUPRA Formentor της ABT Sportsline
5 μυστικά για τη σωστή θέση οδήγησης
Αρκεί που η CUPRA ξεχώρισε από την SEAT, για να γίνει premium;
Ξεκινά το σχέδιο της Περιφέρειας για την οδική ασφάλεια
Audi RS7 ξεκολλάει λεωφορείο από τα χιόνια
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις Συνεργείο στη περιοχή σου; Βρες το καλύτερο κοντά σου!
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
Μια χαρά αμαξάκι. Έχω μοντέλο του 14 και είναι σκύλος μαύρος. Σε πάει παντού και φτηνά και μ' ένα σκασμό μπαγκάζια. Ο ορισμός του value for money.