• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης και 5 επιπλέον ίππους διαθέτει ο 1,5 Blue dCi, που μετά το Duster εμφανίζεται και στο Dacia Sandero Stepway.

Κινητήρας: Αναβαθμισμένος και οικονομικός

Διαβάστηκε από 16534 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/5/2019
 

Ο  1,5 Blue dCi turbodiesel κινητήρας διαθέτει κάποιες βελτιώσεις πλέον, αλλά κυρίως συνδυάζεται με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης. Παράλληλα επιτεύχθηκε αύξηση της απόδοσης κατά 5 ίππους  εξ` ου και η καλύτερη επιτάχυνση στο 0-100 (11,7`` αντί 11,8``) που εμφανίζει σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα των 90 ίππων. Ωστόσο στις χαμηλές στροφές υπάρχει μια ραθυμία, που δίνει την αίσθηση πως ο κινητήρας είναι φιμωμένος προς όφελος των ρύπων και για αυτό οι ρεπρίζ χάνουν λίγο σε σχέση με αυτές του μοντέλου με τον 1,5 dCi των 90 ίππων (60-100 χλμ./ώρα σε 9,2`` αντί 8,8`` και 80-120 χλμ./ώρα σε 15,8`` αντί 14,6``).  Πάντως η λειτουργία είναι πιο πολιτισμένη και αθόρυβη στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ μικρή βελτίωση υπάρχει και στην μέση κατανάλωση (5,1 από 5,2 λτ./100 χλμ.).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ