Δοκιμή Θερινού Ελαστικού - Θετικά & Αρνητικά Dunlop Sport Maxx RT 2
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή Θερινού Ελαστικού - Θετικά & Αρνητικά Dunlop Sport Maxx RT 2

Δοκιμή ελαστικού: Πού κερδίζει & πού χάνει το Dunlop Sport Maxx RT 2;

31.805 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2023)

- Έχει το ρεκόρ στο κράτημα στο στεγνό με πέρασμα στα 81 χλμ./ώρα
- Καλές επιδόσεις στο φρενάρισμα στο στεγνό και στο κράτημα στο βρεγμένο
- Θέλει βελτίωση στο φρενάρισμα στη βροχή
- Κοστίζει 560 ευρώ ανά 4άδα

Dunlop Sport Maxx RT 2: Ένα ελαστικό επιδόσεων στο AutoΤρίτη Test Center

Είναι μία μάρκα με ιρλανδική (!) καταγωγή, η οποία βρίσκεται υπό premium επίβλεψη της Goodyear. Αναφερόμαστε στην Dunlop, μία εταιρεία που διεκδικεί τα δικά της μερίδια στην αγορά, με best-selling μοντέλο το Sport Maxx RT 2. Πώς τα πήγε στο set δοκιμών του AutoΤρίτη Test Center το συγκεκριμένο ελαστικό επιδόσεων; Τι μας αρέσει, τι πρέπει να αλλάξει και τι βρίσκεται στο μέσο όρο του ανταγωνισμού;

Πράσινα σημεία: Ρεκόρ στο κράτημα στο στεγνό με πέρασμα στα 81 χλμ./ώρα

Τα Ultra-High Performance ελαστικά (UHP) φημίζονται για τη οδική τους συμπεριφορά σε στεγνό οδόστρωμα, με το Dunlop Sport Maxx RT 2 να επιβεβαιώνει τις προδιαγραφές του με το κράτημα του αυτοκινήτου αναφοράς (Ford Puma) του Elk Test. Πέρασμα στα 81 χλμ./ώρα καταγράψαμε στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, επίδοση που είναι η κορυφαία στο αρχείο των μετρήσεών μας.
 
«Κλειδί» για τη συγκεκριμένη ταχύτητα εισόδου είναι η στοχευμένη κατασκευή του ελαστικού. Πιο συγκεκριμένα, έχει χρησιμοποιηθεί επαναστατικό υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος) και συγκολλητική ρητίνη, συνδυασμός που εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση στο στεγνό. Επιπλέον, το Dunlop Sport Maxx RT 2 έχει μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου τα οποία με τη σειρά τους κρατούν το όχημα στην πορεία του, σε στροφές και απότομες αλλαγές πορείας όπως αυτές που πραγματοποιεί το AutoΤρίτη στο Elk Test.

Στα κόκκινα: Φρένα στη βροχή, χρονιά 1ης κατασκευής, τιμές & οικονομία καυσίμου

Τι θα θέλαμε καλύτερο - διαφορετικό σε μετρήσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά στο Dunlop Sport Maxx RT 2; Με δείκτη οικονομίας καυσίμου Fuel C πρόκειται για ελαστικό με υψηλή αντίσταση κύλισης, χαρακτηριστικό που συνεπάγεται θεωρητικά και καλύτερη συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο. Στην θεωρία, γιατί στην πράξη, τουλάχιστον σε βρόχινες συνθήκες, η απόσταση ακινητοποίησης που καταγράψαμε είναι κάτω από τα όρια που έχουμε θεσπίσει. Σχεδόν 34 μέτρα χρειάστηκε στο Dunlop Sport Maxx RT 2 μέχρι να σταματήσει πλήρως (33,96 μ.), κι αυτό ενώ η ίδια η μάρκα ανακοινώνει δείκτη πρόσφυσης στο βρεγμένο Wet A.
 
Κατά τα λοιπά, με τον ανταγωνισμό να λανσάρει νέα μοντέλα, από το 2020 και μετά  (Bridgestone Turanza 6, LingLong Sport Master, Toyo Proxes Comfort μεταξύ άλλων) η χρονιά κατασκευής 1ης κατασκευής του Dunlop Sport Maxx RT 2 (2016) φαντάζει μακρινή. Ένα πιο καινούργιο και σύγχρονο ελαστικό πάει μαζί με πιο σύγχρονες τεχνολογίες.
 
Το τελευταίο στοιχείο που θα θέλαμε αλλιώς είναι η τιμή. Μία 4άδα Dunlop Sport Maxx RT 2 κοστίζει γύρω στα 540 ευρώ, χωρίς τοποθέτηση. Μία τιμή πάνω από το μέσο όρο, που συναντάμε κυρίως σε premium brands (εγγύηση 1 έτους ή 15.000 χλμ., δυνατότητα αντικατάστασης ακόμη κι αν φταις).

Σε κάθε περίπτωση, αν ψάχνεις εμπορίες ελαστικών & προσφορές τους, δες με 1 κλικ εδώ.

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη: Φρένα στο στεγνό, κράτημα στο βρεγμένο & τελική βαθμολογία

Μέσα στα όρια ασφάλειας που εμείς έχουμε ορίσει βρέθηκαν 3 μετρήσεις του Dunlop Sport Maxx RT 2. Καταρχάς στο φρενάρισμα από τα 80 χλμ./ώρα στο στεγνό, το αυτοκίνητο αναφοράς ακινητοποιήθηκε μετά από 26,45 μέτρα. Στο μέσο όρο του ανταγωνισμού είναι και το κράτημα στο βρεγμένο. Οδηγώντας το συγκεκριμένο ελαστικό, σε βρεγμένη επιφάνεια στις εγκαταστάσεις της Σχολής Ασφαλούς Οδήγησης Driving Academy περάσαμε δίπλα από τις κορίνες με ταχύτητα 64,6 χλμ./ώρα. Το «πάντρεμα» των επιδόσεων του Dunlop Sport Maxx RT 2 και του κόστους αγοράς δίνει τελική βαθμολογία 63%, αξιολόγηση στο μέσο όρο του ανταγωνισμού.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
SEAT