4 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Mercedes C 200 με 204 PS

56.573 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2021)

Με τόση τεχνολογία, πολυτέλεια και άνεση, η ολοκαίνουργια Mercedes C-Class έρχεται να παίξει το ρόλο μιας «οικονομικής» και πιο ευρείας κατανάλωσης S-Class. Πόσο καλά τα καταφέρνει;

Με μια ματιά

Παρά την αύξηση του μήκους και του πλάτους, η Mercedes υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας της νέας C-Class διατηρήθηκε ίδιος με πριν (Cd 0,24). Για πρώτη φορά τα πίσω φώτα χωρίζονται στα δύο.

Παρά την αύξηση του μήκους και του πλάτους, η Mercedes υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας της νέας C-Class διατηρήθηκε ίδιος με πριν (Cd 0,24). Για πρώτη φορά τα πίσω φώτα χωρίζονται στα δύο.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Η νέα C-Class πλήρως εξηλεκτρισμένη
  • 1,5 λτ. turbo κινητήρας 204 ίππων και EQ Boost
  • Mε πολλές τεχνολογίες και καινοτομίες από την S-Class
  • Καίει 9,5 λτ./100 χλμ.
  • Από 51.200 ευρώ (C200)
Η Mercedes C-Class αποτελεί παραδοσιακά ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της πολυτελούς γερμανικής φίρμας: Από το 1982 το μεσαίο premium σεντάν έχει καταφέρει άνω των 10,5 εκατ. πωλήσεις. Πέρα όμως από τον πρωταθλητισμό στις πωλήσεις της κατηγορίας της, η C-Class μας είχε συνηθίσει να εξοπλίζεται, μετά από καιρό, με τις τεχνολογίες και τις πρωτοπορίες που λάνσαρε η Mercedes στα κορυφαία μοντέλα της. Όμως, με τη νέα, 5ης γενιάς, C-Class οι Γερμανοί φαίνεται πως το τερμάτισαν. Σχεδόν ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της S-Class (τη δοκιμάσαμε πρόσφατα μάλιστα) βλέπουμε αρκετά από τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της εντυπωσιακής ναυαρχίδας να εφαρμόζονται στο νέο μεσαίο σεντάν το οποίο δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1,5 λτ. turbo βενζινοκινητήρα των 204 ίππων. Εκ προοιμίου, η πίεση στους άμεσους ανταγωνιστές Αudi A4 και BMW Σειρά 3 γίνεται ακόμα μεγαλύτερη!
Συνέχεια του άρθρου >>>
LEASING APRILIOS
skoda