.jpg)
Η γρίλια της BMW γίνεται ακόμα μεγαλύτερη!
Η σημαντικότερη αλλαγή είναι πως αντικαταστάθηκε το χειροκίνητο 5 σχέσεων με ένα νέο 6άρι με πιο σφιχτή κλιμάκωση.
Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η καμπίνα του Renault Captur χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση μαλακού πλαστικού, το προσεγμένο φινίρισμα και τη σωστή εργονομία. Hi-Tech νότες η στάνταρ οθόνη 7 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων για τις καλές εκδόσεις.
Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις.
Πιο γρήγορο από πριν, πιο γρήγορο με LPG
Στην πράξη το νέο κιβώτιο κατάφερε να αναδείξει καλύτερα τα χαρακτηριστικά του συνόλου και να μπουστάρει τις επιδόσεις. Σε πείθει περισσότερο με τη λειτουργία του σε όλο το φάσμα όντας πιο γεμάτο και πιο ήσυχο όταν ανεβαίνουν οι στροφές. Χάρη στη σωστή κλιμάκωση βρίσκεις πιο εύκολα το φάσμα των 2.000-3.500 σ.α.λ. που έχεις τη μέγιστη ροπή και έτσι γίνεται πιο εύκολη η διαχείριση του γκαζιού αφού απαιτεί πιο ήπιες κινήσεις . Απόδειξη οι καλύτερες επιδόσεις κινούμενος με LPG με τα 60-100 χλμ./ώρα και 4η σχέση να έρχονται σε 8,4 δλ. (9,3 δλ. με το 5άρι κιβώτιο), ενώ ακόμα πιο αισθητή είναι η διαφορά στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η, όπου πλέον χρειάζονται 12,4 δλ. από 16,6 δλ.. Φυσικά κινούμενοι με βενζίνη, οι επιδόσεις ατονούν λόγω της χαμηλότερης ισχύος, ωστόσο και πάλι είναι συνολικά καλύτερες συγκριτικά με τις αντίστοιχες βενζίνης, με το 5άρι κιβώτιο, παρά το γεγονός πως αποδίδει 9 ίππους λιγότερους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχολιάστε |
» | Ήπια υβριδικό Renault Captur με 140 PS ή Skoda Kamiq και 150 άλογα; |
» | Τεχνικά χαρακτηριστικά για Renault Captur Vs Skoda Kamiq |
» | Renault Captur Vs Skoda Kamiq: Αξιολόγηση σε 10 τομείς |