Δοκιμή μεταχειρισμένου: Alfa Romeo MiTo με 170 άλογα
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Alfa Romeo MiTo με 170 άλογα

6.850 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2022)

Η Alfa Romeo MiTo αποτελούσε μια δημοφιλής επιλογή για αυτούς που αναζητούσαν ένα μικρό ποιοτικό αυτοκίνητο με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και ισχυρό μοτέρ. Αξίζει σήμερα όμως σαν μεταχειρισμένο και με πόσα λεφτά;

Στο μικροσκόπιο η Alfa Romeo MiTo με τον 1,4 MultiAir των 170 PS

H Alfa Romeo MiTo αποτελούσε για πολλά χρόνια το πιο προσιτό μοντέλο της ιταλικής φίρμας αλλά διατηρούσε όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των αυτοκινήτων της, θέλγοντας τους υποψήφιους αγοραστές με την ασυναγώνιστη εμφάνιση, την προσεγμένη ποιότητα και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Με 3θυρο hatchback αμάξωμα, ελάχιστα μεγαλύτερο από 4 μ. και τετραθέσια καμπίνα, η MiTo σημείωσε μια αρκετά ικανοποιητική πορεία στην Ελλάδα, εκμεταλλευόμενη επίσης τη μεγάλη γκάμα κινητήρων που έβρισκαν χώρο κάτω από το καπό της. Πάμε να δούμε ποια ήταν τα δυνατά και αδύνατά σημεία της MiTo στην έκδοση με τον 1.400άρη MultiAir των 170 ίππων στην έκδοση Quadrifoglio Verde.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εσωτερικό-Χώροι: Σπορτίφ η καμπίνα αλλά με παραχωρήσεις

Νεανική σχεδίαση, με όμορφες επενδύσεις (carbon φινίρισμα στην έκδοση QV) και πετυχημένους χρωματικούς συνδυασμούς είναι τα κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό της MiTo. Πολύ καλή είναι και η θέση οδήγησης, ενώ και η εργονομία των διακοπτών και χειριστηρίων δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται το στάνταρ σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής 5,0 ιντσών, το οποίο θα το θέλαμε περισσότερο χρηστικό όσον αφορά τη δυνατότητα πλοήγησης που προσφέρει.  Στο ποιοτικό κομμάτι, συνδυάζονται μαλακά με σκληρά υλικά καλής συναρμογής σε όλα τα επιμέρους τμήματα. Η πρακτικότητα δεν είναι το φόρτε της καθώς οι θήκες στην καμπίνα είναι λίγες και μικρές. Όσον αφορά στους χώρους, η μικρή Alfa Romeo είναι σε θέση να μεταφέρει τέσσερις ενήλικες, με τους δύο πίσω επιβάτες να έχουν οριακό «αέρα» για το κεφάλι τους. Μέτρια είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ (270 λτ.) αλλά με υψηλό κατώφλι φόρτωσης και μικρό άνοιγμα.
 

Κινητήρας: Πολύ ικανό το μοτέρ αλλά «διψάει»

O 1.400άρης υπερτροφοδοτούμενος MultiAir αποδίδει 170 άλογα και 230 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6άρι TCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (ή χειροκίνητο 6 σχέσεων στο προ-ανανέωσης μοντέλο), με το 0-100χλμ./ώρα να γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να φτάνει τα 219χλμ./ώρα, σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Σύμφωνα με την Alfa Romeo, χάρη και στο σύστημα stop-start η κατανάλωση του μοτέρ είναι 5,4 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 124 γρ./χλμ. Στην πράξη, τα 5,4 λίτρα κατανάλωσης βρίσκονται μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, καθώς τα νούμερα που είδαμε ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και τα 9 λτ./100 χλμ., χωρίς να κινούμαστε σε ακραίους ρυθμούς. 
Διαβάστε περισσότερα για το ALFA ROMEO MITO