• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki Vitara: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

Διαβάστηκε από 4625 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2018
 

Δείτε τις προσπάθειες του Suzuki Vitara στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Mπορεί ποιοτικά η καμπίνα του Suzuki Vitara να είναι επιεικώς μέτρια από πλευράς ποιότητας, αυτό όμως δεν επηρεάζει σε τίποτα την καλή του συμπεριφορά στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Το Vitara ακόμη και στη δικίνητη έκδοση έχει ίσως τον πιο SUV χαρακτήρα από τα μοντέλα της δοκιμής με αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος (185 χλστ.). Στην πρώτη προσπάθεια κατάφερε να περάσει με άνεση τη δοκιμασία χωρίς να «ιδρώνει» και εμπνέοντας σιγουριά.

72 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Το Vitara δεν κατάφερε να περάσει αναίμακτα την διαδικασία με ταχύτητα των 72 χλμ./ώρα. Η προσπάθεια ήταν απόλυτα οριακή παρασέρνοντας μάλιστα κορίνες στην έξοδο της δεύτερης τιμονιάς. Το ESP επενέβη έντονα, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν έντονες κλίσεις και μεταφορές βάρους που θα μπορούσαν να άλλοιώσουν δραματικά τον έλεγχο. Ακόμα και εκεί το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή απόκριση. Αποτυχημένη ήταν και η προσπάθεια στα 71 χλμ./ώρα.

70 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα, το Vitara ήταν απόλυτα ικανό να διαχειριστεί την διαδικασία. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί. H ανάρτηση ήρθε σε θέση ισορροπίας χωρίς δράματα και παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι ο έλεγχος ήταν απόλυτος μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Καλό πάτημα και θετικό σύστημα διεύθυνσης για το Vitara, που έχει αφήσει πίσω το εντελώς χωμάτινο παρελθόν, για ένα πιο crossover παρόν. Το φινίρισμα στην καμπίνα είναι αποκαρδιωτικό.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε ανασφάλεια ακόμα και όταν ξεπεράστηκε το όριο. Η ανάρτηση δείχνει να ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Suzuki Vitara στα 70 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Suzuki Vitara κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 

Δείτε τις προσπάθειες του Suzuki Vitara μέσα από το αυτοκίνητο
 


 

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »