• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki Vitara: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

Διαβάστηκε από 4066 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2018
 

Δείτε τις προσπάθειες του Suzuki Vitara στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Mπορεί ποιοτικά η καμπίνα του Suzuki Vitara να είναι επιεικώς μέτρια από πλευράς ποιότητας, αυτό όμως δεν επηρεάζει σε τίποτα την καλή του συμπεριφορά στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Το Vitara ακόμη και στη δικίνητη έκδοση έχει ίσως τον πιο SUV χαρακτήρα από τα μοντέλα της δοκιμής με αρκετά μεγάλη απόσταση από το έδαφος (185 χλστ.). Στην πρώτη προσπάθεια κατάφερε να περάσει με άνεση τη δοκιμασία χωρίς να «ιδρώνει» και εμπνέοντας σιγουριά.

72 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Το Vitara δεν κατάφερε να περάσει αναίμακτα την διαδικασία με ταχύτητα των 72 χλμ./ώρα. Η προσπάθεια ήταν απόλυτα οριακή παρασέρνοντας μάλιστα κορίνες στην έξοδο της δεύτερης τιμονιάς. Το ESP επενέβη έντονα, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν έντονες κλίσεις και μεταφορές βάρους που θα μπορούσαν να άλλοιώσουν δραματικά τον έλεγχο. Ακόμα και εκεί το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή απόκριση. Αποτυχημένη ήταν και η προσπάθεια στα 71 χλμ./ώρα.

70 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα, το Vitara ήταν απόλυτα ικανό να διαχειριστεί την διαδικασία. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί. H ανάρτηση ήρθε σε θέση ισορροπίας χωρίς δράματα και παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι ο έλεγχος ήταν απόλυτος μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Καλό πάτημα και θετικό σύστημα διεύθυνσης για το Vitara, που έχει αφήσει πίσω το εντελώς χωμάτινο παρελθόν, για ένα πιο crossover παρόν. Το φινίρισμα στην καμπίνα είναι αποκαρδιωτικό.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε ανασφάλεια ακόμα και όταν ξεπεράστηκε το όριο. Η ανάρτηση δείχνει να ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Suzuki Vitara στα 70 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Suzuki Vitara κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 

Δείτε τις προσπάθειες του Suzuki Vitara μέσα από το αυτοκίνητο
 


 

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Η κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Skoda Vision GT concept: Το νέο Kamiq GT;

Nέο παγκόσμιο ρεκόρ από το ελληνικό Evo στο Abu Dhabi!

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΕΛΙΝΟΙΛ: Πρώτο πρατήριο με φυσικό αέριο

Oι κυκλοφ. ρυθμίσεις το Σαββατοκύριακο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »