• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τώρα το νέο Renault Twingo είναι και πισωμήχανο, και πισωκίνητο. Εσάς πως σας φαίνεται αυτό;

Εσείς είστε έτοιμοι για πισωκίνητο αυτοκίνητο στη μίνι κατηγορία;

7.584 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/9/2014

Πόσο σας ενδιαφέρει που μεταδίδεται η κίνηση; Όχι, όχι στα σπορ αυτοκίνητα. Στα μίνι. Γιατί τώρα το νέο Renault Twingo είναι και πισωμήχανο, και πισωκίνητο. Εσάς πως σας φαίνεται αυτό;

 
Όποιος πει ότι η μηχανή και η κίνηση πίσω στα πολύ μικρά αυτοκίνητα δεν είναι καινούργια, κερδίζει λουκούμι. Δεν είναι. Γιατί το Smart την (επαν)έφερε εδώ και 16 χρόνια και από τότε είναι δεδομένη και διαδεδομένη λύση. 

Το νέο
Twingo λοιπόν, δεν έκλεψε την ιδέα. Την μοιράστηκε. Η Renault με την Mercedes έχουν συνεργασία σε πολλούς τομείς που μεταξύ άλλων καλύπτει και την από κοινού εξέλιξη ενός μίνι αυτοκινήτου, λίγο μεγαλύτερου από το δίπορτο και διθέσιο Smart.

Ο κοινός τους καρπός, ένα τετράπορτο και τετραθέσιο μίνι μοντέλο, στα σήματα της Renault είναι το Twingo, ενώ για τη Smart το μοντέλο που προέκυψε είναι το νέο Forfour
 
Πέρα όμως από τα βιομηχανικά νέα και τις συνεργασίες, ένα πισωμήχανο και πισωκίνητο μίνι αυτοκίνητο, πως μπορεί να είναι καλή ιδέα; Πίσω είναι ο χώρος αποσκευών. Αν μπει το μοτέρ το πράγμα δυσκολεύει.

Ναι, μόνο που το μοτέρ που μπαίνει πίσω, λείπει από εμπρός. Που σημαίνει ότι η καμπίνα μπορεί να πάει όσο πιο εμπρός γίνεται, αφήνοντας έναν διακοσμητικό «όγκο» για την μουσούδα του αυτοκινήτου και βάζοντας τα πόδια των εμπρός επιβατών την ίδια ευθεία με τους τροχούς. Τόσο μπροστά.

Και έτσι, «ξαπλώνει» το παρμπρίζ, γίνεται ο χώρος εμπρός τους άνετος και δημιουργεί ένα αξεπέραστο συναίσθημα άνεσης και άπλας. Και όσο για τον χώρο αποσκευών, όντως πάσχει, αλλά μην ξενχάμε πως η κατηγορία γενικά έχει ένα θέμα σε αυτόν τον τομέα καθότι και οι διαστάσεις είναι μικρές αλλά και η γεωμετρία της ανάρτησης φτηνή και «τρώει» πολύ χώρο. 

Η Renault με το μοτέρ πίσω έχασε λίγο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κέρδισε όμως στα υπόλοιπα, ενώ με τα καθίσματα κάτω η επίπεδη βάση κάνει το Twingo ένα σωστό μίνιβαν.

Και η οδήγηση; Όποιος έχει οδηγήσει Smart ξέρει πολύ καλά πως τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου ακυρώνουν κάθε «ανήσυχη» τάση της ουράς να βγει εκτός ελέγχου. Και με το μακρύ μεταξόνιο, αναμένεται να έχει εξαφανιστεί και η νευρικότητα, οπότε οδηγικά το Twingo άνετα περνάει κάτω από το ραντάρ του μέσου οδηγού.

Εσείς όμως πως το βλέπετε; Πως σας φαίνεται τόση καινοτομία; Και η σχεδίαση; Μήπως τελικά η Renault έχει έναν άσσο στο μανίκι της; Τι λέτε; 

 
  • Στάθης

    Πάντα ήμουν φαν της πίσω κίνησης, επειδή κάνει την οδήγηση διασκεδαστική, για όσους ξέρουν και τους αρέσει το άθλημα. Στα μικρά αυτοκίνητα, που μέχρι τώρα δεν υπήρχε κάποιο με πίσω κίνηση, δεν έβρισκα κάποιο να με ικανοποιήσει και έπρεπε να αγοράσω μεγάλο πισωκίνητο, για να απολαύσω την οδήγηση. Ευτυχώς υπάρχουν τα μεταχειρισμένα παλιά μοντέλα, που πάντα έβρισκα κάποιο να με ικανοποιεί. Σήμερα θα έχουμε περισσότερες ευκαιρίες με τα μικρά, αλλά για να απολαύσουμε ένα ωραίο ντριφτάρισμα, θα πρέπει να έχει ικανή ιπποδύναμη.

      1
  • GIANNIS

    Πριν σαράντα χρόνια με το NSU TT μου (αερόψυκτο πίσω μηχανή-κίνηση) έγραφα υπέροχες τροχιές ειδικά σε χιόνι. Ελαφρύ εμπρός αν δεν είχα αποσκευές, υποστροφικό, αλλά όταν ήθελες το υπέρστρεφες με γουργουρητό και σπρώξιμο από πίσω, άλλη αίσθηση. Ήμουν και τυχερός, με το ντεπόζιτο βενζίνης μπροστά ασφάλεια μηδέν, ζώνες ασφαλείας προαιρετικό αξεσουάρ και νεανική τρέλα χωρίς ηλεκτρονικά συστήματα. Ιδανικό κινητήρας στο κέντρο αλλά ούτε χρήματα υπάρχουν για PORSCHE ή παραπλήσια κατασκευή, ούτε χωράει η οικογένεια. Τουλάχιστον αν εμφανισθώ με το TWINGO δεν θα με διώξουν και ελπίζω να νιώσω την αίσθηση που αναπολώ. Θα περιμένω την ισχυρή έκδοση που ακούγεται ότι θα ακολουθήσει. Ως τότε περιορίζομαι στο ταπεινό seicento μου που έχει οδηγικό ενδιαφέρον ενώ το απαράδεκτο ASTRA του σπιτιού το οδηγούν τα άλλα μέλη της οικογένειας που το θεωρούν αυτοκινητάρα!

      1
  • dikre

    Τα πισωκίνητα αυτοκίνητα, παρά την ύπαρξη ηλεκτρονικών συστημάτων, είναι αρκετά πιο δύσκολα στην οδήγηση σε ακραίες συνθήκες, π.χ. στο όριο ή σε χιόνια γλιστράνε πιο εύκολα. Αυτά που έχουν και πίσω τη μηχανή γίνονται ακόμη πιο δύσκολα. Σκεφτείτε ένα τέτοιο αμάξι φορτωμένο με 4-5 άτομα και σχεδόν όλο το βάρος με μηχανή, κίνηση και φορτίο στον πίσω άξονα, τι κρατήματα θα έχει σε σύγκριση με ένα μπροσθιοκίνητο που ακόμα και φορτωμένο, έχει μια ισορροπία βαρών εμπρός-πίσω. Με δεδομένη την πρόοδο των ηλεκτρονικών και των αναρτήσεων για όλα τα αυτοκίνητα, θα είναι ασφαλές, όμως η φυσική δίνει ένα σαφές μειονέκτημα στη διάταξη πίσω μηχανή και κίνηση. Τα σπορ υπεραυτοκίνητα έχουν την μηχανή προς το κέντρο και ποτέ δεν κινούνται φορτωμένα με 4-5 άτομα και αποσκευές.

      1
  • georgem

    Εχοντας μεγαλώσει με NSU, η διάταξη αυτή δεν με ξενίζει. Και φυσικά με τις σημερινές αναρτήσεις και ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας δεν αναμένεται πρόβλημα οδικής συμπεριφοράς. Το θέμα του χώρου πάλι είναι κάτι που είτε το δέχεσαι είτε όχι. Το σημαντικό όμως είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε εμπρόσθια πρόσκρουση, δεδομένου ότι ένα μικρό και πισωκίνητο αυτοκίνητο έχει αρκετά εγγενή μειονεκτήματα. Kαι μπορεί στο crash να είναι ΟΚ, αλλά αυτό αντιστοιχεί σε πρόσκρουση σε τοίχο ή με όμοιο αυτοκίνητο. Τι θα γίνει όταν συγκρουστεί με ένα αυτοκίνητο 2 τόννων?

      1