• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
4 φωτογραφίες »

Το Focus είναι κορυφαίο σε αίσθηση και παρουσιάζει ενισχυμένο fun to drive χαρακτήρα σε αυτή του την έκδοση, βάζοντας δύσκολα στο πολύ καλό Civic και γενικά στην κατηγορία.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Εκνευριστικά…ισόπαλα

40.197 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2020

Με ίδια χωρητικότητα, ίδια απόδοση και παραπλήσιο βάρος, τα δύο μικρομεσαία παρουσιάζουν αντίστοιχες τιμές επιδόσεων και κατανάλωσης. Οι 182 ίπποι είναι σε κάθε περίπτωση επαρκείς για να χαρίσουν δυνατές συγκινήσεις χωρίς όμως να χάνεται ο πολιτισμένος τρόπος λειτουργίας τους. Το Focus συνδυάζεται αποκλειστικά σε αυτή την έκδοση με το πολύ καλό 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford και κερδίζει σε ευκολία, ενώ το Civic προσφέρεται και με αυτόματο CVT κιβώτιο, όμως το 6τάχυτο μηχανικό ταιριάζει περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα του. 

Στο δρόμο: Κορυφαία και τα δύο, λίγο καλύτερο το Focus σε αίσθηση
Εκμεταλλευόμενα τους ικανούς τους κινητήρες και το εξαιρετικό στήσιμό τους, τα Ford Focus ST-Line X και Honda Civic Sport αποτελούν δύο από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μοντέλα της κατηγορίας. Και τα δύο εκφράζουν έναν δυναμικό και ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα ιδιαίτερα σε συνθήκες πίεσης. Η ανάρτησή τους έχει ένα σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό από των απλών τους εκδόσεων με μικρότερης απόδοσης κινητήρες, ωστόσο προσφέρουν πολύ καλά επίπεδα άνεσης, με αυτή του Civic να υπερτερεί ελαφρώς σε απόσβεση και ποιότητα κύλισης. Το Focus ιδιαίτερα σε αυτή του την έκδοση, προβάλλει έναν πιο fun to drive χαρακτήρα και διακρίνεται και πάλι για την κορυφαία του αίσθηση, ενώ και τα δύο εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητά τους σε σβέλτους ρυθμούς κίνησης σε δρόμο με στροφές. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια