• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η BMW θέλει να φτιάξει μια γκάμα ηλεκτρικών SUV και για αυτό έκανε δικά της τα ονόματα iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 και iX9 (στη φωτό η BMW Concept X7 iPerformance).

H BMW κατοχύρωσε μια σειρά ονομάτων στα πλαίσια των σχεδίων της να εμπλουτίσει την οικογένεια «i» που προς το παρόν αριθμεί δύο μέλη, αλλά και την πρόσφατη υπο-φίρμα της «i-Performance».

Προς το παρόν είναι ασαφές το αν η BMW σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα υπάρχοντα «X» μοντέλα ως βάση για τα ηλεκτρικά SUV ή αν οι Βαυαροί θα φτιάξουν ξεχωριστά μοντέλα.

Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα είναι η εξέλιξη της υπάρχουσας CLAR, που χρησιμοποιείται στις BMW Σειρά 5 και Σειρά 7. Η εν λόγω αρχιτεκτονική έκανε ντεμπούτο νωρίτερα φέτος στην έκθεση της Φρανκφούρτης μέσω του πρωτότυπου BMW i Vision Dynamics (φωτό).

Γκάμα ηλεκτρικών BMW SUV

Διαβάστηκε από 1865 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2017
 

Οι άνθρωποι της BMW κατοχύρωσαν πρόσφατα τα ονόματα iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 και iX9, γεγονός που υποδηλώνει πως ετοιμάζουν μια σειρά ηλεκτρικών SUV μοντέλων. Δείτε αναλυτικά τα σχέδια των Βαυαρών…

H BMW κατοχύρωσε μια σειρά ονομάτων στα πλαίσια των σχεδίων της να εμπλουτίσει την οικογένεια «i» που προς το παρόν αριθμεί δύο μέλη, αλλά και την πρόσφατη υπο-φίρμα της «i-Performance». Η εταιρεία θέλει να φτιάξει μια γκάμα ηλεκτρικών SUV και για αυτό έκανε δικά της τα ονόματα iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 και iX9.
 
Αν και το «i» των ονομάτων δηλώνει ξεκάθαρα πως αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στην ομώνυμη υπο-φίρμα που ιδρύθηκε το 2011, το «X» μας λέει πως τα εν λόγω μοντέλα θα είναι SUV, πιθανώς τετρακίνητα, στη λογική των συμβατικών X1, X2, X3, X4, X5, X6 και της επερχόμενης X7.
 
Προς το παρόν είναι ασαφές το αν η BMW σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα υπάρχοντα «X» μοντέλα ως βάση για τα ηλεκτρικά SUV ή αν οι Βαυαροί θα φτιάξουν ξεχωριστά μοντέλα. Μέχρι τώρα το μόνο που έχει επιβεβαιωθεί είναι ένα ηλεκτρικό SUV, όταν πέρσι ο πρόεδρος Harald Krüger είχε αποκαλύψει πως η X3 θα αποτελούσε τη βάση ενός νέου μοντέλου μηδενικών ρύπων, το οποίο θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Audi E-tron, η Jaguar I-Pace και η Mercedes-Benz EQ C.
   
Ωστόσο, οι εξελίξεις στο R&D έχουν φέρει πλέον στην BMW δύο νέες πλατφόρμες, που στηρίζονται στις υπάρχουσες προσθιοκίνητες και πισωκίνητες αρχιτεκτονικές. Αυτές πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στην υπο-φίρμα «i» και υποδηλώνουν πως η BMW έχει ήδη σημειώσει πρόοδο στη δημιουργία περισσότερων ηλεκτρικών SUV.
 
Η νέα πισωκίνητη πλατφόρμα είναι η εξέλιξη της υπάρχουσας CLAR, που χρησιμοποιείται στις BMW Σειρά 5 και Σειρά 7. Η εν λόγω αρχιτεκτονική έκανε ντεμπούτο νωρίτερα φέτος στην έκθεση της Φρανκφούρτης μέσω του πρωτότυπου BMW i Vision Dynamics και όπως αποκαλύφθηκε μπορεί να υποστηρίξει και σύστημα τετρακίνησης. Στην ίδια έκθεση βρέθηκε και το BMW Concept X7 iPerformance.
 
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως η BMW δείχνει ιδιαίτερο «ζήλο» στην κατοχύρωση ονομάτων. Πίσω στο 2010, η βαυαρική φίρμα είχε «καπαρώσει» τα i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8 και i9, τρία χρόνια πριν εμφανιστούν οι εκδόσεις παραγωγής των i3 και i8. Επίσης, η BMW έχει κάνει δικά της και τα ονόματα E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8 και E9.

Tags: BMW