• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δυσοίωνο το μέλλον των πετρελαιοκινητήρων λέει η Renault.

Η Renault βάζει τέλος στο diesel!

Διαβάστηκε από 10688 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2016

Μια από τις πρωτοπόρους εταιρείες παγκοσμίως στο diesel, η Renault, θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα πιο εμπορικά μοντέλα της μετά το 2020, περιορίζοντάς τους μόνο στα μεγάλα αυτοκίνητα.

 
Ας δούμε τα γεγονότα των τελευταίων ημερών:
Για τα όρια των εκπομπών ρύπων που θα ισχύσουν από το 2018 προβλέπεται οι έλεγχοι να γίνονται στο δρόμο, και όχι στο πάγκο ενός εργαστηρίου.
Αυτό όμως σημαίνει πως κανείς κατασκευαστής δεν θα επιτύχει τα όρια αυτά. 

Μέχρι τώρα, όλοι ελπίζανε πως ο κανονισμός θα αλλάξει. Αντί για αυτό όμως η Ειδική Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κα. Vera Jourova, ήρθε σε επαφή με τις Γ.Γ. Προστασίας των Καταναλωτών σε 20 χώρες (από τις 28) προαναγγέλλοντας σκληρά πρόστιμα για τι εταιρείες που πιάνονται να ρυπαίνουν.

Λίγο μετά αποκαλύφθηκε από το Reuters η είδηση πως η Renault θα σταματήσει να προσφέρει diesel κινητήρες στα μικρά της μοντέλα. Η είδηση προήλθε από επίσημο meeting στα κεντρικά της Renault, όπου ο Επικεφαλής Ανταγωνιστικότητας της γαλλικής εταιρείας, κ. Thierry Bollore, δήλωσε σχετικά πως τα αυστηρότερα στάνταρντ εκπομπών ρύπων και οι νέες δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες που θα τεθούν σε ισχύ το 2018, θα αυξήσουν το κόστος εξέλιξης σε τέτοιο σημείο που οι diesel θα εκδιωχθούν από την αγορά!
____________________________________________________________________________________________
«Τα αυστηρότερα στάνταρντ εκπομπών ρύπων και οι νέες δοκιμές τους σε πραγματικές συνθήκες που θα τεθούν σε ισχύ το 2018, θα αυξήσουν το κόστος εξέλιξης σε τέτοιο σημείο που οι diesel θα εκδιωχθούν από την αγορά!»
____________________________________________________________________________________________

Έτσι, μέχρι το 2020 η Renault πιστεύει ότι οι diesel θα εκλείψουν από την μικρή (Clio) και τη μικρομεσαία (Megane) κατηγορία, ενώ ήδη στα μίνι το Twingo προσφέρεται μόνο με κινητήρες βενζίνης.

Μάλιστα, η είδηση αυτή αναμένεται να επηρεάσει και το μέλλον των diesel και άλλων εταιρειών όπως η Nissan και η Dacia που εφοδιάζουν τα μοντέλα τους με τους 1,5 και 1,6 λίτρων dCi πετρελαιοκινητήρες της Renault, αλλά και τη Mercedes, που «φορά» τον 1,5 dCi στην A-Class, τη B-Class, τη GLA και τη CLA.




Tags: RENAULT, DIESEL, nox