• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάναμε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Γιάννενα-Πάτρα-Αθήνα με 1 ρεζερβουάρ.

Τα 9 δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος προήλθαν από τη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Όλα ήταν με κινητήρα πετρελαίου, εκτός του Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα.

Tα 9 δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που συμμετείχαν στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας, δίπλα από την παλαιά γέφυρα του Ισθμού της Κορίνθου.

H πρώτη ανασυγκρότηση ήταν λίγο πριν τη Στυλίδα, εκεί όπου καταγράφηκαν όλα τα δεδομένα των 196 χιλιομέτρων της διαδρομής.

Μαζί μας και 4 diesel αυτοκίνητα αναγνωστών μας με λίγα χιλιόμετρα, οι οποίοι δήλωσαν συμμετοχή μέσω του www.autotriti.gr.

Από τη Βέροια έως και τα Γρεβενά περίπου, έβρεχε συνεχώς. Σε κάποια διαστήματα, μάλιστα, η ομίχλη περιόριζε στο ελάχιστο την ορατότητα.

Κάψανε λιγότερο από τα διόδια!

Διαβάστηκε από 207265 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014
 

2 ημέρες, 13 αυτοκίνητα, Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Γιάννενα-Πάτρα-Αθήνα. Και όλα αυτά με λιγότερο από 1 ρεζερβουάρ! To Auto Τρίτη πραγματοποίησε αυτό που κανείς δεν είχε επιχειρήσει να κάνει μέχρι σήμερα. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.

Το συζητούσαμε πολύ καιρό… Από την πρώτη στιγμή που το diesel «απελευθερώθηκε» σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τα πρώτα πετρελαιοκίνητα μοντέλα μπήκαν στη ζωή μας... Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς με ένα μόνο γέμισμα στο ρεζερβουάρ του diesel αυτοκινήτου του; Και παρότι όλες οι δοκιμές οικονομίες μας έδειχναν ότι τα 800-900 χιλιόμετρα είναι εφικτά σε ένα σύγχρονο diesel, κανείς δεν είχε τολμήσει έως σήμερα να το επιβεβαιώσει στην πράξη. Εμείς ωστόσο το αποφασίσαμε. Και το κάναμε πράξη. Ο τελικός μας στόχος ήταν να κάνουμε τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Γιάννενα – Πάτρα – Αθήνα με ένα μόλις ρεζερβουάρ. Δύσκολο ή ακόμη και ακατόρθωτο να συμβεί; Όχι τόσο, όσο σας φαίνεται…
 
13 αυτοκίνητα από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες
 
Τα μοντέλα που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε το δύσκολο εγχείρημά μας, προήλθαν από τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες της χώρας μας: Τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα. Τα πρώτα εκπροσωπήθηκαν από τα Renault Clio 1,5 dCi, Toyota Yaris 1,4 D-4D, Opel Corsa 1,3 DTE, Citroen C3 1,4 HDI και VW Polo 1,2 TDI. Τα δεύτερα, από τα Audi A3 1,6 TDI, BMW 116d, Honda Civic 1,6 i-DTEC, Kia CeeΆd 1,6 diesel, Renault Megane 1,5 dCi, Toyota Auris 1,4 D-4D και VW Golf 1,6 TDI. Όλα τα παραπάνω ήταν μοντέλα με diesel κινητήρες, με το Corsa, το C3, το Polo και τη BMW, να είναι ιδιωτικά αυτοκίνητα με αναγνώστες μας στο τιμόνι, οι οποίοι πήραν μέρος και κέρδισαν στο διαγωνισμό που «έτρεξε» το www.autotriti.gr. Υπήρξε όμως και ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν ήταν diesel. Ο λόγος για το Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων και για το οποίο, η ίδια η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να κινηθεί με τους ίδιους οικονομικούς ρυθμούς ενός diesel αυτοκινήτου.
 
Αθήνα, Γιάννενα και πάλι Αθήνα…
 
Η διαδρομή που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης και αυτονομίας, ξεκινούσε από τα γραφεία του περιοδικού στο Κρυονέρι και ύστερα από 660 χιλιόμετρα, κατέληγε μέσω Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και Εγνατία Οδό, στα Γιάννινα. Τη δεύτερη μέρα, από τα Γιάννενα η διαδρομή ακολουθούσε την Ιονία οδό (ή μάλλον, τα λίγα κομμάτια της που έχουν δοθεί στην κυκλοφορία...), ώστε μετά από 200 χιλιόμετρα να καταλήξουμε στο Ρίο της Πάτρας. Από εκεί, το κομβόι των αυτοκινήτων συνέχισε έως την Αθήνα χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια