
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To Renault Megane 1,5 dCi προσφέρει αυτονομία 1.498 χιλιομέτρων.
Ποιοι πήγανε πιο μακριά...
242.542 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
Εντυπωσιακά μεγάλη ήταν η αυτονομία που εμφάνισαν τα αυτοκίνητα που πήραν μέρος στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας, αφού όλα τους συμπλήρωσαν και τα 990 χιλιόμετρα της διαδρομής έχοντας ακόμη καύσιμο στο ρεζερβουάρ τους! Με βάση μάλιστα την ποσότητα καυσίμου που έδειξαν οι ψηφιακοί μας μετρητές ότι υπήρχε ακόμη στα ρεζερβουάρ τους, όλα τα αυτοκίνητα μπορούσαν να φτάσουν ακόμη και μέχρι την Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα!

Με την αυτονομία που εμφάνισε το Renault Megane 1,5 dCi, μπορούσε να φτάσει 80 χιλιόμετρα έξω από τη Λάρισα.
Μεγαλύτερη αυτονομία από το Renault Megane 1,5 dCi
Η τελική κατάταξη λοιπόν της αυτονομίας έφερε στην 9η θέση το Toyota Yaris 1,4 D-4D με το μικρότερο ρεζερβουάρ από όλα τα αυτοκίνητα (42 λτ.) και τελικά χιλιόμετρα 1.074. Αμέσως μετά ακολούθησε το Audi A3 1,6 TDI με 1.164 χιλιόμετρα, ενώ στην 7η θέση βρέθηκε το Ford Focus 1,0 EcoBoost με 1.215 χιλιόμετρα. Το Kia Cee?d 1,6 diesel είναι σε θέση να κάνει 15 χιλιόμετρα περισσότερα (1.230 συνολικά) με ένα μόλις γέμισμα, ενώ τα VW Golf 1,6 TDI, Honda Civic 1,6 i-DTEC και Toyota Auris 1,4 D-4D βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση, αφού είναι σε θέση να διανύσουν από 1.274 έως 1.289 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης οικονομίας, συναντούμε το Renault Clio 1,5 dCi με 1.372 χλμ. αυτονομίας, ενώ το πρώτο σε αυτονομία αυτοκίνητο ήταν το Renault Megane 1,5 dCi, το οποίο μπορεί να διανύσει ακόμη και 1.498 χιλιόμετρα με μόλις 1 γέμισμα! Με λίγα λόγια, το Megane που έκανε όλη τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τα Γιάννενα και μετά τον Ισθμό της Κορίνθου, μπορούσε να φθάσει, εάν συνεχίζαμε, ακόμη και 80 χιλιόμετρα μετά τη Λάρισα!
ΤΕΛΙΚΑ | ||||||
ΧΛΜ | ΛΙΤΡΑ | ΥΠΟΛΟΙΠΟ | ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΧΩΡ. | ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΕΛΙΚΗ | ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΕΛΙΚΗ | |
Renault Megane 1,5 | 990 | 39.7 | 20.3 | 60 | 4.01 | 1498 |
Renault Clio 1,5 | 990 | 32.5 | 12.5 | 45 | 3.28 | 1372 |
Toyota Auris 1,4 | 990 | 38.4 | 11.6 | 50 | 3.88 | 1289 |
Honda Civic 1,6 | 990 | 38.5 | 11.5 | 50 | 3.89 | 1285 |
VW Golf 1,6 | 990 | 38.9 | 11.1 | 50 | 3.93 | 1274 |
KIA Ceed | 990 | 42.7 | 10.3 | 53 | 4.31 | 1230 |
Ford Focus 1,0 | 990 | 43.2 | 9.8 | 53 | 4.36 | 1215 |
Audi A3 | 990 | 42.5 | 7.5 | 50 | 4.30 | 1164 |
Toyota Yaris 1,4 | 990 | 38.7 | 3.3 | 42 | 3.91 | 1074 |
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σωστή η παρατήρησή σας. Το προσθέσαμε και στον υπότιτλο του θέματος. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
μπορείτε να μας πείτε τη μέση και την ανώτατη ταχύτητα κατα τη διαδρομή;
ευχαριστώ
Επειδη η καταναλωση σχετιζεται με την ταχυτητα, θα βοηθουσε πολυ αν μας λεγατε και την μεση ωριαια ταχυτητα που ειχατε.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο πραγματικά!
μπορείτε να μας πείτε την μέση ταχύτητα της διαδρομής; ίσως και την μέγιστη
ευχαριστώ
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
ενα μπραβο για το τεστ και απο μενα, θα πρότεινα να κάνετε κ ένα αντίστοιχο και με τα suv δικινητα και 4χ4 diesel
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
πολύ ωραία έρευνα. συνεχίστε με τέτοιες ενδιαφέρουσες έρευνες & άρθρα