• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

VW Polo 1,2 TDI, χιλιόμετρα: 6.000, κατανάλωση δοκιμής: 4,0 λτ./100 χλμ., αυτονομία δοκιμής: 1.126, μέση κατανάλωση κατασκευαστή: 3,8 λτ./100 χλμ.

Κωνσταντίνος Μπατουδάκης: «Ήθελα να αγοράσω ένα καινούργιο αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση που δεν επιβαρύνεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Έτσι κατέληξα στο Polo. Στην πράξη, είμαι πολύ ευχαριστημένος».

BMW 116d, χιλιόμετρα: 700, κατανάλωση δοκιμής: 4,28 λτ./100 χλμ., αυτονομία δοκιμής: 1.214, μέση κατανάλωση κατασκευαστή: 4,4 λτ./100 χλμ.

Νικηφόρος Κουφόπουλος: «Έψαχνα κάτι σε diesel για οικονομία στην κατανάλωση και με χαμηλά πάγια έξοδα, αλλά παράλληλα ήθελα ένα αυτοκίνητο που να μην κάνει συμβιβασμούς στο σπορ χαρακτήρα. Με τη BMW είναι απόλυτα ικανοποιημένος».

Citroen C3 1,4 HDi, χιλιόμετρα: 900, κατανάλωση δοκιμής: 3,93 λτ./100 χλμ., αυτονομία δοκιμής: 1.220, μέση κατανάλωση κατασκευαστή: 3,8 λτ./100 χλμ.

Σπύρος Ζαγοραίος: «Θέλαμε ένα καινούργιο αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση. Αγοράσαμε το C3 και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την επιλογή μας».

Opel Corsa 1,3 DTE Star&Stop, Χιλιόμετρα: 32.000, Κατανάλωση δοκιμής: 3,45 λτ./100 χλμ. ,αυτονομία δοκιμής: 1.160, μέση κατανάλωση κατασκευαστή: 3,3 λτ./100 χλμ.

Ελευθέριος Χαραλαμπίδης :«Κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Ήθελα ένα αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση και κατέληξα στο Corsa. Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου».

Οι αναγνώστες του Auto Τρίτη που συμμετείχαν

215.655 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Σε αντίθεση με τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που αντιμετωπίζονται με αποστασιοποίηση από τους δημοσιογράφους, τα αυτοκίνητα των αναγνωστών που συμμετείχαν στο γύρο κατανάλωσης του Auto Τρίτη αντιμετωπίστηκαν σε πρώτο πρόσωπο από τους οδηγούς τους. 

Με την ανακοίνωση του εγχειρήματος στο site autotriti.gr, έγινε και ανοιχτή πρόσκληση στους αναγνώστες να δηλώσουν συμμετοχή. Ωστόσο, οι όροι της συμμετοχής ήταν περιοριστικοί. Οι αναγνώστες που ήθελαν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα, θα έπρεπε να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις. Να έχουν αγοράσει πρόσφατα κάποιο σύγχρονο μοντέλο με κινητήρα diesel. Aλλωστε, ο στόχος ήταν να ανακαλύψουμε την αλήθεια για την αυτονομία των σύγχρονων αυτοκινήτων πίσω από το τιμόνι, όσο το δυνατόν περισσότερων μοντέλων. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 2.000, ωστόσο τηρήθηκε αυστηρώς σειρά προτεραιότητας, ανάμεσα στους αναγνώστες που δήλωσαν συμμετοχή και κάλυπταν τα κριτήριά της. Δυστυχώς, οι θέσεις ήταν πολύ περιορισμένες, μόλις 4, καθώς το κομβόι το αυτοκινήτων που συμμετείχαν συνολικά στο εγχείρημα, έπρεπε να μην είναι ανοικονόμητο για λόγους ασφαλείας  αλλά και για λόγους πρακτικής. Τελικά μαζί μας ήρθαν 7 αναγνώστες με 4 αυτοκίνητα. Όλοι τους αποδείχτηκαν εξαιρετικοί οδηγοί, απόλυτα συνεργάσιμοι, αλλά και πολύ ικανοί στην οικονομική οδήγηση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια