Αλφάδι η χαρτοσακούλα! Δεν είναι περιπτεράς, δεν είναι μπακάλης… Είναι ο Χρήστος, σε ρόλο χαρούμενου σιτιστή, ο οποίος με περισσή επιμέλεια από τον πάγκο του, εφοδιάζει τα «πληρώματα» με τα απαραίτητα της διαδρομής.
Το αλατοπίπερο της διαδρομής
242.561 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
Πέρα από το αμιγώς οδηγικό κομμάτι, ο 48ωρος μαραθώνιός μας εμπλουτίστηκε με ξεχωριστές στιγμές από την αρχή έως το τέλος, δίνοντας εκδρομικό χαρακτήρα στο ταξίδι και τροφή για νέες εμπειρίες.
Και τα 13 αυτοκίνητα παρέλασαν από τις αντλίες για να ξεχειλίσουν τα ρεζερβουάρ τους. Χρονοβόρα διαδικασία, ιδίως στα diesel, αφού το πετρέλαιο βγάζει αφρό. Σημείο-κλειδί είναι και ο έλεγχος στις πιέσεις ελαστικών.
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σωστή η παρατήρησή σας. Το προσθέσαμε και στον υπότιτλο του θέματος. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
μπορείτε να μας πείτε τη μέση και την ανώτατη ταχύτητα κατα τη διαδρομή;
ευχαριστώ
Επειδη η καταναλωση σχετιζεται με την ταχυτητα, θα βοηθουσε πολυ αν μας λεγατε και την μεση ωριαια ταχυτητα που ειχατε.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο πραγματικά!
μπορείτε να μας πείτε την μέση ταχύτητα της διαδρομής; ίσως και την μέγιστη
ευχαριστώ
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
ενα μπραβο για το τεστ και απο μενα, θα πρότεινα να κάνετε κ ένα αντίστοιχο και με τα suv δικινητα και 4χ4 diesel
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
πολύ ωραία έρευνα. συνεχίστε με τέτοιες ενδιαφέρουσες έρευνες & άρθρα