ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Audi A3 1,6 TDI ήταν ίσως το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, με ποιοτική κύλιση, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και καλά μονωμένο.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Audi A3 1,6 TDI ήταν ίσως το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, με ποιοτική κύλιση, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και καλά μονωμένο.

Audi A3 1,6 TDI

242.558 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)

Ο οδηγός του Audi A3 1,6 TDI φτάνει στον προορισμό του ξεκούραστος, μετά από ένα πολύ μακρύ και αργό ταξίδι, όπως αυτό που κάναμε. Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο είναι πολλοί. Το εσωτερικό είναι τελείως μονωμένο από εξωτερικούς θορύβους, ενώ απουσιάζουν παντελώς κι οι αεροδυναμικές ενοχλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 1.600άρης diesel κινητήρας των 105 ίππων, μπορεί να θέλει τις στροφές του (πάνω από 1.500) για να δώσει ώθηση, ωστόσο δεν παράγει πουθενά το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel. Από εκεί και πέρα, η άνεση των καθισμάτων και η εργονομία είναι καθοριστικές για την ξεκούραστη συμβίωση με το αυτοκίνητο. Το σύστημα πολυμέσων MMI λειτουργεί αξιόπιστα, ενώ έχει και πολύ καλή εργονομία χειριστηρίων. Το σύστημα κλιματισμού είναι ακριβές και χρηστικό, ενώ το trip computer είναι ακριβές και πλήρες βοηθώντας πραγματικά να οδηγείς οικονομικά. Φυσικά, η κύλιση είναι ποιοτική, υπεράνω κριτικής, και το τιμόνι ακριβές και ξεκούραστο.


To Audi A3 1,6 TDI κινήθηκε με μέση κατανάλωση 4 λτ./100 χλμ., έχοντας αυτονομία 1.126 χιλιόμετρα.

To Audi A3 1,6 TDI κινήθηκε με μέση κατανάλωση 4 λτ./100 χλμ., έχοντας αυτονομία 1.126 χιλιόμετρα.


Start&Stop: ρίχνει την κατανάλωση κατά μισό λίτρο 

Ο περιορισμός της κατανάλωσης είναι δουλειά της βελτιστοποίησης των κινητήρων, της τεχνολογικής τους εξέλιξης, αλλά και μιας σειράς οικολογικών μέτρων που βοηθούν σε αυτόν το σκοπό. Ένα από αυτά είναι και το σύστημα start&stop, το οποίο διαθέτουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα και χάρη στο οποίο, η μέση κατανάλωση πέφτει κατά μισό περίπου λίτρο.
 

FORD
KGM