Το Audi A3 1,6 TDI ήταν ίσως το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, με ποιοτική κύλιση, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και καλά μονωμένο.
Audi A3 1,6 TDI
242.558 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
Ο οδηγός του Audi A3 1,6 TDI φτάνει στον προορισμό του ξεκούραστος, μετά από ένα πολύ μακρύ και αργό ταξίδι, όπως αυτό που κάναμε. Οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο είναι πολλοί. Το εσωτερικό είναι τελείως μονωμένο από εξωτερικούς θορύβους, ενώ απουσιάζουν παντελώς κι οι αεροδυναμικές ενοχλήσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 1.600άρης diesel κινητήρας των 105 ίππων, μπορεί να θέλει τις στροφές του (πάνω από 1.500) για να δώσει ώθηση, ωστόσο δεν παράγει πουθενά το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel. Από εκεί και πέρα, η άνεση των καθισμάτων και η εργονομία είναι καθοριστικές για την ξεκούραστη συμβίωση με το αυτοκίνητο. Το σύστημα πολυμέσων MMI λειτουργεί αξιόπιστα, ενώ έχει και πολύ καλή εργονομία χειριστηρίων. Το σύστημα κλιματισμού είναι ακριβές και χρηστικό, ενώ το trip computer είναι ακριβές και πλήρες βοηθώντας πραγματικά να οδηγείς οικονομικά. Φυσικά, η κύλιση είναι ποιοτική, υπεράνω κριτικής, και το τιμόνι ακριβές και ξεκούραστο.
To Audi A3 1,6 TDI κινήθηκε με μέση κατανάλωση 4 λτ./100 χλμ., έχοντας αυτονομία 1.126 χιλιόμετρα.
Start&Stop: ρίχνει την κατανάλωση κατά μισό λίτρο
Ο περιορισμός της κατανάλωσης είναι δουλειά της βελτιστοποίησης των κινητήρων, της τεχνολογικής τους εξέλιξης, αλλά και μιας σειράς οικολογικών μέτρων που βοηθούν σε αυτόν το σκοπό. Ένα από αυτά είναι και το σύστημα start&stop, το οποίο διαθέτουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα και χάρη στο οποίο, η μέση κατανάλωση πέφτει κατά μισό περίπου λίτρο.
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σωστή η παρατήρησή σας. Το προσθέσαμε και στον υπότιτλο του θέματος. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
μπορείτε να μας πείτε τη μέση και την ανώτατη ταχύτητα κατα τη διαδρομή;
ευχαριστώ
Επειδη η καταναλωση σχετιζεται με την ταχυτητα, θα βοηθουσε πολυ αν μας λεγατε και την μεση ωριαια ταχυτητα που ειχατε.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο πραγματικά!
μπορείτε να μας πείτε την μέση ταχύτητα της διαδρομής; ίσως και την μέγιστη
ευχαριστώ
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
ενα μπραβο για το τεστ και απο μενα, θα πρότεινα να κάνετε κ ένα αντίστοιχο και με τα suv δικινητα και 4χ4 diesel
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
πολύ ωραία έρευνα. συνεχίστε με τέτοιες ενδιαφέρουσες έρευνες & άρθρα