Ανετο ακόμη και μετά από 1.000 χιλιόμετρα, αποδείχθηκε το Ford Focus.
Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS
242.718 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
Το μικρομεσαίο της Ford δεν μας κούρασε ακόμα και μετά από 8 ώρες σχεδόν συνεχούς οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο. Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης, τα καθίσματα στο Focus είναι άνετα, η πλευρική στήριξη καλή και το μόνο που απουσιάζει είναι η στήριξη για τη μέση, την οποία αναζητήσαμε μετά από αρκετές ώρες στο τιμόνι. Επίσης, θα θέλαμε το κάθισμα του συνοδηγού να ρυθμίζεται και αυτό ως προς το ύψος. Από πλευράς θορύβων, η ποιότητα κύλισης και η μόνωση είναι καλές, αφού ούτε ο κινητήρας ακούγεται, ούτε ενοχλητικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι υπάρχουν. Στην ταχύτητα που κινούμασταν, το Focus αποδείχτηκε σταθερό και με πολύ μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Επίσης, σωστή είναι η πληροφόρηση και το βάρος του τιμονιού. Αναφορικά με την ανάρτηση, αυτή συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης με την άνεση, αφού και γρήγορα μπορείς να πας, και ξεκούραστα. Στον τομέα της εργονομίας, η κεντρική κονσόλα, ένεκα των πολλών και μικρών κουμπιών, απαιτεί χρόνο εξοικείωσης αποσπώντας ακόμη και την προσοχή του οδηγού σε ένα πολύωρο ταξίδι. Καλή, ωστόσο, είναι η περιφερειακή ορατότητα.
Το μοναδικό βενζινοκίνητο μοντέλο της δοκιμής μας «έβγαλε» αυτονομία 1.215 χιλιομέτρων.
Ford 1.0 EcoBoost: H βενζίνη αντεπιτίθεται
Ο 1.0 Ecoboost κινητήρας της Ford είναι άμεσου ψεκασμού, με μεταβλητό χρονισμό και για τους δύο εκκεντροφόρους, έχει ειδικά σχεδιασμένη τουρμπίνα που περιστρέφεται μέχρι και με 248.000 στροφές το λεπτό (στα 1,2 bar) για μηδενικό turbo lag και overboost για ακόμα πιο γρήγορα προσπεράσματα. Ταυτόχρονα, έχει ελαχιστοποιημένες εσωτερικές τριβές, υψηλής πίεσης και μεγάλης ακρίβειας σύστημα ψεκασμού και ξεχωριστό συστήμα ψύξης μόνο για το μπλοκ και την κεφαλή. Μάλιστα, αν και τρικύλινδρος, λειτουργεί χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, αφού σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει με άλλα τρικύλινδρα (και όχι μόνο) σύνολα, σε αυτόν δεν υπάρχουν περιστρεφόμενα αντίβαρα που αυξάνουν την πολυπλοκότητα και την κατανάλωση. Αντίθετα, η λύση βρέθηκε στη μελετημένη έκκεντρη τοποθέτηση του σφονδύλου που, πρακτικά, «σβήνει» και τους ελάχιστους κραδασμούς που τυχόν εμφανίζονται.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας τόσο ήσυχος που -αν δεν το ξέρεις- δύσκολα πείθεσαι ότι έχει μόλις 1.000 κυβικά. Ή ότι το αποτύπωμά του δεν είναι μεγαλύτερο από ένα φύλλο Α4 ή ότι εκπέμπει μόνο 114 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο… Γι αυτό και δίκαια μπορεί να ισχυρίζεται ότι, είναι σε θέση να κοιτάει στα ίσια ακόμη και τους diesel.
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σωστή η παρατήρησή σας. Το προσθέσαμε και στον υπότιτλο του θέματος. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
μπορείτε να μας πείτε τη μέση και την ανώτατη ταχύτητα κατα τη διαδρομή;
ευχαριστώ
Επειδη η καταναλωση σχετιζεται με την ταχυτητα, θα βοηθουσε πολυ αν μας λεγατε και την μεση ωριαια ταχυτητα που ειχατε.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο πραγματικά!
μπορείτε να μας πείτε την μέση ταχύτητα της διαδρομής; ίσως και την μέγιστη
ευχαριστώ
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
ενα μπραβο για το τεστ και απο μενα, θα πρότεινα να κάνετε κ ένα αντίστοιχο και με τα suv δικινητα και 4χ4 diesel
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
πολύ ωραία έρευνα. συνεχίστε με τέτοιες ενδιαφέρουσες έρευνες & άρθρα