• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ανετο ακόμη και μετά από 1.000 χιλιόμετρα, αποδείχθηκε το Ford Focus.

Το μοναδικό βενζινοκίνητο μοντέλο της δοκιμής μας «έβγαλε» αυτονομία 1.215 χιλιομέτρων.

Παρά τα μόλις 1.000 κυβικά του, ο Ecoboost της Ford είναι δυνατός, ελαστικός, με μεγάλο εύρος λειτουργίας, ήσυχος και αρκετά οικονομικός.

Η κεντρική κονσόλα έχει πολλά και μικρά κουμπιά που δυσχεραίνουν την εργονομία.

¶νετα είναι τα μπροστινά καθίσματα και με καλή πλευρική στήριξη. Η απουσία οσφυϊκής στήριξης κόβει πόντους από την ιδανική θέση οδήγησης.

Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS

215.650 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Το μικρομεσαίο της Ford δεν μας κούρασε ακόμα και μετά από 8 ώρες σχεδόν συνεχούς οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο. Ξεκινώντας από τη θέση οδήγησης, τα καθίσματα στο Focus είναι άνετα, η πλευρική στήριξη καλή και το μόνο που απουσιάζει είναι η στήριξη για τη μέση, την οποία αναζητήσαμε μετά από αρκετές ώρες στο τιμόνι. Επίσης, θα θέλαμε το κάθισμα του συνοδηγού να ρυθμίζεται και αυτό ως προς το ύψος. Από πλευράς θορύβων, η ποιότητα κύλισης και η μόνωση είναι καλές, αφού ούτε ο κινητήρας ακούγεται, ούτε ενοχλητικοί αεροδυναμικοί θόρυβοι υπάρχουν. Στην ταχύτητα που κινούμασταν, το Focus αποδείχτηκε σταθερό και με πολύ μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους. Επίσης, σωστή είναι η πληροφόρηση και το βάρος του τιμονιού. Αναφορικά με την ανάρτηση, αυτή συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης με την άνεση, αφού και γρήγορα μπορείς να πας, και ξεκούραστα. Στον τομέα της εργονομίας, η κεντρική κονσόλα, ένεκα των πολλών και μικρών κουμπιών, απαιτεί χρόνο εξοικείωσης αποσπώντας ακόμη και την προσοχή του οδηγού σε ένα πολύωρο ταξίδι. Καλή, ωστόσο, είναι η περιφερειακή ορατότητα. 


Ford 1.0 EcoBoost: H βενζίνη αντεπιτίθεται 

Ο 1.0 Ecoboost κινητήρας της Ford είναι άμεσου ψεκασμού, με μεταβλητό χρονισμό και για τους δύο εκκεντροφόρους, έχει ειδικά σχεδιασμένη τουρμπίνα που περιστρέφεται μέχρι και με 248.000 στροφές το λεπτό (στα 1,2 bar) για μηδενικό turbo lag και overboost για ακόμα πιο γρήγορα προσπεράσματα.  Ταυτόχρονα, έχει ελαχιστοποιημένες εσωτερικές τριβές, υψηλής πίεσης και μεγάλης ακρίβειας σύστημα ψεκασμού και  ξεχωριστό συστήμα ψύξης μόνο για το μπλοκ και την κεφαλή. Μάλιστα, αν και τρικύλινδρος, λειτουργεί χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, αφού σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει με άλλα τρικύλινδρα (και όχι μόνο) σύνολα, σε αυτόν δεν υπάρχουν περιστρεφόμενα αντίβαρα που αυξάνουν την πολυπλοκότητα και την κατανάλωση. Αντίθετα, η λύση βρέθηκε στη μελετημένη έκκεντρη τοποθέτηση του σφονδύλου που, πρακτικά, «σβήνει» και τους ελάχιστους κραδασμούς που τυχόν εμφανίζονται. 

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας τόσο ήσυχος που -αν δεν το ξέρεις- δύσκολα πείθεσαι ότι έχει μόλις 1.000 κυβικά. Ή ότι το αποτύπωμά του δεν είναι μεγαλύτερο από ένα φύλλο Α4 ή ότι εκπέμπει μόνο 114 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο… Γι αυτό και δίκαια μπορεί να ισχυρίζεται ότι, είναι σε θέση να κοιτάει στα ίσια ακόμη και τους diesel.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια