• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τo Toyota Yaris, παρά το μικρό του μέγεθος, αποδείχθηκε ικανό εκτός των τειχών της πόλης.

Με τα 42 λίτρα του ρεζερβουάρ, το πετρελαιοκίνητο Yaris μπορεί να σας «ταξιδέψει» για 1.074 χιλιόμετρα.

Ιδιαίτερα οικονομικός αποδείχθηκε ο 1,4 diesel κινητήρας του Υaris στο ταξίδι, με ικανοποιητικό τράβηγμα.

Οι πολλές θήκες γύρω από τον οδηγό και το συνοδηγό, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικές, τόσο στις καθημερινές διαδρομές, όσο και στο ταξίδι.

Αναλυτικός ο υπολογιστής ταξιδιού, αλλά και «απαισιόδοξος». Χρειάστηκαν εκατοντάδες χιλιόμετρα οδήγησης για να διορθώσει τις ενδείξεις.

Toyota Yaris 1,4 D-4D

215.657 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2014

Το Toyota Yaris υποτίθεται πως ήταν το πιο επίφοβο ως προς την αυτονομία του, αφού έχει το μικρότερο ρεζερβουάρ (42 λίτρα) του γύρου. Τελικά, όχι μόνο απλώς τα κατάφερε, αλλά σημείωσε και μια από τις καλύτερες επιδόσεις κατανάλωσης, αν και οι συνθήκες δεν το ευνοούσαν. Αυτό, γιατί χαίρεται να ταξιδεύει στις 1.900 σ.α.λ. με ταχύτητα 96 πραγματικά χλμ./ώρα. Αντί αυτού όμως κι ακολουθώντας το κομβόι με λίγο χαμηλότερη ταχύτητα, συχνά άναβε η λυχνία του shift indicator ζητώντας κατέβασμα σχέσης. «Μικρό» πάντως είναι μόνο στο όνομα, αφού ταξιδεύει με άνεση και ησυχία μικρομεσαίου. Σε τέτοιου είδους διαδρομές, το πρώτο πράγμα που απολαμβάνεις είναι η πρακτικότητά του. Θήκες υπάρχουν παντού και έχεις άμεση πρόσβαση σε ό,τι χρειαστείς. Η έλλειψη θύρας USB πέρασε απαρατήρητη, αφού το σύστημα πολυμέσων συνδέει μέσω Bluetooth το τηλέφωνο και μεταφέρεις στο αυτοκίνητο την προσωπική σου μουσική βιβλιοθήκη. Η χαρτογράφηση του GPS ωστόσο, θέλει αναβάθμιση. Η θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη και θα ήταν ιδανική, αν η πλευρική στήριξη ήταν ελάχιστα πιο ενισχυμένη. Ο υπολογιστής ταξιδιού είναι πλήρης, αναλυτικότατος, αλλά απαισιόδοξος! Ξεκίνησε το ταξίδι με ένδειξη αυτονομίας 485 χλμ. και διόρθωσε ύστερα από τουλάχιστον 250 χλμ. διαδρομής.


Toyota 1,4 D-4D: Με αιχμή τα κυβικά

Κύριο προσόν του πετρελαιοκινητήρα της Toyota, είναι ο μικρός κυβισμός του. Μάλιστα, παρά τα 1,4 λίτρα του είναι -χάρη στην τεχνολογία D-4D- εξαιρετικά πολιτισμένος, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος και ταυτόχρονα ήσυχη λειτουργία χωρίς κροτάλισμα. 
Πιο συγκεκριμένα τώρα, η τεχνολογία common-rail της Toyota χρησιμοποιεί αντλία υψηλής πίεσης (έως 135 MPa) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες για να τροφοδοτήσει την ακριβή ποσότητα καυσίμου, τη σωστή στιγμή, ακριβώς στο κέντρο του θαλάμου καύσης, με αποτέλεσμα περισσότερη ισχύ, καθαρότερη καύση και χαμηλότερη κατανάλωση. Επιπλέον, ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος του οχήματος, αφήνει να περάσουν ελάχιστα σταγονίδια καυσίμου στο θάλαμο καύσης, μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου πριν αρχίσει η ροή του καυσίμου (πιλοτικός ψεκασμός) παρέχοντας έτσι μια πιλοτική καύση. Αυτή η διαδικασία εξομαλύνει την ενέργεια της καύσης, με αποτέλεσμα λιγότερο θόρυβο και απαλότερη ισχύ. Τέλος, η καύση γίνεται ακριβώς όπως αναφέραμε πάνω στην κεφαλή των πιστονιών (ελαφρού κράματος αλουμινίου) προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη ισχύς.

Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ο 1.4 D-4D αποδίδει 90 ίππους και 205 Nm ροπής και συναντάται, τόσο στο μικρό, όσο και στο μικρομεσαίο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. Και στις δύο περιπτώσεις μάλιστα, οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση είναι 3,9 λτ./100 χλμ. στην περίπτωση του Yaris, και 3,8 στο Auris.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια