Ένα αυτοκίνητο χρειάζεται κατά μέσο όρο 2 μέτρα παραπάνω για να ακινητοποιηθεί, όταν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος κυμαίνονται στους 40+ βαθμούς
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα αυτοκίνητο χρειάζεται κατά μέσο όρο 2 μέτρα παραπάνω για να ακινητοποιηθεί, όταν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος κυμαίνονται στους 40+ βαθμούς

Καύσωνας Κλέων: ΠΡΟΣΟΧΗ! Θέλεις 2 μ. παραπάνω στο φρενάρισμα

2.414 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2023)

Οι υψηλές θερμοκρασίες του καύσωνα «Κλέων» δημιουργούν αυτό το Σαββατοκύριακο, που πολλοί από εμάς θα αναζητήσουμε όαση δροσιάς σε κοντινή ή μακρινή παραλία, κινδύνους και στο δρόμο, απαιτώντας μια ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας.

Με την έλευση του καύσωνα «Κλέων» και το θερμόμετρο να μην πέφτει κάτω από τους 40 βαθμούς Κελσίου, οι ειδικοί συνιστούν την προσοχή μας εφόσον αυτές οι ακραίες θερμοκρασίες μπορούν να αποβούν μοιραίες για όλους μας.

Πέρα από τα προβλήματα υγείας που θα αντιμετωπίσει κανείς αν εκτεθεί για πολλή ώρα στον ήλιο, ειδικά τις ώρες κορύφωσης της θερμικής έντασης, υπάρχει κι ένας άλλο κίνδυνος που κρύβεται στους δρόμους (που όλοι θα πάρουμε αυτό το ΣΚ για να βρούμε παραλία ή γωνιά δροσιάς).

Οι ακτίνες του ηλίου «χτυπούν» ολημερίς την άσφαλτο με αποτέλεσμα σχεδόν να «ψήνουν» την πίσσα, φτάνοντας σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 80 βαθμούς Κελσίου. Αυτό σημαίνει ότι τα συμβατικά ελαστικά που βρίσκουμε στο εμπόριο, δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν 100% στις επιδόσεις που έχουν υπό κανονικές συνθήκες. Πέρα από την φθορά τους που επιταχύνεται από την επαφή τους με την καυτή άσφαλτο, πλήγμα δέχεται και η ικανότητα τους να «κοκκαλώνουν» το όχημα σε συγκεκριμένα μέτρα (με βάση και το πόσο καλοδιατηρημένα ή φθαρμένα είναι).

Από την εμπειρία του Autotriti Τest Center (που κάθε μήνα τεστάρει όλα τα ελαστικά της αγοράς σε συνθήκες στεγνού και βρεγμένου οδοστρώματος), ένα αυτοκίνητο χρειάζεται κατά μέσο όρο 2 μέτρα παραπάνω για να ακινητοποιηθεί, όταν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος κυμαίνονται στους 40+ βαθμούς (και η άσφαλτος «κοχλάζει»). Γι αυτό λοιπόν ΠΡΟΣΟΧΗ, το A/C να δουλεύει και ταχύτητα και αποστάσεις μας από τους προπορευόμενους στον δρόμο, να είναι under control.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER