Η Toyota Corolla μπήκε στην 11η γενιά της, ενώ κρατάει τα σκήπτρα του μεγαλύτερου best seller όλων των εποχών.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota Corolla μπήκε στην 11η γενιά της, ενώ κρατάει τα σκήπτρα του μεγαλύτερου best seller όλων των εποχών.

Toyota Corolla

87.143 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2013)

Η Toyota Corolla μπήκε στην 11η γενιά της, ενώ κρατάει τα σκήπτρα του μεγαλύτερου best seller όλων των εποχών. Έχει καθιερωθεί ως το παραδοσιακό αποτύπωμα των αναγκών του πελάτη Toyota, ακολουθώντας, από την πρώτη γενιά της, τις αξίες που την έκαναν διάσημη. Αυτές συνοψίζονται στην κορυφαία ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία, ενώ στη νέα της γενιά, οι αξίες αυτές έχουν πάει ένα βήμα πιο μπροστά.

Η γκάμα κινητήρων της νέας Toyota Corolla, προέρχεται από την αντίστοιχη γκάμα του Auris με εξαίρεση ένα μοτέρ. Έτσι, στον τομέα των βενζινοκινητήρων, η Corolla φοράει τα ατμοσφαιρικά μοτέρ 1,33 και 1,6 λίτρων φιλοσοφίας Optimal Drive, με απόδοση 99 και 132 ίππων, αντίστοιχα. Στους diesel, πρωταγωνιστής είναι ο γνωστός 1,4 D-4D κινητήρας, με 90 άλογα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ./χλμ., για μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Στο κομμάτι των χώρων, οι αυξημένες διαστάσεις της νέας Corolla και ειδικά τα +100 χλστ. στο μεταξόνιο (2,7 μέτρα συνολικά), ωφελούν το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και κατά συνέπεια την εσωτερική άνεση. Επίσης, το σχεδόν επίπεδο δάπεδο δεν κλέβει χώρο για τα γόνατα του καθήμενου στη μέση, επιτρέποντας τη μεταφορά έως και 3 ενηλίκων στο πίσω κάθισμα. 

Σε ό,τι αφορά το πορτ-μπαγκάζ, ο ωφέλιμος όγκος του βρίσκεται στα καλά επίπεδα της προηγούμενης γενιάς, αλλά με 2 λίτρα περισσότερα (452 λτ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι, καθώς το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου έχει χαμηλώσει ελαφρώς σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, έχει διαμορφωθεί ανάλογα και η θέση οδήγησης, ενώ έχει διαφοροποιηθεί και η κλίση του τιμονιού. Αλλωστε, στην άνεση του πίσω καθίσματος, συμβάλλει τόσο η αλλαγμένη κλίση του, όσο και το λεπτότερο πάχος της επένδυσης.

Η νέα Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετη. Βασίζεται στην ανάρτηση του προηγούμενου μοντέλου, ωστόσο από το πλαίσιο μέχρι το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί, με στόχο τη μεγαλύτερη ακρίβεια και την εξοικονόμηση βάρους. Έτσι για παράδειγμα, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με ατσάλι υψηλής αντοχής, η ανάρτηση έχει γίνει πιο στιβαρή και έχει αποκτήσει νέες ρυθμίσεις με στόχο την άνεση και την ακρίβεια, ενώ το τιμόνι έχει γίνει κατά 8% πιο γρήγορο από το προηγούμενο μοντέλο.

Γιατί μας ξάφνιασε ευχάριστα
Η 11η γενιά της Toyota Corolla ξαφνιάζει θετικά το κοινό, μιας και αποτελεί ένα μοντέλο με ιστορία, το οποίο πλέον είναι πιο ολοκληρωμένο και οικονομικό από ποτέ. Οι αυξημένες διαστάσεις της προσφέρουν καλύτερους χώρους, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας των 1,4 λτ. καταναλώνει μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη, η νέα Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετη, χωρίς να γίνεται πλαδαρή. Βασίζεται στην ανάρτηση του προηγούμενου μοντέλου, ωστόσο από το πλαίσιο μέχρι το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί, με στόχο τη μεγαλύτερη ακρίβεια και την εξοικονόμηση βάρους.

Στην πράξη, η νέα Corolla αποδεικνύεται ιδιαίτερα άνετη, χωρίς να γίνεται πλαδαρή. Βασίζεται στην ανάρτηση του προηγούμενου μοντέλου, ωστόσο από το πλαίσιο μέχρι το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί, με στόχο τη μεγαλύτερη ακρίβεια και την εξοικονόμηση βάρους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
VWHYUNDAI
RIO